Gå til innhold

Forkjølelse som ikke gir seg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er forkjølet på uke 4 nå- Nesen renner, jeg hoster og harker og nyser om hverandre. Har hatt hodepine til og fra men ikke feber. Nå er jeg drittlei. Det verste er hostingen, blir så sår i halsen og får skikkelig vondt. Også er jeg sååå slimete i halsen, så ille at jeg periodevis brekker meg. Hva skal jeg gjøre med dette? noen tips?har ikke gått til lege, da jeg syns det er "for liten" grunn...

Anonymous poster hash: 9902f...6bc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Allergi.

Anonymous poster hash: ebfd2...37a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er forkjølet på uke 4 nå- Nesen renner, jeg hoster og harker og nyser om hverandre. Har hatt hodepine til og fra men ikke feber. Nå er jeg drittlei. Det verste er hostingen, blir så sår i halsen og får skikkelig vondt. Også er jeg sååå slimete i halsen, så ille at jeg periodevis brekker meg. Hva skal jeg gjøre med dette? noen tips?har ikke gått til lege, da jeg syns det er "for liten" grunn...

Anonymous poster hash: 9902f...6bc

Det kan være alt fra bronkitt til pollenallergi. Det er ingen her som sitter med fasiten. Gå til lege, nå!

Anonymous poster hash: 3f82b...376

AnonymBruker
Skrevet

Har selv hostet i over 2 uker. Var forkjøla ingen feber. Er visst noe som tar tid og bli kvitt dette. Så lenge det er virus så kan jo ikke legen gjøre noe. Du kan jo få hostedempende på apoteket.

Anonymous poster hash: ee73f...173
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på i 3 måneder, og får endelig surra meg til legen i juni.

Anonymous poster hash: c3053...ef2
Skrevet

Du bør kanskje besøke legen, men husk å få i deg mye vitaminer ser ut som immunforsvaret ditt har svekket.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør kanskje besøke legen, men husk å få i deg mye vitaminer ser ut som immunforsvaret ditt har svekket.

Vitaminer gjør ingenting for immunforsvaret om ikke kostholdet er helt skakk-kjørt fra før. Da er det kanskje bedre å rette opp kostholdet isteden. Uansett, man skal ikke selvmedisinere seg med vitaminer uten å snakke med lege først.

Om ts har en bakterieinfeksjon kan legen skrive ut en antibiotkakur. TS hoster til h*n brekker seg, jeg hadde tatt en tur til legen.

Anonymous poster hash: 3f82b...376

Skrevet

Kyssesyke? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...