AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #1 Skrevet 27. mai 2015 Jeg oppdaget her en dag noe jeg er ganske sikker på at er endringer i forhold til hvordan jeg bruker å være. Har trålet internett etter bilder av normalen eller avvik, men finner svært få om ingen relevante bilder. Om en tar utgangspunkt i skjedeåpningen; i front er det (kommet) en tre-fire "lapper" eller tapper eller hudfolder, vet ikke hva jeg skal kalle de. de virker å være festet mot fremre skjede vegg og litt innover i skjeden. varierende lengde og noen er mer blekrosa/hvit/rosa enn resten av skjeden, andre litt rødere. Jeg er bortimot 100% sikker på at de ikke har vært der tidligere, mener egentlig at det skal være glatt fra urinrørsåpningen og inn mot den ru flaten. I bakre del av skjeden er det en ganske lang tapp, kanskje 1 cm +-, denne er jeg litt mer usikker på om har vært der tidligere, om enn ikke like lang og fremtredende. Har ingen smerter, men kan kjenne at det "er noe der". Er det noen som skjønner hva jeg snakker om? Som har vært borti lignende, eller som klarer å lete opp bilde av ett åpent kvinnelig kjønnsorgan, hvor man faktisk kan se en åpen skjedeåpning? Bare for å presisere; det er ikke snakk om de indre kjønnsleppene :-) Anonymous poster hash: a563c...83a Anonymous poster hash: a563c...83a Anonymous poster hash: a563c...83a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Kom deg til lege, og få hjelp der. Dette er umulig å svare på over nettet. Anonymous poster hash: 12927...528
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Kjønnsvorter. Gå til lege. Anonymous poster hash: fce2e...cab
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Joda, har tenkt meg til gynekolog, men tenkte det burde være mulig å finne bilde på nettet? Kjønnsvorter? Er ikke det en seksuellt overførbar sykdom? Anonymous poster hash: a563c...83a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Joda, har tenkt meg til gynekolog, men tenkte det burde være mulig å finne bilde på nettet? Kjønnsvorter? Er ikke det en seksuellt overførbar sykdom? Anonymous poster hash: a563c...83a Det er uansett ikke noe poeng i å prøve å selvdiagnostisere seg, gå til lege. Anonymous poster hash: fce2e...cab
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Det høres ikke ut som kjønnsvorter. Er de veldig myke? Synes det virker som om det er rester etter jomfruhinnen, det er akkurat slike lange tapper som du beskriver, ca 1cm... Ikke noe å tenke på, går sikkert an å fjerne om du ikke synes det er greit å ha. Anonymous poster hash: e7b35...ad0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Det høres ikke ut som kjønnsvorter. Er de veldig myke? Synes det virker som om det er rester etter jomfruhinnen, det er akkurat slike lange tapper som du beskriver, ca 1cm... Ikke noe å tenke på, går sikkert an å fjerne om du ikke synes det er greit å ha. Anonymous poster hash: e7b35...ad0 Hvis de ikke har vært der før er det antageligvis kjønnsvorter, men dette kan ikke TS avgjøre selv. Best å ta en tur til lege og AVKLARE DET DER. Anonymous poster hash: fce2e...cab
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #8 Skrevet 27. mai 2015 Jeg hadde noe som minner veldig om det du beskriver. Jeg var livredd for kjønnskvoter, men heldigvis sa legen at det var bare hovne kjertler (?) .. Noe sånnt hvis jeg husker riktig. Det gikk bort etter to-tre uker. Uansett, så må du gå til legen Anonymous poster hash: 1f221...7ed
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #9 Skrevet 27. mai 2015 Jada, jeg vet jeg skal til legen, men finnes det ingen bilder ute på nett av hvordan en normal skjede inngang ser ut? Jeg får kun opp tegninger og det er lite dekkende. Googlet bilder av kjønnsvorter og i motsetning til vorter så er flatene her helt glatte. Jeg kunne forsåvidt tenkt at det kunne virke som rester av jomfruhinne, men nå er jeg over 40 år, har født barn og mener virkelig at dette er noe jeg burde lagt merke til tidligere om det hadde vært der hele tiden. Men man blir veldig usikker og da kan det være greit å høre om det virker kjent for andre når man ikke finner informasjon ellers. I, som sagt, påvente av time hos gynekolog. Anonymous poster hash: a563c...83a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #10 Skrevet 27. mai 2015 Polypper? Anonymous poster hash: 1c8c0...340
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #11 Skrevet 27. mai 2015 Polypper, cyster eller muskelknuter ( myomer )? De fleste er helt ufarlige ( godartet ), men lurt å sjekke ut. Anonymous poster hash: 1c8c0...340
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #12 Skrevet 27. mai 2015 Det er vanlig med hudfliker i underlivet, spesielt etter du har født barn og eventuelt sydd.. Forsøk å google på engelsk , da kommer best resultat opp Anonymous poster hash: fe6d9...c20
Gjest Godjente Skrevet 27. mai 2015 #13 Skrevet 27. mai 2015 (endret) Er det slik de ser ut, er det normalt http://www.vulvavelvet.org/subwsdnew/dp3.jpg http://www.vulvavelvet.org/subssnew2/220208[1].jpg Obs, nakenbilde! Vet ikke hvordan jeg gjør linken ikke klikkbar Endret 27. mai 2015 av Godjente
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #14 Skrevet 27. mai 2015 Hei, takk for bilde! Det lignet for så vidt, bare at mine er mye større og mer fremtredende (men innenfor normale variasjoner?) Det er mye mulig dette har vært der hele tiden, men jeg er rimelig sikker på at det er mye"mer" av det nå, av en eller annen grunn.. Dårlig i engelsk jeg, har du noen søkeord? Anonymous poster hash: a563c...83a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #15 Skrevet 28. mai 2015 Det der er helt vanlig og helt ufarlig (tar utgangspunkt i bildene postet over) Anonymous poster hash: 2a862...9fc
Gjest Godjente Skrevet 28. mai 2015 #16 Skrevet 28. mai 2015 Hei, takk for bilde! Det lignet for så vidt, bare at mine er mye større og mer fremtredende (men innenfor normale variasjoner?) Det er mye mulig dette har vært der hele tiden, men jeg er rimelig sikker på at det er mye"mer" av det nå, av en eller annen grunn.. Dårlig i engelsk jeg, har du noen søkeord? Anonymous poster hash: a563c...83a Her er ei side med noen. Du kan søke på labia pictures eller noe i den duren http://www.vulvavelvet.org/pictures2.html Obs, bilder av kjønn!! Kan noen forklare meg hva jeg gjør for å fjerne linken direkte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå