Gå til innhold

Firkant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne roter med en fyr. Vi har en løs tone oss i mellom når det gjelder sex og prater om alt. Vi har også ganske like seksuelle preferanser. Er det da helt idioti av meg å spørre om hun kan få knullevennen til å få med en kamerat til meg? Altså som en firkant uten at meg og venninnen min gjør noe med hverandre?

Anonymous poster hash: 62770...63f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? Redd for å spørre itilfelle det skal bli rart mellom oss. Meg og venninnen min skal ikke gjøre noe annet enn å ha sex med hver vør mann ved siden av hverandre ute ved en strand.

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst så burde du avklare om hun kan tenke seg en slik setting med deg i det hele tatt...

Det er ikke sikkert hun har lyst til å se deg ha sex.

Hvis svaret i det hele tatt er ja, så synes jeg det er en helt merkelig å be hennes knullevenn om å ta med en venn til deg?! Er du så ukritisk at hvem som helst er ok? Og hvorfor har du ikke skaffet deg en elsker selv, hvis du har lyst på det?

Anonymous poster hash: 198e4...d04
Skrevet

Du sier du er redd for at det skal bli rart mellom dere, men hva er du egentlig redd for?

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst så burde du avklare om hun kan tenke seg en slik setting med deg i det hele tatt...

Det er ikke sikkert hun har lyst til å se deg ha sex.

Hvis svaret i det hele tatt er ja, så synes jeg det er en helt merkelig å be hennes knullevenn om å ta med en venn til deg?! Er du så ukritisk at hvem som helst er ok? Og hvorfor har du ikke skaffet deg en elsker selv, hvis du har lyst på det?

Anonymous poster hash: 198e4...d04

Har en knullevenn, men han vil ikke ha sex foran andre. Venninna mi er lik meg sånn sett, men så er det jo det om hun vil at meg og hun skal ha sex foran hverandre. Det er det som er greia. Hvordan finner man ut det?

Kameratene hans er kjekke, så ja, jeg er ganske ukritisk til hvordan de er. Det er kun snakk om sex. Og så sant de ser bra ut, trenger ikke jeg mere for akkurat denne opplevelsen

AnonymBruker
Skrevet

Har en knullevenn, men han vil ikke ha sex foran andre. Venninna mi er lik meg sånn sett, men så er det jo det om hun vil at meg og hun skal ha sex foran hverandre. Det er det som er greia. Hvordan finner man ut det?

Kameratene hans er kjekke, så ja, jeg er ganske ukritisk til hvordan de er. Det er kun snakk om sex. Og så sant de ser bra ut, trenger ikke jeg mere for akkurat denne opplevelsen

Blir jo ikke firkant om det blir som du beskriver.

4-kant er når alle parter holder på med hverandre samtidig. Det du beskriver er en "orgie".

Anonymous poster hash: 65d7a...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...