Gå til innhold

Festlige Dawkins

debatant

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Gjett hvem det er som har skrevet de innleggene da, så kan du titte på datoen og se hvor lenge han har holdt på :ler:

Det var da enda godt... Da skal jeg straks inn på google og se om jeg finner en fornuftig måte å sende den via post. Har du noe greie på hvor lang tid det vil ta? Det kan bli problematisk å ikke få pissa, hvis jeg må gå et par uker uten den.

Det siste først: Kan du sende en avstøpning? Jeg er så rusten på den slags aktiviteter at jeg ser en prekær nødvendighet for tørrtrening. Hvis jeg får det til og appetitten er vekket, så kan du bare slenge med resten av kjøttet rundt for da skal det nemlig bli et etegilde utenom det vanlige.

Så til det første: Nei, jeg tittet ikke på de innleggene, men det aner meg hvem lobefinnefiskens forkjemper er (Ny superhelt: Lobefinnefiskemannen! Tenkt deg for et kostyme!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste først: Kan du sende en avstøpning? Jeg er så rusten på den slags aktiviteter at jeg ser en prekær nødvendighet for tørrtrening. Hvis jeg får det til og appetitten er vekket, så kan du bare slenge med resten av kjøttet rundt for da skal det nemlig bli et etegilde utenom det vanlige.

Problemet med å lage avstøpning, er at "bøtta" man skal dyppe pikken i, har en kant øverst, som nesten er 1 cm høy. Hvordan skal jeg greie å få snoppen nedi der da?

Jeg tror fortsatt det beste er å bare sende hele greia, først som sist. Er jo bare å øve direkte på den, for jeg har jo ikke følelser i en penis som ikke er kobla til kroppen min uansett... Bare legg den mellom jekslene, og masser den som om den var nysgjerrig bever.

Så til det første: Nei, jeg tittet ikke på de innleggene, men det aner meg hvem lobefinnefiskens forkjemper er (Ny superhelt: Lobefinnefiskemannen! Tenkt deg for et kostyme!!!)

Åjåj! Superkraften hans er å overse informasjon og feilsitere! Er det greit at drakta hans er av tettsittende latex? Jeg syns det er så sexy, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåj! Superkraften hans er å overse informasjon og feilsitere! Er det greit at drakta hans er av tettsittende latex? Jeg syns det er så sexy, skjønner du.

Drakten må selvsagt være av teflon, for å sikre at ingenting fester seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan teflon være blankt og tettsittende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert.

Da er det jo helt perfekt! Beste superhelten evver, spørrumæjj! *ståtiss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkt å ha sett så mye, opplevd så mye, vært med på så mye - men likevel forstått så lite.

Å bruke engelske ord for ting og tang vi har fullgode ord for på norsk er litt språklig fattigslig. Det blir litt som om jeg skulle begynne å konsekvent si "Quastenflosser"

fordi jeg er også verdensvant og internasjonal (jeg bor tross alt på kontinentet for å dra i gang en pissekonkurranse her)

Vitenskap skal observeres for å kalles vitenskap, på kontinentet som ellers.......

Evolusjon er ikke observert, med eller uten brus og kaker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du Quastenflosser?

Jeg finner ingen artikler om lobefinnefisk på norsk bare innlegg fra ulike fora. Er det en helt spillerny fiskeart?

Mer presist 400 mill år gammel +/- en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Vitenskap skal observeres for å kalles vitenskap, på kontinentet som ellers.......

Evolusjon er ikke observert, med eller uten brus og kaker.....

Men hvordan kan det da ha seg at du er mer avansert enn meg (og oss andre)? Da må det jo ha funnet sted en utvikling, også kjent som evolusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Helt sikkert.

Kan drakten være grønn? Jeg tenkte på den grønnfargen Lord Percy i Blackadder oppdaget i sin rolle som alkymist.

Av alle avsporinger jeg har vært delaktig i, er denne den lystigste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Problemet med å lage avstøpning, er at "bøtta" man skal dyppe pikken i, har en kant øverst, som nesten er 1 cm høy. Hvordan skal jeg greie å få snoppen nedi der da?

Jeg tror fortsatt det beste er å bare sende hele greia, først som sist. Er jo bare å øve direkte på den, for jeg har jo ikke følelser i en penis som ikke er kobla til kroppen min uansett... Bare legg den mellom jekslene, og masser den som om den var nysgjerrig bever.

Ok da, la oss være pragmatiske. Send hele sulamitten og glem Clone-a-willy. Men kan du vente til neste helg? Har noe rotkanalarbeid som ferdigstilles til uka, og tannlegen sa at jeg ikke får tygge på noe hardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan det da ha seg at du er mer avansert enn meg (og oss andre)? Da må det jo ha funnet sted en utvikling, også kjent som evolusjon.

evt så er jeg er jeg mer belest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

evt så er jeg er jeg mer belest.

Da kjenner du sikkert til boka "Brilliant Blunders" av Mario Livio. Darwin får seg en nesestyver der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da, la oss være pragmatiske. Send hele sulamitten og glem Clone-a-willy. Men kan du vente til neste helg? Har noe rotkanalarbeid som ferdigstilles til uka, og tannlegen sa at jeg ikke får tygge på noe hardt

Hvis den må sendes utenlands, kommer det vel til å ta rundt en uke å sende den uansett? Sa tannlegen noe om å tygge seigt og trevlete? Om han ikke nevnte noe om det, burde det nok gå greit uansett... Konsistensen kan kanskje minne om en tyggis som har hengt under bordet, et halvt semester. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hvis den må sendes utenlands, kommer det vel til å ta rundt en uke å sende den uansett? Sa tannlegen noe om å tygge seigt og trevlete? Om han ikke nevnte noe om det, burde det nok gå greit uansett... Konsistensen kan kanskje minne om en tyggis som har hengt under bordet, et halvt semester.

Det går nok bra, skal du se. Jeg er jo ikke så godt vant, så så lenge det ikke er verre en våt drivved, så er det krutegodt for oss mindre avanserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sånn som hjernen til debatant, mener du?

Anonymous poster hash: dd334...fa0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjenner du sikkert til boka "Brilliant Blunders" av Mario Livio. Darwin får seg en nesestyver der.

Har aldri lest den. Jeg liker faglitteratur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som hjernen til debatant, mener du?

Anonymous poster hash: dd334...fa0

Symbolikk er viktig i sånne saker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Har aldri lest den. Jeg liker faglitteratur.

Bibelens rolle som faglitteratur er vel heller omstridt.

"Brilliant Blunders" er ikke skjønnlitteratur, men heller populærvitenskapelig litteratur. Ikke spesielt lang, fengende skrevet, og i allefall mindre fordømmende enn det gamle testamentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...