Gå til innhold

Er dette en vakker kvinne


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men søt.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg.

Anonymous poster hash: 1580a...eee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kalt henne vakker utfra det bildet der. Har ikke sett henne i andre sammenhenger, men kjenner jo navnet.

Hilsen jente 24

Anonymous poster hash: 6483d...ab9

AnonymBruker
Skrevet

Alt for mye rynker, løs hud, celulitter for min smak da. Men hun prøver hardt iallefall. Sikkert trivelig da.:) Jeg liker glatte modellpene jenter som har trent kropp, smal midje og litt pupper og sprettrumpe da. Så er nok ikke normalen blant menn.:)

Anonymous poster hash: af008...1e4

Skrevet

Ikke slående vakker, men pen nok, alderen tatt i betraktning. Finnes mange andre norske "kjendiser" som ser bedre ut, jeg har f.eks veldig sans for Inger Lise Rypdal, selv om hun ikke akkurat er ung lengre.

Gjest kittypurry
Skrevet

Alt for mye rynker, løs hud, celulitter for min smak da. Men hun prøver hardt iallefall. Sikkert trivelig da. :) Jeg liker glatte modellpene jenter som har trent kropp, smal midje og litt pupper og sprettrumpe da. Så er nok ikke normalen blant menn. :)

Anonymous poster hash: af008...1e4

Hun er jo 53 år da kjære deg. For å svare på HI så synes jeg hun er vakker ja og at hun holder seg godt.

  • Liker 5
Skrevet

Ja hun har alltid vært vakker

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Joda hun ser bra ut hun.

AnonymBruker
Skrevet

Vakker dame, en MILF?

Anonymous poster hash: eec5c...d92

  • Liker 1
Skrevet

Ja hun er en MILF. Dama er vel over 50. Finere en mange 20 åringer spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det vil jeg påstå hun er.



Anonymous poster hash: 19cc9...7c0
AnonymBruker
Skrevet

Alt for mye rynker, løs hud, celulitter for min smak da. Men hun prøver hardt iallefall. Sikkert trivelig da.:) Jeg liker glatte modellpene jenter som har trent kropp, smal midje og litt pupper og sprettrumpe da. Så er nok ikke normalen blant menn.:)

Anonymous poster hash: af008...1e4

Ja nei du må jo være helt ufattelig unik.

Anonymous poster hash: 3e3ca...301

AnonymBruker
Skrevet

Ja nei du må jo være helt ufattelig unik.

Anonymous poster hash: 3e3ca...301

Unik er jeg nok ikke, men faller for jenter som trener like mye som meg og tar vare på helsen/kroppen sin. Like barn leker best er det vel noe som heter.:)

Anonymous poster hash: af008...1e4

AnonymBruker
Skrevet

Hun bruker alt for mye botox og prøver å se yngre ut enn det hun er. Hun er ei gammel dame og burde kle seg og oppføre seg deretter.:) Men sikkert hyggelig å prate med..

Anonymous poster hash: af008...1e4

Skrevet

Hun bruker alt for mye botox og prøver å se yngre ut enn det hun er. Hun er ei gammel dame og burde kle seg og oppføre seg deretter. :) Men sikkert hyggelig å prate med..

Anonymous poster hash: af008...1e4

53 år og gammel dame? :klo:

  • Liker 1
Gjest Whatevz
Skrevet

Unik er jeg nok ikke, men faller for jenter som trener like mye som meg og tar vare på helsen/kroppen sin. Like barn leker best er det vel noe som heter.:)

Anonymous poster hash: af008...1e4

Hun er over 50 og pen og slank. Mener du at alle skal se ut som fitnessutøvere, til og med når de er over 50 år? Er ikke bra nok å være normalvektig ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...