AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Når en mann blir slapp i senga- betyr det at man er stygg da? Kan det være andre ting som gjør han slapp? Anonymous poster hash: 50f6b...c88
Pysa Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Det betyr som regel ingenting annet enn at han mister ereksjonen. Dette er noe menn ikke har kontroll over. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Det kan være en særdeles stram lukt ogsåAnonymous poster hash: 44b75...e56
Shamkriss92 Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Det betyr som regel ingenting annet enn at han mister ereksjonen. Dette er noe menn ikke har kontroll over. Nja, det skal mye til at han mister den under akten. Det kan jo være at han ikke hadde tankene på rett plass. Da kan man miste ereksjon. Men hvis ikke han får "morgen-stå" da kan det være mer seriøst.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Nja, det skal mye til at han mister den under akten. Det kan jo være at han ikke hadde tankene på rett plass. Da kan man miste ereksjon. Men hvis ikke han får "morgen-stå" da kan det være mer seriøst. Han mistet den da han skulle putte den inn i meg. Jeg vet ikke hvorfor han mistet den, men jeg fikk veldig vondt i det han prøvde å ta den inn slik og vi klarte faktisk ikke å få den ordentlig inn, så han tok den ut igjen. Og det var etter det han mistet ereksjonen. Kan det være at han reagerte på at jeg fikk så vondt? TS Anonymous poster hash: 50f6b...c88
Shamkriss92 Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Han mistet den da han skulle putte den inn i meg. Jeg vet ikke hvorfor han mistet den, men jeg fikk veldig vondt i det han prøvde å ta den inn slik og vi klarte faktisk ikke å få den ordentlig inn, så han tok den ut igjen. Og det var etter det han mistet ereksjonen. Kan det være at han reagerte på at jeg fikk så vondt? TS Anonymous poster hash: 50f6b...c88 Mest sannsynlig at han reagert på deg ja. Da går tankene og da mister man ereksjonen. Det at man putter den inn uten at den er erigert er jo ikke noe særlig godt for noen av dere. Men hva gjordet han før akten?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Har normalt sett ingenting med tenning å gjøre, mest prestasjonsangst. Har erfaring med det selv. Er han litt uerfaren? Anonymous poster hash: 04971...d8a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Han mistet den da han skulle putte den inn i meg. Jeg vet ikke hvorfor han mistet den, men jeg fikk veldig vondt i det han prøvde å ta den inn slik og vi klarte faktisk ikke å få den ordentlig inn, så han tok den ut igjen. Og det var etter det han mistet ereksjonen. Kan det være at han reagerte på at jeg fikk så vondt? TS Anonymous poster hash: 50f6b...c88 Dette har hvertfall ingenting med at han ikke tenner på deg å gjøre Anonymous poster hash: 04971...d8a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 Har normalt sett ingenting med tenning å gjøre, mest prestasjonsangst. Har erfaring med det selv. Er han litt uerfaren? Anonymous poster hash: 04971...d8a Han er ikke uerfaren, nei. Prestasjonsangst? Virkelig? Hva skal til for at dere menn får prestasjonsangst? Kan det være fordi han ble redd jeg ikke var tent nok (siden vi ikke klarte å få den inn)? TS Anonymous poster hash: 50f6b...c88
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #10 Skrevet 28. mai 2015 Nå er det ikke helt det samme, men mannen min kan også miste ereksjon under sex. Enten kan det være fordi han blir sliten eller andre ting. Runker han til han er stiv igjen, også forsetter vi. Det er fullt mulig for en mann å få presentasjonsangst, kan være alt fra at han blir nervøs, tenker på worst case scenarios eller han rett og slett ikke er tent nok. Anonymous poster hash: 00b3c...b16
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #11 Skrevet 28. mai 2015 Han er ikke uerfaren, nei. Prestasjonsangst? Virkelig? Hva skal til for at dere menn får prestasjonsangst? Kan det være fordi han ble redd jeg ikke var tent nok (siden vi ikke klarte å få den inn)? TS Anonymous poster hash: 50f6b...c88 Nei jeg vil nok ikke kalle det prestasjonsangst i det tilfellet her. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men det har skjedd nesten akkurat det samme med meg før og det hadde ingenting med at jeg ikke tente på jenta å gjøre. Anonymous poster hash: 04971...d8a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #12 Skrevet 28. mai 2015 Nei jeg vil nok ikke kalle det prestasjonsangst i det tilfellet her. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men det har skjedd nesten akkurat det samme med meg før og det hadde ingenting med at jeg ikke tente på jenta å gjøre. Anonymous poster hash: 04971...d8a Hmm, så merkelig! Lurer veldig på hva som foregikk inni hodet hans... Anonymous poster hash: 50f6b...c88
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #13 Skrevet 28. mai 2015 Hmm, så merkelig! Lurer veldig på hva som foregikk inni hodet hans...Anonymous poster hash: 50f6b...c88 Slutt å lur så fælt på hva som foregikk i hodet hannes. Menn er ikke maskiner. Dette har ingen ting med deg å gjøre, men at han syntes tenningen forsvant når han ikke fikk den inn. Tankene kan lett begynne å vandre, og han stresset sikkert med å få den inn. Stress=drap for ereksjon.Anonymous poster hash: 2980d...64d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #14 Skrevet 28. mai 2015 Det har skjedd med kjæresten min også 2 ganger i løpet av forholdet vårt. Og jeg må være ærlig at jeg ble veldig lei meg. Anonymous poster hash: 1ecef...4b8 1
Gjest Elseby13 Skrevet 28. mai 2015 #15 Skrevet 28. mai 2015 (endret) Du er svært ung, ts? Endret 28. mai 2015 av Elseby13
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #16 Skrevet 28. mai 2015 Han er ikke uerfaren, nei. Prestasjonsangst? Virkelig? Hva skal til for at dere menn får prestasjonsangst? Kan det være fordi han ble redd jeg ikke var tent nok (siden vi ikke klarte å få den inn)? TS Anonymous poster hash: 50f6b...c88 Menn har prestasjonsangst hele tiden. Det er viktig for oss at dama blir fornøyd. Anonymous poster hash: 0b172...a4c
AnonymBruker 42 Skrevet 28. mai 2015 #17 Skrevet 28. mai 2015 Ser at mange mener det kan være prestasjonsangst, og det kan selfvølgelig tenkes, men å miste erkesjone kan komme av ca.10000 andre ting også. Det har det hendt både titt og ofte at jeg har mistet ereksjonen selv, og det har aldrig vært pga prestasjonsangs, men det har heller alldri vært fordi dama har vært stØgg :D Ta det med ro, TS, ikke noen grunn til å få panikk av dette....
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #18 Skrevet 28. mai 2015 1. Kjæresten min mistet ereksjonen de 4 første gangene vi skulle ha sex. Han var da veldig hard, og mistet ereksjonen da han skulle ta den inn i meg. Dette var prestasjonsangst, selv om han var veldig erfaren. Det var likevel den første gangen med meg, og han ble nervøs. 2. Da jeg ble plaget av vestibulitt skjedde det samme. Han tok den inn, så at jeg fikk vondt og ble slapp. Han sa at det er høyst unaturlig for han å ha sex med noen som ikke vil det, og når jeg fikk vondt sier det seg selv at jeg ikke ville det. Ergo, ikke voldtektsmann-materiale, se positivt på det. Men som Beeblebrox sier, det kan være 1000 andre ting også. Du virker veldig ung som tror du er stygg pga det. Anonymous poster hash: 80de5...f16 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #19 Skrevet 28. mai 2015 Han mistet den da han skulle putte den inn i meg. Jeg vet ikke hvorfor han mistet den, men jeg fikk veldig vondt i det han prøvde å ta den inn slik og vi klarte faktisk ikke å få den ordentlig inn, så han tok den ut igjen. Og det var etter det han mistet ereksjonen. Kan det være at han reagerte på at jeg fikk så vondt? TS Anonymous poster hash: 50f6b...c88 Det kan være stress og prestasjonsangst. Det går bedre neste gang . Anonymous poster hash: 2ab9e...0dd
Trampe23 Skrevet 29. mai 2015 #20 Skrevet 29. mai 2015 1. Kjæresten min mistet ereksjonen de 4 første gangene vi skulle ha sex. Han var da veldig hard, og mistet ereksjonen da han skulle ta den inn i meg. Dette var prestasjonsangst, selv om han var veldig erfaren. Det var likevel den første gangen med meg, og han ble nervøs. 2. Da jeg ble plaget av vestibulitt skjedde det samme. Han tok den inn, så at jeg fikk vondt og ble slapp. Han sa at det er høyst unaturlig for han å ha sex med noen som ikke vil det, og når jeg fikk vondt sier det seg selv at jeg ikke ville det. Ergo, ikke voldtektsmann-materiale, se positivt på det. Men som Beeblebrox sier, det kan være 1000 andre ting også. Du virker veldig ung som tror du er stygg pga det. Anonymous poster hash: 80de5...f16 Det ligger nok noe her ☝👍 Håper det går bedre neste gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå