AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #661 Skrevet 12. juli 2015 At u ikke "gidder" å komme med et eneste solide argument, begynner å bli veldig tydelig. Jeg har giddet ganske mye, uten at du har forstått noe, og bare kommet med tåkesvar som ikke henger sammen. Her har du en liten lettfattelig forklaring. Skal du ha hele leksjonen må du registrere deg, og det anbefaler jeg at du gjør, så kanskje du kan lære noe?http://study.com/academy/lesson/bacterial-plasmids-definition-function-uses.htmlAnonymous poster hash: dd334...fa0 1
debatant Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #662 Skrevet 12. juli 2015 Så plasmider beviser at alt liv stammer fra felles opphav??!!??
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #663 Skrevet 12. juli 2015 Så plasmider beviser at alt liv stammer fra felles opphav??!!?? Nei!Anonymous poster hash: dd334...fa0 1
debatant Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #664 Skrevet 12. juli 2015 Nei!Anonymous poster hash: dd334...fa0 Så hvorfor tok du dem fram da??!!??
kubrak Skrevet 12. juli 2015 #665 Skrevet 12. juli 2015 Som en evolusjonens pitbull, elsker Dawkins å fastslå at det finnes et overveldene bevismateriale for evolusjonsteorien. Det merklige er at han aldri er i stand til å gi et bevis en kan lage et vanntett bevisførsel fra. Hans svar er som alltid det er et overveldene bevismateriale som støtter evolusjon, det til tross for at det ikke finnes et en kan bruke til å bevise evolusjon med. ja, altså, enhver mann med vettet i behold skjønner jo at den eneste logiske forklaringen er at vår o allmektige gud tryllet frem vår jord og Adam og Eva. Det er bare tåpskaller som tror på evulosjonsteorien 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #666 Skrevet 12. juli 2015 Så hvorfor tok du dem fram da??!!?? Fordi det er nok et eksempel på observerbar evolusjon, og jeg vil ha din kommentar på det.Anonymous poster hash: dd334...fa0 1
debatant Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #667 Skrevet 12. juli 2015 Fordi det er nok et eksempel på observerbar evolusjon, og jeg vil ha din kommentar på det.Anonymous poster hash: dd334...fa0 Hvilken nye art utviklet seg?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #668 Skrevet 12. juli 2015 Hvilken nye art utviklet seg? Skal du PRØVE å forstå dette noen gang?Anonymous poster hash: dd334...fa0 1
debatant Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #669 Skrevet 12. juli 2015 Skal du PRØVE å forstå dette noen gang?Anonymous poster hash: dd334...fa0 Artens opprinnelse handler om artenes opprinnelse?? Så om du ønsker å skrive om noe annet, så kall det noe annet enn evolusjon....
Yme Skrevet 12. juli 2015 #670 Skrevet 12. juli 2015 (endret) Hahaha, nå handler plutselig tråden om artenes opprinnelse igjen Nå får du snart bestemme deg, debatant. Det er så utrolig underholdende å se at fyren gang på gang mener at hans egen ignoranse er et bevis på at han har rett. "Få se observasjoner av evolusjon!" *får servert diverse artikler som viser til observert evolusjon* "Dette handler ikke om artenes opprinnelse, som Darwin skrev! Det er derfor ikke bevis på evolusjon, pluss at jeg ikke veit hva plasmider er, noe som beviser at jeg har rett!" *får mer informasjon* "Hva har dette med Dawkins å gjøre? Hvorfor kan ingen gi meg eksempler på evolusjon?" *får mer informasjon* "Jeg veit ikke hva plasmider er, og gidder derfor ikke kommentere!" *får en lenke som forklarer plasmider* "Plasmider har ingen ting med artenes opprinnelse å gjøre!" *får informasjon om at utviklingen av plasmider, har med evolusjon å gjøre* "Tråden handler om Dawkins!" And so on and so forth. Utrolig dum fyr Endret 12. juli 2015 av Yme 3
suprarenalis Skrevet 12. juli 2015 #671 Skrevet 12. juli 2015 hehe, hadde skrevet ordet riktig om mobilen var litt mer samarbeidsvillig . Hvorfor så hissig? Du kunne lært litt.... 1
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #672 Skrevet 13. juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=sTSA_sWGM44 Poenget ditt er?
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #673 Skrevet 13. juli 2015 ja, altså, enhver mann med vettet i behold skjønner jo at den eneste logiske forklaringen er at vår o allmektige gud tryllet frem vår jord og Adam og Eva. Det er bare tåpskaller som tror på evulosjonsteorien Synes du det?
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #674 Skrevet 13. juli 2015 (endret) Jeg har giddet ganske mye, uten at du har forstått noe, og bare kommet med tåkesvar som ikke henger sammen.Anonymous poster hash: dd334...fa0 Jeg står opp for en klassisk definisjon av ordet vitenskap. Hva er tåkete ved det? Endret 13. juli 2015 av debatant
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #675 Skrevet 13. juli 2015 Jeg står opp for en klassisk definisjon av ordet vitenskap. Hva er tåkete ved det? Den tåkete oppfatningen du har av det. At du benekter alle reproduserbare og observerbare funn som motsier din oppfatning vitner i hvert fall ikke om en synderlig wto forståelse for vitenskapens prinsipper.Anonymous poster hash: dd334...fa0 2
Fiolinisten Skrevet 13. juli 2015 #676 Skrevet 13. juli 2015 Jeg står opp for en klassisk definisjon av ordet vitenskap. Hva er tåkete ved det? Problemet er ikke at det ikke har blitt observert. Det har det i mange tilfeller og vi ser stor pågang i naturlig seleksjon i mange arter for tiden på grunn av klimaendring og ny innførte arter. Det som er problemet er at du tror at du kan se det uten å ha peiling på hva du ser etter eller ha forståelse for hva som skjer. Noe du tydelig ikke har. Nytter vel heller ikke å oppgi diverse bøker på temaet heller for du kommer mest sannsynlig ikke til å skjønne hva som står der. 2
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #677 Skrevet 13. juli 2015 (endret) Problemet er ikke at det ikke har blitt observert. Det har det i mange tilfeller og vi ser stor pågang i naturlig seleksjon i mange arter for tiden på grunn av klimaendring og ny innførte arter. Det som er problemet er at du tror at du kan se det uten å ha peiling på hva du ser etter eller ha forståelse for hva som skjer. Noe du tydelig ikke har. Nytter vel heller ikke å oppgi diverse bøker på temaet heller for du kommer mest sannsynlig ikke til å skjønne hva som står der. Selvfølgelig er naturlig utvalg observert i mente. Ingen bestrider det. Håper du er klar over at de prosessen bare kan gi avkom innenfor sin egen art. Hester avler hester og hunder avler hunder, eller finker avler finker. I den kambriske eksplosjonen ser vi og at nesten 40 dyregrupper (arter om du vil) oppstår spontant, fult funksjonelle, uten noen evolusjonær historikk. Poenget til Darwin og evolusjonsteorien var jo nettopp at dyregrupper utviklet seg til hverandre noe fossilrekka tydeligvis ikke støtter. Endret 13. juli 2015 av debatant
Yme Skrevet 13. juli 2015 #678 Skrevet 13. juli 2015 Selvfølgelig er naturlig utvalg observert i mente. Ingen bestrider det. Håper du er klar over at de prosessen bare kan gi avkom innenfor sin egen art. Hester avler hester og hunder avler hunder, eller finker avler finker.Atter en gang, etter å ha blitt forklart dette utallige ganger, viser du at du ikke veit noe om evolusjon... Det er ingen som tror en hund kan føde noe annet enn en hund, eller at en fink kan føde noe annet enn en fink.Det er så artig at selv om man forklarer deg dette 10 ganger, velger du fortsatt å si det samme om og om igjen.Det blir som at jeg skal fortelle deg at Gud ikke finnes, fordi mennesker har bakt knekkebrød... Det gir ingen mening.I den kambriske eksplosjonen ser vi og at nesten 40 dyregrupper (arter om du vil) oppstår spontant, fult funksjonelle, uten noen evolusjonær historikk.Okei, så du veit rett og slett ikke hvordan dette med fossiler fungerer heller Poenget til Darwin og evolusjonsteorien var jo nettopp at dyregrupper utviklet seg til hverandre noe fossilrekka tydeligvis ikke støtter.Fossilrekka støtter det 100%, men som du demonstrerer over her, forstår du jo egentlig ikke hvordan fossiler dannes.Tror du det finnes fossiler av alle utdødde arter?
suprarenalis Skrevet 13. juli 2015 #679 Skrevet 13. juli 2015 Noen informative lenker, med lettfattelig innhold: http://www.dummies.com/how-to/content/what-evidence-supports-the-theory-of-evolution.html http://www.dummies.com/how-to/content/evolution-for-dummies-cheat-sheet.html http://darwin200.christs.cam.ac.uk/pages/index.php?page_id=j 1
Yme Skrevet 13. juli 2015 #680 Skrevet 13. juli 2015 Noen informative lenker, med lettfattelig innhold: http://www.dummies.com/how-to/content/what-evidence-supports-the-theory-of-evolution.htmlhttp://www.dummies.com/how-to/content/evolution-for-dummies-cheat-sheet.htmlhttp://darwin200.christs.cam.ac.uk/pages/index.php?page_id=jDu må ikke gi han lenker som inneholder illustrasjoner. Da tror han det er en tegnefilm. Han har nemlig sett på barne-TV, og lært at tegnefilmer bare er fantasi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå