Gå til innhold

Fete barnesitater

Fremhevede innlegg

Gjest iGirl
Skrevet

Da jeg var 4-5 år skulle mamma alltid ha meg til å synge den "smil og vær glad for hver dag som går..."-sangen når hun hadde besøk av venninner osv..

Jeg sang så pent jeg bare kunne med full innlevelse og de knakk sammen i latterkrampe hver gang. Jeg solte meg i glansen og tenkte at jeg måtte være riiiimelig flink til å synge siden de frydet seg sånn hver eneste gang.

Etter at jeg ble voksen skjønner jeg greia da.. jeg hadde nok misforstått teksten litt, for jeg sang "smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor vondt i skjeden du får." Grunnen til det var at mamma hadde lært meg tulleversjonen av denne sangen, hun sang alltid "smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor vondt i kjeven du får". Gikk nok litt i surr for en liten jente...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, morsom tråd :) Hørte denne i butikken for noen år siden. Eggene i den butikken sto inne på vogner som ser ut som bur.

En far og hans sønn skulle kjøpe egg, og gutten sa:

"Jeg synes synd på de eggene jeg. De er jo i fengsel."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min nevø (da fire år) besøkte meg rundt juletider og var veldig opptatt av hva han hadde lært i barnehagen om julen; ".. og de tre vise menn kom med gull, røkelse og spøkelse i gave til Jesusbarnet som lå på en stubbe"

Anonymous poster hash: 04c00...310

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahah stakkars farmor...

Niesen min kan være litt creepy noen ganger. Hun overnattet og jeg skulle legge henne og pakket henne inn i dynen da hun sa "ha det bra!". Jeg svarte at når vi legger oss sier vi ikke "ha det", vi sier "natta". Hun så dønn alvorlig på meg og sa "ja men ikveld er det ha det".

Måtte gå inn et par ganger etterpå for å sjekke at hun fortsatt var der :overrasket:

Anonymous poster hash: 0b4ce...fca

Bullshit.

enhanced-buzz-22240-1367262830-0.jpg

Anonymous poster hash: e7af5...402

• Liker 6
Skrevet

Bullshit.

enhanced-buzz-22240-1367262830-0.jpg

Anonymous poster hash: e7af5...402

Var nok derfor den ble postet som anonym ;)

• Liker 2
Skrevet

Niesen min på 4 ble hentet av bestefar i barnehagen og skulle vise ham litt rundt... I garderoben har de hver sin hylle med navn på, og da pekte niesen min etter tur på navnene og sa " det er vennen min, det er vennen min, det er vennen min, hun er stygg men vi er venner for det, det er vennen min...." Det krevde en liten snakk om at man ikke kaller andre stygge ;) Bestefar visste ikke helt om han skulle le eller gråte :)!

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke morsomt at barn kaller andre stygge?

Skrevet

Det morsomme var vel at barn er så uskyldige at de ikke forstår at det ikke går ann å si noe sånt sånn uten videre :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var nok derfor den ble postet som anonym ;)

Sannsynligheten for at det er stjelt er veldig stor, men det finnes mangemange norske brukere der også. Man skal aldri si aldri

Anonymous poster hash: 45a7b...1c9

Skrevet

Hadde med meg min datter på 2 i klesbutikken. Da jeg skulle betale for varene klapper hun meg på rumpa mens hun høyt og tydelig sier "Mamma har fin rumpe"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke stygt vær, bare stygge klær!

Anonymous poster hash: 695de...d71

Skrevet

Nei, det er ikke morsomt at barn kaller andre stygge, og nettopp derfor ble hun også fortalt at slik sier man ikke! Men det som er morsomt er at barnet har jo intet begrep om hva som er stygt eller ikke stygt, eller hvem for den saks skyld. Dette er noe hun har hørt andre si, og derfor gjentar hun det!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke morsomt at barn kaller andre stygge, og nettopp derfor ble hun også fortalt at slik sier man ikke! Men det som er morsomt er at barnet har jo intet begrep om hva som er stygt eller ikke stygt, eller hvem for den saks skyld. Dette er noe hun har hørt andre si, og derfor gjentar hun det!

Vel, tror nok barn har boen begreper om hvem som er stygge og ikke. Husker selv i barnehagen at jeg var veldig misunnelig på en jente som var veldig pen. Husker også at det var barn jeg syntes var stygge. Hadde dog blitt oppdratt til å ikke kommentere andres utseende.

Anonymous poster hash: cdb20...b53

• Liker 1
Skrevet

Jeg var vel 3-4 år den gangen jeg var i butikken med mamma og så en mann som hadde kjøpt masse øl. så sier jeg høyt: Hvor mange øller har du kjøpt mann, mannen blir skikkelig flau og sier: Det kan du vel telle din lille dust!

En annen gang jeg var hos tannlegen og pappa satt på venterommet ; så spurte jeg tannlegen høyt så alle kunne høre det: Er du så sur som de andre ungene sier du er?:) lol !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...