Gå til innhold

Lite hull i tromhinnen?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei var til øre nese hals lege i forrige uke og han sa jeg hadde et lite hull i tromhinnen men ikke at det var nødvendig me en operasjon men merker at jeg er ekstremt plaget me kløe i øret der det er hull i,kløingen begynner å bli ganske plagsom bør jeg be om operasjon alikavel? Og er det ikke heller lurt å operere før det evt blir større og kansje vondere? Kan legge til at jeg har operert i øret før pga hull itromhinnen to ganger, men det hullet jeg har nå er ikke i samme øret som jeg opererte forrige gang.

Anonymous poster hash: 646de...672

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tromhinnen? Er det trommehinnen du mener?



Anonymous poster hash: 35517...b0e
AnonymBruker
Skrevet

Tromhinnen? Er det trommehinnen du mener? Anonymous poster hash: 35517...b0e

ja hehe skrev litt fort hehe <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 646de...672

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en ØNH-lege har konkludert med at operasjon er unødvendig, så skal du stole på dette. Du KAN be om en second-opinion, men du vil nok få det samme svaret. Men siden du har operert det andre øret for samme problemet, så er det kanskje nødvendig?

Du kan fint få kremer ol som demper kløingen.



Anonymous poster hash: 3d442...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...