Gå til innhold

Festlige Dawkins

debatant

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frederik skrev:

Får håpe for din skyld at du troller debatant. 

Njæ, han er nok bare kognitivt handikappet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎12‎.‎12‎.‎2016 den 0.34, Midgard skrev:

Njæ, han er nok bare kognitivt handikappet. 

De er sånne argumenter som gjør at evolusjonsteorien er i ferd med å miste sin troverdighet. Da det ikke finnes solide argumenter for evolusjon. Er sjikanering den eneste argumentasjon som gir mening for visse folk her. Sjikanering underbygger heller ikke evolusjonen, som for øvrig ingen vet hva er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎12‎.‎2016 den 23.30, Frederik skrev:

Får håpe for din skyld at du troller debatant. 

Hvordan kan det være trolling å spørre om evidens for en teori æresdoktorer mener er et faktum. Det er jo evidens den moderne vitenskap er bygget på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frederik
3 minutter siden, debatant skrev:

Hvordan kan det være trolling å spørre om evidens for en teori æresdoktorer mener er et faktum. Det er jo evidens den moderne vitenskap er bygget på....

For min del har det ikke noe å si om du er mentalt tilbakestående eller bare later som. Uansett er det ikke noe poeng for meg å diskutere med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frederik skrev:

For min del har det ikke noe å si om du er mentalt tilbakestående eller bare later som. Uansett er det ikke noe poeng for meg å diskutere med deg. 

Det virker ikke som om du har så veldig mye å tilføre debatten heller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

10 minutter siden, Yme skrev:

Er hunden et produkt av evolusjon, sier du?

Hopp to ganger, snurr deg rundt. Les det en gang til.

Så forstår du kanskje hva jeg skrev...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, debatant skrev:

Hopp to ganger, snurr deg rundt. Les det en gang til.

Så forstår du kanskje hva jeg skrev...

Bildet viser en ulv, beskrevet som et resultat av evolusjon. Så viser det en hund som er helt ødelagt av avling, beskrevet som intelligent design... Du svarer at "nei, det er motsatt"... Atter et eksempel på at du ikke forstår hva du selv skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Yme skrev:

Bildet viser en ulv, beskrevet som et resultat av evolusjon. Så viser det en hund som er helt ødelagt av avling, beskrevet som intelligent design... Du svarer at "nei, det er motsatt"... Atter et eksempel på at du ikke forstår hva du selv skriver?

Hopp tre ganger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Yme skrev:

Hva betyr ordet "motsatt", debatant?

Bare frtsett å hopp. til lyset går opp for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, debatant skrev:

Bare frtsett å hopp. til lyset går opp for deg.

Gi det et forsøk da... Hvis ulv er skapt av evolusjon, og hund er intelligent design, og du sier at "nei, det er helt motsatt", hva er det egentlig du sier da? Bare gi det ett lite forsøk, debatant... Et bitte lite forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Yme skrev:

Gi det et forsøk da... Hvis ulv er skapt av evolusjon, og hund er intelligent design, og du sier at "nei, det er helt motsatt", hva er det egentlig du sier da? Bare gi det ett lite forsøk, debatant... Et bitte lite forsøk.

Ikke snurr deg rundt. Da kan du bli svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, debatant skrev:

Ikke snurr deg rundt. Da kan du bli svimmel.

Jeg håper så inderlig, for din egen del, at du bare kødder :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På ‎03‎.‎12‎.‎2016 den 16.27, jabx skrev:

Evolusjon er observert, og du har fått flere eksempler. Når folk ikke gidder å svare deg er det fordi du har fått svar mange ganger alt, men som i f.eks. eksemplet i innlegget over (der du ber noen forklare hva de mener med evolusjon, hvorpå de linker til Wikipedias definisjon, hvorpå du ignorerer svaret på spørsmålet du nettopp stilte), så gir du faen i det folk skriver.

Hvilket eksempel på evolusjon har jeg oversett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, debatant skrev:

Hvilket eksempel på evolusjon har jeg oversett?

Absolutt alle.

Ps. Hvis ulv er skapt av evolusjon, og hund er intelligent design, og du sier at "nei, det er helt motsatt", hva er det egentlig du sier da? Bare gi det ett lite forsøk, debatant... Et bitte lite forsøk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/13/2016 den 10.06, debatant skrev:

De er sånne argumenter som gjør at evolusjonsteorien er i ferd med å miste sin troverdighet. Da det ikke finnes solide argumenter for evolusjon. Er sjikanering den eneste argumentasjon som gir mening for visse folk her. Sjikanering underbygger heller ikke evolusjonen, som for øvrig ingen vet hva er..

Det finnes ikke bare solide argumenter for evolusjon, det finnes bevis med stor suksessforklaring som overgår intelligent design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...