debatant Skrevet 7. april 2017 Forfatter #2101 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Les trådene dine ogjen, og kom med motargumenter på det vi har foret deg med. Jeg har ikke noe utopia. Derimot har jeg hele den akademiske verden i ryggen. Det trumfer ditt argument om at "næhæ, det bare er sånn." Vil du diskutere, eller er du bare vrang? Anonymkode: 43dc0...845 Ser dine innlegg er kjemisk frie for både dokumentasjon og innhold. Det er vel ikke slik vitenskap fungerer..... La meg minne deg om at moderne vitenskap oppstod ved at en satte sin lit til hva en faktisk observerte framfor vedtatte sannheter, ofte diktet opp av de gamle grekerne. Festlig nok kan en spore evolusjonsfantasien tilbake til Aristoteles. Endret 7. april 2017 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2102 Del Skrevet 7. april 2017 12 minutter siden, debatant skrev: Ser dine innlegg er kjemisk frie for både dokumentasjon og innhold. Det er vel ikke slik vitenskap fungerer..... La meg minne deg om at moderne vitenskap oppstod ved at en satte sin lit til hva en faktisk observerte framfor vedtatte sannheter, ofte diktet opp av de gamle grekerne. Festlig nok kan en spore evolusjonsfantasien tilbake til Aristoteles. Du har fått "dokumentasjon og innhold" i bøtter og spann tidligere. Gå tilbake i tråden og begynn å svare på argumenter og kommentere dokumentasjonen. Anonymkode: 43dc0...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 7. april 2017 Forfatter #2103 Del Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har fått "dokumentasjon og innhold" i bøtter og spann tidligere. Anonymkode: 43dc0...845 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 7. april 2017 Forfatter #2104 Del Skrevet 7. april 2017 Festlige AB, Som en evolusjonens pitbull, elsker AB å fastslå at det finnes et overveldende bevismateriale for evolusjonsteorien. Det merkelige er at han aldri er i stand til å gi et bevis en kan lage et vanntett bevisførsel fra. Hans svar er som alltid det er et overveldende bevismateriale som støtter evolusjon, det til tross for at det ikke finnes et en kan bruke til å bevise evolusjon med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #2105 Del Skrevet 7. april 2017 2 timer siden, debatant skrev: Festlige AB, Som en evolusjonens pitbull, elsker AB å fastslå at det finnes et overveldende bevismateriale for evolusjonsteorien. Det merkelige er at han aldri er i stand til å gi et bevis en kan lage et vanntett bevisførsel fra. Hans svar er som alltid det er et overveldende bevismateriale som støtter evolusjon, det til tross for at det ikke finnes et en kan bruke til å bevise evolusjon med. Dette er pisspreik, og du har fått både vitenskapelige publikasjoner og lange, grundige forklaringer - i mye større grad enn du fortjener. Du svarer bare at "nei, det er ikke sånn." Ikke et eneste motargument er du kommet med. Og i tillegg er du frekk nok til å si at du ikke har fått noen argumenter eller kilder! Nå må du kutte ut. Anonymkode: 43dc0...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 7. april 2017 #2106 Del Skrevet 7. april 2017 Forstår ikke hvorfor du gidder og kaste bort tiden på debatant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. april 2017 Forfatter #2107 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er pisspreik, og du har fått både vitenskapelige publikasjoner og lange, grundige forklaringer - i mye større grad enn du fortjener. Du svarer bare at "nei, det er ikke sånn." Ikke et eneste motargument er du kommet med. Og i tillegg er du frekk nok til å si at du ikke har fått noen argumenter eller kilder! Nå må du kutte ut. Anonymkode: 43dc0...845 Det blendende faktum at hverken du eller noen andre, kan underbygge evolusjonstroen din med noen data eller observasjoner. Er lissom poenget mitt. Takk for å illustrere det poenget så presist. Din uvitenskapelige tilnærming til hele debatten, viser også at du gir blaffen i vitenskap generelt. Men viker ikke en mm fra å missbruke vitenskapen, for å leke rasjonell. Endret 8. april 2017 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. april 2017 #2108 Del Skrevet 8. april 2017 Ryddet for personangrep og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2109 Del Skrevet 8. april 2017 3 timer siden, debatant skrev: Det blendende faktum at hverken du eller noen andre, kan underbygge evolusjonstroen din med noen data eller observasjoner. Er lissom poenget mitt. Takk for å illustrere det poenget så presist. Din uvitenskapelige tilnærming til hele debatten, viser også at du gir blaffen i vitenskap generelt. Men viker ikke en mm fra å missbruke vitenskapen, for å leke rasjonell. Blir du ikke sliten av å gjenta den samme løgnen igjen og igjen? Det er jo DU som har en uvitenskapelig tilnærming til debatten. F. eks. ved å ignorere alle motargumenter, og late som om de ikke en gang er fremsatt. Anonymkode: 43dc0...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. april 2017 Forfatter #2110 Del Skrevet 8. april 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir du ikke sliten av å gjenta den samme løgnen igjen og igjen? Det er jo DU som har en uvitenskapelig tilnærming til debatten. F. eks. ved å ignorere alle motargumenter, og late som om de ikke en gang er fremsatt. Anonymkode: 43dc0...845 Hvilket motargument snakker du om? Hvor og når er de framsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2111 Del Skrevet 8. april 2017 23 minutter siden, debatant skrev: Hvilket motargument snakker du om? Hvor og når er de framsatt? LES TRÅDENE DINE PÅ NYTT! Du har ignorert og tøyset vekk alt som er blitt fremlagt for deg. Du vil ikke ha noen debatt, det er helt tydelig. Hva er det du prøver å oppnå? Anonymkode: 43dc0...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. april 2017 Forfatter #2112 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: LES TRÅDENE DINE PÅ NYTT! Du har ignorert og tøyset vekk alt som er blitt fremlagt for deg. Du vil ikke ha noen debatt, det er helt tydelig. Hva er det du prøver å oppnå? Anonymkode: 43dc0...845 Jeg har fulgt med på svarene fortløpende. Har jeg oversett noe? Jeg tror ikke det finnes noen eksempler på makroevolusjon.Så please si hvor det er. At du ikke har bidratt med noe den siste uka er i allefall klart. Hvor tåplig er det ikke å påstå at det finnes argumenter som støtter ditt syn, du ikke kan redegjøre for.. Endret 8. april 2017 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2113 Del Skrevet 8. april 2017 2 timer siden, debatant skrev: Jeg har fulgt med på svarene fortløpende. Har jeg oversett noe? Jeg tror ikke det finnes noen eksempler på makroevolusjon.Så please si hvor det er. At du ikke har bidratt med noe den siste uka er i allefall klart. Hvor tåplig er det ikke å påstå at det finnes argumenter som støtter ditt syn, du ikke kan redegjøre for.. Du har ignorert alt. Les trådene dine igjen. Dette har ikke noen hensikt. Du ønsker ikke å diskutere. Det er ikke slik at du kan velge bort motargumenter du ikke liker, og be om nye. Det er ingen som gidder å diskutere med deg mer. Anonymkode: 43dc0...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. april 2017 Forfatter #2114 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har ignorert alt. Les trådene dine igjen. Dette har ikke noen hensikt. Du ønsker ikke å diskutere. Det er ikke slik at du kan velge bort motargumenter du ikke liker, og be om nye. Det er ingen som gidder å diskutere med deg mer. Anonymkode: 43dc0...845 Kunne du dokumentere våset ditt, hadde jeg forandret syn på flekken. Men at du ikke kan dokumentere tullet ditt, gjør meg trygg på at jeg har rett. At du bygger verdenssynet ditt på noe du ikke kan underbygge, virker ikke særlig troverdig. Her diskuterer vi din mangel på vitenskapelig underbygging av dine påstander, for så å kalle det vitenskapelig. Endret 8. april 2017 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. april 2017 Forfatter #2115 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har ignorert alt. Les trådene dine igjen. Dette har ikke noen hensikt. Du ønsker ikke å diskutere. Det er ikke slik at du kan velge bort motargumenter du ikke liker, og be om nye. Det er ingen som gidder å diskutere med deg mer. Anonymkode: 43dc0...845 Jeg fant ingen ting. Du framstår som en lystløgner. Og det er ingen ulempe om en skal støtte evolusjonsteorien. Jeg kan legge til at Darwin faktisk hadde respekt for hva en faktisk observerte Endret 8. april 2017 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #2116 Del Skrevet 8. april 2017 8 minutter siden, debatant skrev: Kunne du dokumentere våset ditt, hadde jeg forandret syn på flekken. Men at du ikke kan dokumentere tullet ditt, gjør meg trygg på at jeg har rett. At du bygger verdenssynet ditt på noe du ikke kan underbygge, virker ikke særlig troverdig. Her diskuterer vi din mangel på vitenskapelig underbygging av dine påstander for så å kalle det vitenskapelig. 5 minutter siden, debatant skrev: Jeg fant ingen ting. Du framstår som en lystløgner. Og det er ingen ulempe om en skal støtte evolusjonsteorien. Jeg kan legge til at Darwin faktisk hadde respekt for hva en faktisk observerte Nok trolling fra deg! Anonymkode: 43dc0...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. april 2017 Forfatter #2117 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nok trolling fra deg! Anonymkode: 43dc0...845 Håper jeg har 50 år til til å minne deg om hvordan vitenskap fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 21. april 2017 Forfatter #2118 Del Skrevet 21. april 2017 Hele evolusjonslæren kan best beskrives som keiserens nye klær. Masse prat og null substans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #2119 Del Skrevet 21. april 2017 106 sider med ubegrunnede påstander og ignorering av motargumenter. Dette er over. Anonymkode: 43dc0...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 21. april 2017 Forfatter #2120 Del Skrevet 21. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 106 sider med ubegrunnede påstander og ignorering av motargumenter. Dette er over. Anonymkode: 43dc0...845 Hvilket motargument. Spesifiser takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå