AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Jeg går på p-pille (Mercilon) på 5. året, men erfarer nå at ca midt i hver syklus (altså ca når eggløsning skal finne sted) får jeg blødninger. Noen ganger endel, andre ganger bare spotter. Jeg har vært til gynekolog flere ganger og legesjekk - de påstår det bare er hormonelt, men jeg lurer på om det kan bety noe mer iom at blødningene skjer akkurat rundt eggløsning (sannsynligvis)? Dette har jeg nemlig ikke funnet ut i tide til å drøfte med legen. Noen ideer? Takk for svar. Anonymous poster hash: ea0b0...c9d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Du har jo ikke eggløsning ved bruk av p-piller. Men spottingen kan være kroppen som "prøver" å ha en eggløsning, men heller slipper ut litt av slimhinnen i livmoren i stedet. Anonymous poster hash: c5327...a15
Gjest Allergikeren Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Du har jo ikke eggløsning ved bruk av p-piller. Men spottingen kan være kroppen som "prøver" å ha en eggløsning, men heller slipper ut litt av slimhinnen i livmoren i stedet. Anonymous poster hash: c5327...a15 Dette.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 TS her. Åh, så teit jeg er... men er dette problematisk, er det et "tegn" på noe..? Har hørt at man kan bli infertil feks, er det relevant eller? Anonymous poster hash: ea0b0...c9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå