Gå til innhold

Normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt at det gjør vondt/ er ubehagelig for gutten hvis ikke jenta er ekstremt våt?

Personlig blir jeg vanligvis veldig våt, så mye at det bokstavelig talt renner nedover lårene. Jeg så tidligere på det som et stort problem og jeg var veldig flau over det, men så fikk jeg en kjæreste som har forsikret meg om at han elsker det så har slått meg til ro med det.

Men det hender at jeg ikke alltid blir renne-nedover-lårene-våt, men heller det jeg vil anta er mer ”normal” våt før vi har sex. Kan være ulike grunner til dette, men som regel er det kort forspill/at jeg er stresset eller bekymret for noe osv (tror jeg). Da får kjæresten min vondt når han prøver å putte penisen sin inn i meg. Jeg får ikke vondt.

Det hender også at jeg under samleiet (ofte etter at jeg har kommet et par ganger) mister en del våthet. Jeg er fortsatt våt, men ikke like våt som vanlig. Da skjer det ofte at vi bare må slutte å ha sex fordi han ikke klarer å komme.

Synes så klart dette er veldig kjipt, og lurer derfor på om det er normalt. Har aldri opplevd dette med andre gutter fordi jeg alltid har vært veldig våt når jeg har hatt sex med dem. (Dette høres veldig kjipt ut men det er bare fordi jeg ikke har hatt sex med noen andre enn kjæresten mer enn 4 ganger per person eller hva jeg skal si, og da er spenningsnivået så høyt for meg at jeg blir kjempevåt uansett. Dette ”våthetsproblemet” mitt startet ikke før jeg hadde hatt sex med kjæresten sikkert rundt 100 ganger).

Vet ikke om det har noe med saken å gjøre men tar med litt info om penisen til kjæresten: Han har det jeg vil kalle en under gjennomsnittet følsom penis, (i hvert fall i forhold til andre jeg har ligget med), og den er vel rett under gjennomsnittet i forhold til lengde og omkrets.

Anonymous poster hash: 0b4df...adb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke normalt.
Eneste er om man er helt tørr, men da er det jo mere ubehagelig for deg enn gutten uansett, siden penisen hans produserer glans/glidemiddel selvom vaginaen din ikke gjør det.
Høres ut som en gutt med problemer med forhuden, jo mere friksjon han får på penis da, jo vondere gjør det å bevege forhuden fordi forhuden er for trang. Mange som sliter med trang forhud tar medisink operasjon (IKKE kosmetisk inngrep, men dette er for menn som har store smerter på penis)

Anonymous poster hash: fa566...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...