AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Skal i utgangspunktet ut og reise i morgen, men ligger her med feber og sår hals, og er så usikker på om jeg skal bli hjemme eller ikke. Noen som har erfaring med å dra på ferie med forkjølelse og feber? Fikk dere mye ut av turen? Hvordan gikk flyturen? For min del er det snakk om 2.5 timer på fly og 3 dager borte. Anonymous poster hash: 3d7ad...1b3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Skal i utgangspunktet ut og reise i morgen, men ligger her med feber og sår hals, og er så usikker på om jeg skal bli hjemme eller ikke. Noen som har erfaring med å dra på ferie med forkjølelse og feber? Fikk dere mye ut av turen? Hvordan gikk flyturen? For min del er det snakk om 2.5 timer på fly og 3 dager borte. Anonymous poster hash: 3d7ad...1b3 Jeg har alltid reist, men forkjølelse legger selvsagt en kraftig demper på moroa. Men jeg har tenkt som så at jeg kan heller være syk og på tur enn syk og deppet hjemme. Flyturen er ikke morsom, men nesespray og paracet fikk meg gjennom det. Hadde vært verre på lengre flyturer. Er det noen her som har erfart om forkjølelse holder til å få igjen billettpenger på forsikringen? Anonymous poster hash: 03009...386
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Takk for svar. Lurer også på det samme som deg. For planen er å dra til legen i morgen for en legeerklæring. Men er jo litt usikker på terskelen for å få igjen pengerr på forsikringen. Har i tillegg øreverk, noe jeg er redd kommer til å gjøre flyturen ganske så ubehagelig. Anonymous poster hash: 3d7ad...1b3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Har vært noen ganger på storbyferie med feber, bihulebetennelse og vond hals ja. Reiser generelt mye, så jeg risikerer å ikke alltid ha formen helt på topp. Er selvsagt ikke noe jeg frivillig velger, men hadde aldri blitt hjemme fra turen likevel. Propper meg med nesespray og tabletter og "later som ingenting". Siste turen min med feber og bihulebetennelse var til London. Endte med å ta taxi noen ganger der jeg normalt ville tatt undergrunnen og var tidligere i seng på kvelden enn normalt. Likevel en fin helgetur. Det eneste som hadde hindret meg i å reise var omgangssyke, magesjau eller ordentlig influensa (som man har i snitt ca hvert 10 år). Anonymous poster hash: 9d72e...396
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå