Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #561 Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg legger Darwisk evolusjon til grunn for evolusjon. Men jeg ser at dere er inkonsekvente med alle definisjoner når dere forsvarer evolusjonen.Så jeg er spent på din definisjon av ordet? Her er "min" definisjon av ordet evolusjon:http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=EVOLUSJON&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Er du enig eller uenig i denne definisjonen av ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #562 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Her er "min" definisjon av ordet evolusjon:http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=EVOLUSJON&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Er du enig eller uenig i denne definisjonen av ordet? Hvorfor argumenterer du eller noen andre, aldri for den definisjonen? Endret 4. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #563 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Det har jeg gjort, men der kom det bare opp treff fra ymse norske debattfora. Og nå må du definere evolusjon, lille hjertet, quid pro quo vet du Forresten, vi evolusjonister skal ha en uformell sammenkomst i morgen. Vil du også komme? Vi har kaker og brus :D HAHA, er jeg for avansert for deg. Endret 4. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #564 Del Skrevet 4. juli 2015 Lobefinnefisk: https://en.wikipedia.org/wiki/Sarcopterygii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #565 Del Skrevet 4. juli 2015 Kvastfinnefisk:https://snl.no/kvastfinnefiskAnonymous poster hash: dd334...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #566 Del Skrevet 4. juli 2015 Kan jeg få et svar på hvordan betalaktamasesyntesen passer inn i kreasjonismen? Hvorfor produserte ingen bakterier betalaktamase før vi hadde brukt antibiotika en stund?Anonymous poster hash: dd334...fa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #567 Del Skrevet 4. juli 2015 HAHA, er jeg for avansert for deg. Hvis du er for avansert for meg, så vil jo det si at du er kommet lengre i utviklingen enn meg. Du er altså mer evolvert. Og da må du jo logisk nok være et resultat av evolusjon, som du igjen mener ikke eksisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #568 Del Skrevet 4. juli 2015 Lobefinnefisk:https://en.wikipedia.org/wiki/Sarcopterygii Tøysekoppen! Kvastefinnefisken skifter ikke navn på norsk bare fordi du linker til en engelskspråklig side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #569 Del Skrevet 4. juli 2015 Kan jeg få et svar på hvordan betalaktamasesyntesen passer inn i kreasjonismen? Hvorfor produserte ingen bakterier betalaktamase før vi hadde brukt antibiotika en stund?Anonymous poster hash: dd334...fa0 Jeg vet ikke, so what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #570 Del Skrevet 4. juli 2015 Tøysekoppen! Kvastefinnefisken skifter ikke navn på norsk bare fordi du linker til en engelskspråklig side. Jeg er nok litt mer verdensvant og internasjonal enn dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #571 Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg vet ikke, so what? Da kanskje du skulle se at dette taler MOT kreasjonismen, og FOR evolusjon. Dette bekrefter nemlig teorien om utvikling.Anonymous poster hash: dd334...fa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. juli 2015 #572 Del Skrevet 4. juli 2015 Kan jeg få et svar på hvordan betalaktamasesyntesen passer inn i kreasjonismen? Hvorfor produserte ingen bakterier betalaktamase før vi hadde brukt antibiotika en stund?Anonymous poster hash: dd334...fa0 Men de er jo fremdeles bakterier hurr durr!!! EVOLUTION DENIED!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #573 Del Skrevet 4. juli 2015 Hvorfor argumenterer du eller noen andre, aldri for den definisjonen? Ut ifra det jeg har lest i denne tråden, så er det jo denne oppfatningen av ordet de fleste har prøvd å forklare deg. Jeg derimot, definerer ordet "evolusjon" slik det er definert i linken jeg la ved. Å endre begrepsdefinisjoner for seg selv er temmelig nyttesløst i sosial sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #574 Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg er nok litt mer verdensvant og internasjonal enn dere. Tenkt å ha sett så mye, opplevd så mye, vært med på så mye - men likevel forstått så lite. Å bruke engelske ord for ting og tang vi har fullgode ord for på norsk er litt språklig fattigslig. Det blir litt som om jeg skulle begynne å konsekvent si "Quastenflosser" fordi jeg er også verdensvant og internasjonal (jeg bor tross alt på kontinentet for å dra i gang en pissekonkurranse her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #575 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Red: Dobbelpost Endret 4. juli 2015 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. juli 2015 #576 Del Skrevet 4. juli 2015 Yme: I could kiss your pointy little head <3 Hvem er det som har fortalt deg at penisen min er liten og spiss??? Det ække min skyld Men du må gjerne kysse den litt, seff! Jeg tror jeg skal bli sånn der Christian Scientist. De hevder nemlig at vi alle er refleksjoner av Gud, og siden Gud er perfekt, så er vi følgelig også perfekte. Sykdom og elendighet eksisterer egentlig ikke, for den perfekte refleksjonen av Gud, dvs. vi mennesker, kan nemlig hverken bli syk eller ha det elendig. Tralalalala Ja, hørte om noen sånne en gang... De mente at vi ikke trengte mat, og at om vi sto opp tidlig, og fikk morgenlys fra sola/gud kunne vi leve for alltid. Det er veldig ofte jeg føler at jeg gjerne kunne spist litt sjeldnere, med feks ett jævli stort måltid i uka, så det er jo noe å prøve dette her! Tenk på all tiden man sparer da. De mente forøvrig at det ikke fantes bevis for at man trengte mat, uansett hvor mye informasjon de ble tildelt. Det minner meg litt om en eller annen... Hvem kan det være? Men for å være unntaksvis seriøs i et halvt øyeblikk: In the age of information, ignorance is a choice! Hører du, Debatant?!? Betyr det at du ikke var seriøs da du skrev at du skulle kysse meg på tissen? Jeg som hadde bygd opp forventninger, og gleda meg skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #577 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Tenkt å ha sett så mye, opplevd så mye, vært med på så mye - men likevel forstått så lite. Å bruke engelske ord for ting og tang vi har fullgode ord for på norsk er litt språklig fattigslig. Det blir litt som om jeg skulle begynne å konsekvent si "Quastenflosser" fordi jeg er også verdensvant og internasjonal (jeg bor tross alt på kontinentet for å dra i gang en pissekonkurranse her) Så dumt at du ikke vet hva lobefinnefisk er..... Endret 4. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #578 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Så dumt at du ikke vet hva lobefinnefisk er..... Mener du Quastenflosser? Jeg finner ingen artikler om lobefinnefisk på norsk bare innlegg fra ulike fora. Er det en helt spillerny fiskeart? Endret 4. juli 2015 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. juli 2015 #579 Del Skrevet 4. juli 2015 Hvem er det som har fortalt deg at penisen min er liten og spiss??? Det ække min skyld Men du må gjerne kysse den litt, seff! Ja, hørte om noen sånne en gang... De mente at vi ikke trengte mat, og at om vi sto opp tidlig, og fikk morgenlys fra sola/gud kunne vi leve for alltid. Det er veldig ofte jeg føler at jeg gjerne kunne spist litt sjeldnere, med feks ett jævli stort måltid i uka, så det er jo noe å prøve dette her! Tenk på all tiden man sparer da. De mente forøvrig at det ikke fantes bevis for at man trengte mat, uansett hvor mye informasjon de ble tildelt. Det minner meg litt om en eller annen... Hvem kan det være? Betyr det at du ikke var seriøs da du skrev at du skulle kysse meg på tissen? Jeg som hadde bygd opp forventninger, og gleda meg skikkelig Jeg tøyser da ikke med slikt! Litt småmussing av pissebestikk er ikke noe man skøyer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. juli 2015 #580 Del Skrevet 4. juli 2015 Mener du Quastenflosser? Jeg finner ingen artikler om lobefinnefisk på norsk bare innlegg fra ulike fora. Er det en helt spillerny fiskeart? Gjett hvem det er som har skrevet de innleggene da, så kan du titte på datoen og se hvor lenge han har holdt på Jeg tøyser da ikke med slikt! Litt småmussing av pissebestikk er ikke noe man skøyer med. Det var da enda godt... Da skal jeg straks inn på google og se om jeg finner en fornuftig måte å sende den via post. Har du noe greie på hvor lang tid det vil ta? Det kan bli problematisk å ikke få pissa, hvis jeg må gå et par uker uten den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå