Gå til innhold

Festlige Dawkins

debatant

Anbefalte innlegg

Her går det bare i skinn - elgskinn, bjørneskinn, solskinn, måneskinn. Men jeg har noe lateksmaling stående fra da jeg malte kjøkkenet, vil du komme og male litt? Sånn paint my pussy, you know?

Edit: Det skulle være et ordspill der, men det gikk jo rett til helvete...

Hahahaha! Jeg kommer gjerne på besøk for å male fitte di  :fnise: 

Håper den er shvææær da! Nytter jo ikke å lage noe detaljer på et kanvas som er bittelite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Hahahaha! Jeg kommer gjerne på besøk for å male fitte di :fnise:

Håper den er shvææær da! Nytter jo ikke å lage noe detaljer på et kanvas som er bittelite.

Jeg vet ikke om den er så schvær. Tror den krympet da jeg vasket den på 60 grader. Men visstnok kan disse tissehønene strekkes ganske mye. Vi peiser på, og blir kanvaset for lite, så er det bare å fortsette lenger bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får du nyttegjort deg av han da? Kan du skille han ut, som en slags gass du kan bruke som selvforsvar? 

Pøh! Man kan da ikke sy latex... Det må limes, tenk! Begynner å mistenke at du ikke utelukkende går kledd i sånne fetisjklær. Utrooooolig skuffende! Veit ikke hva jeg skal tro mer :'(

Du tar SÅ feil. Man KAN sy latex-plagg, faktisk er det den eneste rasjonelle måten å føye ting sammen på. Men deretter må man selvsagt tape og lime sømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men får du nyttegjort deg av han da? Kan du skille han ut, som en slags gass du kan bruke som selvforsvar? 

Noe gass blir det vel, men mesteparten skilles ut som piss.

Han klarte ikke å lage tilstrekkelige adaptive responser til argumentasjonen her, så han blir selektert vekk!

Anonymous poster hash: dd334...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den er så schvær. Tror den krympet da jeg vasket den på 60 grader. Men visstnok kan disse tissehønene strekkes ganske mye. Vi peiser på, og blir kanvaset for lite, så er det bare å fortsette lenger bak.

Dette høres det ut som du har bra oversikt over, så jeg kjører på og stoler på ditt omdømme. Lover å bruke god tid, så det blir skikkelig bra  :danse:  (det er det nærmeste jeg kom en "male foran og bak samtidig"-smily)

Du tar SÅ feil. Man KAN sy latex-plagg, faktisk er det den eneste rasjonelle måten å føye ting sammen på. Men deretter må man selvsagt tape og lime sømmen.

Er det sant?? Men hvorfor skal man gjøre det, når man må lime uansett? 

Noe gass blir det vel, men mesteparten skilles ut som piss.

Han klarte ikke å lage tilstrekkelige adaptive responser til argumentasjonen her, så han blir selektert vekk!

Anonymous poster hash: dd334...fa0

Men hvordan kan du selektere vekk noen som ikke tror på sånt? For du veit vel at bare du velger å ikke tro på noe, finnes det ikke. Sånn fungerer verden!

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant?? Men hvorfor skal man gjøre det, når man må lime uansett?

Taping og liming er for å styrke og tette sømmene. Syingen er mer en slags tråkling for å gi plagget riktig fasong. Man KAN også lime ting direkte, men det er en ganske intrikat affære, og krever skråskjæring av alle kanter som skal møte hverandre slik at man får overlapp uten at skjøten blir tykkere enn materialet. Og mye mer presisjon. Så det enkleste er sammenføying kant i kant med derpå følgende tape og lim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Hmmm, se det. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Jeg slår dog et slag for strikkede latekstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deres blendende manel på evolusjonistiske eksempler taler for seg selv.

Dere bruker store ord uten å kunne backe det opp, festlig..

God ferie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler om festlige Dawkins som blir illsint hver gang han får høre om skapelsen.

Han velger å tro at ingenting er eksplosivt. Videre mener han kritikere av slikt vås er idioter og dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Denne tråden handler om festlige Dawkins som blir illsint hver gang han får høre om skapelsen.

Han velger å tro at ingenting er eksplosivt. Videre mener han kritikere av slikt vås er idioter og dumme.

Dawkins?

Men du har jo snakket om Darwin, gode gamle Chucky-boy Darwin hele tiden.

Nå er jeg litt forvirra her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deres blendende manel på evolusjonistiske eksempler taler for seg selv.

Dere bruker store ord uten å kunne backe det opp, festlig..

God ferie..

Som sagt, det at du ikke forstår noe, betyr ikke at det er der... Sånn som feks alle bevisene for evolusjon du har fått.

Du må nesten bestemme deg for hva trådene du lager handler om. Du starter med å skrive om Dawkins, uten å åpne for en diskusjon, så noen sider senere, mener du tråden handler om evolusjon, og så litt seinere ombestemmer du deg atter en gang og sier tråden handler om Darwin, og nå er du tilbake på Dawkins igjen.

Det er noe som skurrer hos deg, sussebass.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo lese åpningsinnlegget, eller få mamma til å lese det til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi jo gjort, og det er ingen ting i det som åpner for noen diskusjon... Og igjen, videre i tråden har du forandra hva du mener den handler, ikke mindre enn 3 ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Mamma har nå lest innlegget ditt. Hun sa at jeg ikke får leke med deg mer for du setter griller av tullball i hodet på meg.

Og så sa hun at du bør begynne å oppføre deg, hvis ikke skulle hun personlig komme og vise deg hvor Adam kjøpte ølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det har vi jo gjort, og det er ingen ting i det som åpner for noen diskusjon... Og igjen, videre i tråden har du forandra hva du mener den handler, ikke mindre enn 3 ganger.

Kanskje Debatant er en utgave av den Hellige Treenighet, men med multiple personligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har nå lest innlegget ditt. Hun sa at jeg ikke får leke med deg mer for du setter griller av tullball i hodet på meg.

Og så sa hun at du bør begynne å oppføre deg, hvis ikke skulle hun personlig komme og vise deg hvor Adam kjøpte ølet.

Øh, var det ikke David som kjøpte ølet? Det har alltid jeg hørt. Hvis du ikke.... så skal jeg vise deg hvor David kjøpte ølet, sa alltid min far. Men vi fant aldri ut av det, så det ble til at vi fikk en med leg til å kjøpe for oss i stedet. Tomme løfter fra foreldregenerasjonen. Jeg er sikker på at det var bra øl, også, siden alle snakket om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Dawkins?

Richard Dawkins er en veldig flink evolusjonsbiolog, som tror han veit alt annet i verdens også, så han blir litt tøff i trynet. Det faller ikke i smak hos alle.

Kanskje Debatant er en utgave av den Hellige Treenighet, men med multiple personligheter?

Det kan vi ikke utelukke. Jeg hadde ikke blitt overraska om det viste seg at det er flere som skriver på den kontoen, pga den enorme mengden av inkonsekvens har innehar. Han er 50/50 inkonsekvens og konfirmasjonsbias, with a twist of tett i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eneste poeng er at vitenskap må observeres, et kriterium evolusjon ikke oppfyller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eneste poeng er at vitenskap må observeres, et kriterium evolusjon ikke oppfyller.

Er det det tråden handler om?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...