Gå til innhold

Trangere vagina - ikke operasjon.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom over en tråd for litt siden om at det gikk an å injisere noe i vagina slik at det ble trangere. Dette var ikke et kirurgisk inngrep. Noen som vet hva det heter? Finner det ikke på nett noe sted :(

Anonymous poster hash: 91ca5...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva du sikter til, men i stedet for å injisere fremmede stoffer i kroppen kan du prøve knipeøvelser/vaginakuler. Vaginaen blir ikke faktisk trangere, men siden man blir sterkere i musklene kjennes det sånn ut når man kniper! Pluss sterkere og lettere orgasmer, sies det.

Gjest Castielz
Skrevet (endret)

Å milde måne...

Har du prøvd Fugemasse?
Selges billig på Byggmax eller lignende.

Endret av Castielz
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noe av det samme som de sprøyter inn i nesa som gjør at de kan forme nesa litt uten å måtte operere. Aner ikke hva det heter da.. men er vel ikke verre enn å sprøyte inn litt fett (fra et annet sted på kroppen sin) i skjedeveggene sine?

Anonymous poster hash: 5bdea...48b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så lei meg på vegne av jenter som reduserer seg selv til seksuelle gjenstander som kun eksisterer for mannens nytelse, og måler sin egen verdi i hvor trang vaginaen er. :(

Anonymous poster hash: e742a...d64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så lei meg på vegne av jenter som reduserer seg selv til seksuelle gjenstander som kun eksisterer for mannens nytelse, og måler sin egen verdi i hvor trang vaginaen er. :(

^ Dette. Vi har vært uopererte i alle tusens år, untatt de 20 siste (det var før kun lovlig med operasjoner for alvorlige plager, er jo først de 5-10 siste åra det har blitt populært med KOSMETISK) og mannen har aldri klaget på hverken utseende eller tranghet før de kosmetiske kirurgene lagde et marked basert på andres usikkerhet via et fiktivt utseendepress.

Anonymous poster hash: 7b3be...269

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ta en lang pause fra sex. du blir garantert trangere.

nei, den eneste ordentlige metoden er å trene opp musklene i skjeden.

Anonymous poster hash: 7da23...809
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å gjøre dette. Jeg trenger opplysninger rundt den behandlingen.

Anonymous poster hash: 91ca5...63c

AnonymBruker
Skrevet

ta en lang pause fra sex. du blir garantert trangere.

nei, den eneste ordentlige metoden er å trene opp musklene i skjeden.

Anonymous poster hash: 7da23...809

Mente du nei til at man blir trangere om man avstår fra sex, eller nei til noe annet?

For det stemmer vel at man blir trangere når man avstår fra sex? Eller er det sånn at siden man da ikke bruker vaginaen og får muskelstimulasjon blir man slappere?? For begge deler makes sense egentlig...

Uansett, TS, det fins ikke noe permanent greie man kan sprøyte inn, men det finns herb sticks som man kan putte inn som svir og skiller ut urte greier der nede, som gjør at musklene trekker seg sammen der og da, og virkningen varer i et par timer. I india og kina er det mange som gjør det før de skal ha sex f.eks. men de som selges her i vesten er svindyre (typ 3000 for 6 mnds forbruk) og det er nok ikke så veldig anbefalt, ser for meg at det blir som å gi elstøt til musklene sånn at de blir tvunget til å trekke seg sammen

Anonymous poster hash: 7b3be...269

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det jeg. :) Synes det er fint hun tenker på det, det kan jo også hjelpe for henne.

Pass på deg selv.

Anonymous poster hash: 6694f...219

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare mannens nytelse som blir redusert hvis vagina er betydelig skadet og slapp. Hennes blir det i mange tilfeller også. En del har også daglig ubehag fordi skjedeveggene ikke motstår presset fra blære, rektum og livmor, slik at disse organene buker inn i skjeden. Det kan være snakk om reelle problemer, ikke fortisønsker om å være trangt mulig for mannen sin.

Anonymous poster hash: d3514...933

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...