AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har siste tiden hatt svært utegelmessig menstruasjon. Da jeg fikk den 2 april, varte den nesten 2 uker. Fikk den igjen 8. Mai og hadde den i 10 dager med sterke menstruasnonssmerter. Fikk mensen igjen nå for 3 dager siden og nå er det bare tynt blod som kommer ut. Det veksler mellom å være lyserødt til nesten svart. Men det er veldig tyntflytende. Noen som har opplevd dette? Jeg kan også nevne jeg hadde celleforandringer type Ascus på sist celleprøve for 6 mnd siden og får ofte smerter under sex. I tillegg til mye tjukk utflod som ligger som et "deksel" rundt livmorhalsen. Dette utenfor menstruasjon. Bruker alltid å ha menssmerter, men denne gangen kjennes livmoren bare tung og generelt ubehagelig. Fryktet selv det kunne være en infeksjon eller betennelse, men det lukter ikke noe noe det burde om det var betennelse? Håper noen med erfaring kan hjelpe. Takk 😊Anonymous poster hash: a45d9...d3e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Noen med erfaring som kan hjelpe = lege / gynekolog. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 1c259...b6b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Ja, så enkelt kan det være. Men det er 3 mnd ventetid på gynekolog. Er ikke alle som bor så sentralt dessverre.Anonymous poster hash: a45d9...d3e
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Dra til fastlegen din, kanskje h*n faktisk kan gi deg en diagnose. Om ikke så få en henvisning, er bedre å få den nå enn senere siden det er lang ventetid. Om dette haster så kan fastlegen din sende en hastehenvisning. Vi her inne kan ikke undersøke deg og gi deg behandling. Anonymous poster hash: b379e...eee
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Få deg en legetime!Anonymous poster hash: 2dcb0...71f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå