Gjest Keikolina Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Ungene mine sier så mye morsomt, kunne vært artig å starte en tråd om fete barnesitater Datteren min sier til meg: Mamma vi er litt like. Ja, vi ligner lite grann, men du er søtere da sier jeg. Da svarer datteren min: Ja, og jeg er penere naken. Holdt på å le meg ihjæl. Er som regel sønnen min som har gullkornene, men hun kommer etter hun også 😁
Gjest Inggolf Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Hehee, "men jeg er penere naken" Jeg flirte godt av barnet som presterte å si " Noen dyr har pels, noen dyr har fjær, men elgen... den er semsket!" 12
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Hadde kommet i snakk med en bibliotekar (som ti år etter gjenfortalte dette til meg) som fire-femåring. Jeg hadde visstnok sett lurt på henne og sagt: "Jeg vet hva foreldrene mine gjør når jeg har gått og lagt meg" og tatt en kunstpause. Indignert hadde jeg fortsatt: "De spiser godteri". Anonymous poster hash: 2dc50...df6 9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Mamma, hva har du i kroppen? ...Er det gjørme? Anonymous poster hash: b9219...a38 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Datteren min på 3 år kunne for litt siden konstatere at hennes gravide tante spiste babyer...Anonymous poster hash: 5e19a...2d6 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Mamma, hvorfor har du gress på tissen? (jente, 4 år) Anonymous poster hash: b9219...a38 4
Sannerlig Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Datteren til søsteren min fortalte dyrelyder. Kua sier Møøø, grisen sier Oink osv For moro skyld spurte jeg, "hva sier Pappa da"? En liten tenkepause, så kom det, "jævla møkkalag"! Pappan er ihuga Cityfans:) 15
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Vi mistet brått en svært nær person og besøkte graven ofte. Sønnen (da 4 år) snakket stadig om den avdøde damen han var så glad i. Ved ett tilfelle utbryter han "Mamma, jeg skulle ønske N.N. var mere lik Jesus!" (Da jeg spurte hva han mente med det, svarte han kontant; "Fordi Jesus stod opp igjen!". Vi besøkte graven ofte, og etter noen uker utbrøt plutselig sønnen: "Mamma, nå synes jeg hun har ligget der lenge nok. Nå kan vi grave henne opp igjen!" Anonymous poster hash: fd875...53f 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 "Jeg elsker å suge de når de er lange!" Sagt av en femåring om spagetti... Anonymous poster hash: 92bcf...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #10 Skrevet 28. mai 2015 Datteren til søsteren min fortalte dyrelyder. Kua sier Møøø, grisen sier Oink osv For moro skyld spurte jeg, "hva sier Pappa da"? En liten tenkepause, så kom det, "jævla møkkalag"! Pappan er ihuga Cityfans:) Hahahahaha, nå lo jeg så jeg nesten tissa på meg😂Anonymous poster hash: 0595e...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #11 Skrevet 28. mai 2015 Niesa mi pleide å rote med S og F-lyd da hun var svært liten. Alle S ble til F. På butikken var det flere små vogner og hun ville ha en av dem og kjempet med å trekke den ene ut av den andre. Fullt av folk som lastet opp kjøpte varer og sto i kø. "Åååååååh", raste den lille jenta. "FITTE FAFT!!!!" Anonymous poster hash: 69804...60c 3
Skogkløver Skrevet 28. mai 2015 #12 Skrevet 28. mai 2015 Nervøen min ropte så fint høyt full i begeistring før han snakket rent: "jeg vil ha kuuuuk" da han ble spurt hva han ville ha til middag. Søsteren min ble sprut rød og prøvde å forklare at han mente agurk til forbipasserende som så forskrekket på henne :D 😂 2
skruf Skrevet 29. mai 2015 #13 Skrevet 29. mai 2015 Farmoren til datteren min som fortalte dette etter et overnattingsbesøk : Minsten sov over til farmor, og var med farmoren inne på badet om morgenen da de tok en dusj sammen. Farmor sto og tørket seg, og etter ei stund med stirring så kom det fra minsten : "Farmor, hvorfor har du navle mellom puppene?" Svigermor lo så hun holdt på å tisse på seg Eller i barnehagen: Vet ikke helt hva de snakket om, men den håpefulle hadde uttalt: "mammaen min er 30 år, men hun er ikke gammel altså, og nesten ikke brukt".. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #14 Skrevet 29. mai 2015 Farmoren til datteren min som fortalte dette etter et overnattingsbesøk : Minsten sov over til farmor, og var med farmoren inne på badet om morgenen da de tok en dusj sammen. Farmor sto og tørket seg, og etter ei stund med stirring så kom det fra minsten : "Farmor, hvorfor har du navle mellom puppene?" Svigermor lo så hun holdt på å tisse på seg Hahah stakkars farmor... Niesen min kan være litt creepy noen ganger. Hun overnattet og jeg skulle legge henne og pakket henne inn i dynen da hun sa "ha det bra!". Jeg svarte at når vi legger oss sier vi ikke "ha det", vi sier "natta". Hun så dønn alvorlig på meg og sa "ja men ikveld er det ha det". Måtte gå inn et par ganger etterpå for å sjekke at hun fortsatt var der Anonymous poster hash: 0b4ce...fca 7
rockejenta Skrevet 29. mai 2015 #15 Skrevet 29. mai 2015 I følge mamma sa jeg dette som liten.. "Mamma, tissen til pappa ser ut som Løveklippen". Å se pappa på badet om morgenen pluss en fascinasjon fra Disney førte til dette med andre ord.. Skal sies at mamma ble litt bekymra først, før ho kom på at vi hadde sett pappa på badet etter at han hadde stått opp
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #16 Skrevet 29. mai 2015 Fireåringen kommer med en del gullkorn for tida. Kombinasjonen løpsk fantasi, manglende bokstaver og 'kreativ' grammatikk er lattervekkende til tider. - Mamma, før hadde jeg store foter sånn som du. Men så speis pus dem opp, og nå må jeg ha disse små. (Fulgt av hysterisk krampegråt. Heldigvis godtok hun at føttene blir større etter hvert...)Anonymous poster hash: 7677b...5f7 4
skruf Skrevet 29. mai 2015 #17 Skrevet 29. mai 2015 Denne var det jeg selv som sto for da jeg var lita: Vokste opp med en haug eldre søskenbarn som var ytterst ivrige på å lære meg stygge ord som jeg ikke ante betydningen av, og av og til ga de meg feilinfo om hva ordet betydde.. Uansett: Var vel en 4-5 år, og nabogutten og meg hadde vært i hagen og lekt oss. Da mamma ropte meg inn til lunsj så spurte hun hva vi hadde gjort på. "Vi har hatt det kjempekjekt", svarte jeg, "har vært i hagen og pult hele tiden". Mamma holdt seriøst på å få kaffen i vrangstrupen 3
Sugar&Spice Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Vet det finnes en annen tråd om dette, som er ganske lang! Skal prøve å finne den, den er hysterisk! :D HER :D http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=489664 Endret 29. mai 2015 av Sugar&Spice 3
Karamelltopp Skrevet 29. mai 2015 #19 Skrevet 29. mai 2015 Dette hadde jeg sagt når jeg var ca 3-4 år. Jeg og min far var på graven til min bestefar for å plante og rydde så det så fint ut. Da vi var ferdig skulle det jo vannes, så når min far tar opp vannkanna for å helle vann over blomstrene. Da ROPER jeg: "BESTEFAR!! NÅ MÅ DU DUKKE! DET KOMMER VANN!!" 6
Mayami Skrevet 29. mai 2015 #20 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Lille her så seg selv i speilet på badet i går og utbrøt med fascinasjon i stemmen: "Mamma, jeg ser ut som en kamel!" Tydeligvis storfornøyd med utseendet som snart 3-åring! Endret 29. mai 2015 av Mayami 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå