Gå til innhold

Er jeg en "maskulin" dater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hva er forskjellen om roomies kommer inn på kjøkkenet på 3 date, enn om de kommer på 6-7 date?

Jeg skjønner greia med at det er upraktisk for din del, men det endrer jo ikke faktum at du kan ha hjemmedates. Eller har dere kun hjemmedates hos ham?

Anonymous poster hash: ed820...d6d

Det er en del som ikke kommer til 6-7 date. Innen da vet jeg litt mer om vi kommer til å fortsette å ses, eller om det ble med 2-3 treff. Er jo noen man treffer 3. gangen og innser at det ikke kommer til å funke. Så med 6-7 date føler jeg at jeg vet en del mer om personen.

Vi er gjerne hos gutten hvis han bor alene, men det er jo best med en balanse.

Anonymous poster hash: c922d...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en del som ikke kommer til 6-7 date. Innen da vet jeg litt mer om vi kommer til å fortsette å ses, eller om det ble med 2-3 treff. Er jo noen man treffer 3. gangen og innser at det ikke kommer til å funke. Så med 6-7 date føler jeg at jeg vet en del mer om personen.

Vi er gjerne hos gutten hvis han bor alene, men det er jo best med en balanse.

Anonymous poster hash: c922d...55b

Så da anbefaler jeg deg at du etter 3 daten bestemmer deg for om neste date skal være en hjemmedate eller ikke.

Problemet er at det tar for lang tid i ditt tilfelle. Du bruker for lang tid på å bli trygg, mens han mister interessen i mellomtiden fordi han selv ikke føler seg trygg. Ser du den?

Anonymous poster hash: ed820...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da anbefaler jeg deg at du etter 3 daten bestemmer deg for om neste date skal være en hjemmedate eller ikke.

Problemet er at det tar for lang tid i ditt tilfelle. Du bruker for lang tid på å bli trygg, mens han mister interessen i mellomtiden fordi han selv ikke føler seg trygg. Ser du den?

Anonymous poster hash: ed820...d6d

Jepp, ser den! Trodde ikke jeg skulle få så mye nyttig ut av denne tråden, takk. :) Er nok litt brent barn skyr ilden, og jeg ser at det ikke er i tråd med at jeg tar så mye initativ og dermed sikkert forvirrer de guttene jeg treffer.

Anonymous poster hash: c922d...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få så mye initiativ der det butter i mot og ting ikke ser ut til å gå fremover fra date til date ville jeg blitt veldig usikker på hva du ville, dersom du i tillegg hadde sagt nei til hjemmedate når jeg følte tiden var inne, men ville fortsette med 3-4 dates til ute tor jeg jeg hadde takket for meg og gått, ved mindre jeg var eksepsjonelt forelsket, noe jeg skjeldent opprettholder fordi de første par datesene hvis det ikke blir noe videre (feks. litt sengekos).



Anonymous poster hash: a47ec...98f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd jeg skremmer vekk gutter ved å være så på. Eller at de lener seg tilbake og ikke tar så mye initativ fordi de er vant til at jeg gjør det.

Anonymous poster hash: c922d...55b

Dette. Du har bare snudd rollen. Det at menn tar kontakt først er liksom normalen, så om det fungerer for deg å være frempå og ta kontakt først så forstår jeg ikke hvorfor du skal slutte med det. Om noen blir "skremt" av det, så ville det ikke vært noe der uansett i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få så mye initiativ der det butter i mot og ting ikke ser ut til å gå fremover fra date til date ville jeg blitt veldig usikker på hva du ville, dersom du i tillegg hadde sagt nei til hjemmedate når jeg følte tiden var inne, men ville fortsette med 3-4 dates til ute tor jeg jeg hadde takket for meg og gått, ved mindre jeg var eksepsjonelt forelsket, noe jeg skjeldent opprettholder fordi de første par datesene hvis det ikke blir noe videre (feks. litt sengekos).

Anonymous poster hash: a47ec...98f

Men da er du jo selv et godt eksempel på hvor for det er lurt å vente med hjemmedate til man faktisk føler seg komfortabel med det.

Er man ute etter noe mer enn bare sex gir man vedkommende en sjanse.Kutter dem ikke ut bare fordi de ikke vil ha hjemmedate etter noen få treff.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da er du jo selv et godt eksempel på hvor for det er lurt å vente med hjemmedate til man faktisk føler seg komfortabel med det.

Er man ute etter noe mer enn bare sex gir man vedkommende en sjanse.Kutter dem ikke ut bare fordi de ikke vil ha hjemmedate etter noen få treff.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Tror du leser hele innlegget mitt feil. Jeg blir mer interessert i damen etter sex...,.

Anonymous poster hash: a47ec...98f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er du jo selv et godt eksempel på hvor for det er lurt å vente med hjemmedate til man faktisk føler seg komfortabel med det.

Er man ute etter noe mer enn bare sex gir man vedkommende en sjanse.Kutter dem ikke ut bare fordi de ikke vil ha hjemmedate etter noen få treff.

Men man kutter dem ut om man begynner å tvile på at om de vil ha sex i det hele tatt. Masse jenter drar ting ut i det uendelige, men så ville de bare ha en venn/flørt/bekreftelse, og verken sex eller forhold. Brent barn, etc.

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du leser hele innlegget mitt feil. Jeg blir mer interessert i damen etter sex...,.

Anonymous poster hash: a47ec...98f

Nettop.Derfor hadde jeg ikke giddet å bli med på et sånt opplegg,der jeg har valget mellom å si ja til hjemmefate når DU føler tiden er inne eller bli svartelistet.Heldigvis har jeg hittil bare datet menn som har godtatt å vente med hjemmedate og til jeg føler meg komfortabel med det.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kutter dem ut om man begynner å tvile på at om de vil ha sex i det hele tatt. Masse jenter drar ting ut i det uendelige, men så ville de bare ha en venn/flørt/bekreftelse, og verken sex eller forhold. Brent barn, etc.

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

Da må det vel være bedre for deg å registrere deg på en ren sex-datingsside,så slipper du å tvile.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop.Derfor hadde jeg ikke giddet å bli med på et sånt opplegg,der jeg har valget mellom å si ja til hjemmefate når DU føler tiden er inne eller bli svartelistet.Heldigvis har jeg hittil bare datet menn som har godtatt å vente med hjemmedate og til jeg føler meg komfortabel med det.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Du kommer med en påstand, en annen skriver du misforstår, og i svaret ditt sier du ikke "oi, beklager, misforso", men "nettopp"? Jeg tror ikke du skjønner hva det ordet betyr. :P Han skrev jo rett ut at han VAR interessert i mer enn sex.

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente som ikke er redd for å ta initativ. Spør stort sett alltid ut gutten først. I tillegg syns jeg det er koselig å spandere (ikke nødvendigvis alt hele kvelden, men jeg tar gjerne og spanderer majoriteten av ølene).

Har også endt opp med å kysse gutten først når jeg har vært veldig tiltrukket. De kysser alltid tilbake.

Derimot venter jeg lenge med sex, og har gjerne ikke hjemmedate før vi har truffet hverandre 6-7 ganger (og da har vi ikke sex).

Det jeg er redd for er at jeg kanskje er litt for "på". Jeg håper jeg ikke fremstår som desperat, men det gjør jeg kanskje?

Noe av grunnen er at jeg syns gutter er så trege. Jeg gidder ikke treffe en fyr 3-4 ganger uten å en gang kysse, liker jeg han så vet jeg gjerne det innen et par treff, i alle fall utseendemessig.

Hva tenker dere om dette? Akkurat nå er jeg i en situasjon hvor jeg har tatt nesten alt initativ. Han virker interessert når vi treffes (og vi er leeeenge sammen hver gang), men han tar lite initativ til meldinger og kontakt.

Anonymous poster hash: 3fab3...732

Oppfatter deg ikke som noe "maskulin"/aggresiv dater,eller desperat ut i fra det du skriver her.Det eneste jeg ville ventet med er å spandere på dem.Det gjør jeg heller senere,når vi er blitt bedre kjent.Menn bør få sjansen til å spandere litt i begynnelsen.

Å vente med hjemmedate først etter 6-7 treff har jeg gjort flere ganger.Har aldri fått negative reaksjoner på det.At du venter med sex tror jeg heller ikke ødelegger noe for deg,tvert i mot.Det eneste er vel at enkelte unge/lite modne menn (vet ikke hvor gammel du og de du dater er) kan bli forvirret og tolke dine tidlige initiativ til å kysse som at du også er typen til å raskt hoppe til sengs.Kanskje best å si rett ut at det er noe du pleier å vente med.

At han du treffer tar lite kontakt kan jo skyldes at han vet at du alltid tar kontakt,og er blitt litt "lat" på grunn av det?Siden dere har kjemi når dere treffes så liker han deg ihvertfall.Også her ville jeg snakket med ham. Kommunnikasjon er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn bør få sjansen til å spandere litt i begynnelsen.

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skrev jo rett ut at han VAR interessert i mer enn sex.

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

Nettop ja!

Og mitt poeng var da at hvis du er interessert i mer enn bare sex så gir du vedkommende en sjanse selv om du ikke fikk hjemmedate akkuart så tidlig som du hadde håpet.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop ja!

Og mitt poeng var da at hvis du er interessert i mer enn bare sex så gir du vedkommende en sjanse selv om du ikke fikk hjemmedate akkuart så tidlig som du hadde håpet.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Du misforstår igjen. Poenget er at han tror han er avvist, og at hun ikke vil ha ham. Når du blir avvist kan du ikke en person en sjanse til, da er det den andre personen som må gi deg en.

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår igjen. Poenget er at han tror han er avvist, og at hun ikke vil ha ham. Når du blir avvist kan du ikke en person en sjanse til, da er det den andre personen som må gi deg en.

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

Om en jente går på så mange dates med deg så er det fordi hun interessert.

Interesse måles ikke bare i hvor kjapt man har sex.

For jenter er det ikke bare bare å dra på hjemmedate heller da man i verste fall kan ende opp med å bli voldtatt.Så istedenfor å ta det som avvisning at hun vil vente litt med hjemmedate,bør han tilbringe mer tid med henne og la henne bli trygg på ham og situasjonen.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om en jente går på så mange dates med deg så er det fordi hun interessert.

Det er masse jenter som gjør det. De vil ha flørt/bekreftelse/venner, men ikke forhold eller sex. Kanskje ikke du gjør sånn, men det er absolutt ikke uvanlig.

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tiden skriver radikale journalister i media at "kvinner må kvoteres til å bli ledere", "huff, nå må det bli mer likestilling", osv..maset er konstant.

Men her i denne settingen, der skal kvinnen være tilbakeholden.

Er det rart man blir forvirret.



Anonymous poster hash: affe6...15c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir du noen gang en mann sjansen til å ta initiativ?



Anonymous poster hash: 6bce0...3bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse jenter som gjør det. De vil ha flørt/bekreftelse/venner, men ikke forhold eller sex. Kanskje ikke du gjør sånn, men det er absolutt ikke uvanlig.

Anonymous poster hash: 8cda3...80d

Det er i så fall utrolig dårlig oppførsel.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...