Gå til innhold

overaske kjæresten. Dominant.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har lyst til å bli dominert. Som hun så fint har sagt det er at hun gjerne mister all kontrollen. At jeg tar tak i henne og binder henne fast.

Har derfor tenkt p overaske henne. Vi har en barnegri helg nå om ikke så lenge så jeg tenkte å overaske henne skikkelig.

Jager henne ut av huaet for å forberede hjemmet.

Har kjøpt inn tau, som jeg skal feste i fmhvert bein på senga. Også har jeg kjøpt inn silkebånd i stoff som jeg fester på tauet. Så det er lit mer behagelig enn disse tjukke tauene. men hva gjør jeg videre? Vet at jeg skal knulle henne så hardt jeg vil (vi har sage-word) men hva mer? Har du noen tips til hva jeg kan gjøre? Er en ting jeg har lyst til å prøve men er litt usikker... Hun sier at hun fint kan suge meg men hun gjør det sjeldent. Om jeg da krever at hun gjør det, blir det feil ? Har sagt til henne gang på gang at hun ikke må gjøre det men det er noe hun vil selv så da regner jeg med det er greit at jeg krever en bj som forspill?

Anonymous poster hash: 26dba...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er jo at du skal tvinge henne litt. Blir for dumt å tenke hva du ikke kan og kan herregud man kjør på og straff henne litt. Hun vil bli dominert og da må du dominere!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er jo at du skal tvinge henne litt. Blir for dumt å tenke hva du ikke kan og kan herregud man kjør på og straff henne litt. Hun vil bli dominert og da må du dominere!

Du har rett. Jeg tenker for mye 😟 Noen tips å komme med?

Skrevet (endret)

Ikke krev noenting som helst. Bare gjør det. Bind hun fast, og når hun er der så kommer du med kuken mot munnen hennes. Mest sannsynlig vil du se signaler som at hun snur seg mot deg klar for å suge deg, og da har du "spurt" uten å spørre slik at du kan fortsette. Be hun åpne opp og ta imot.

Med "ikke krev noenting" så mener jeg at du ikke skal spørre. Du skal bare gjøre. Dere har jo uansett et "safe-ord" så strekk strikken litt. Hun vil jo stoppe deg uansett om du tar det for langt.

Endret av Timza
  • Liker 2
Skrevet

Du har rett. Jeg tenker for mye Noen tips å komme med?

Dessverre har jeg ikke noen tips å komme med for jeg har ikke akkurat hatt så mye slik sex. Men jeg vet ihvertfall at jeg ikke skal spørre om noe som helst under slike situasjoner. Har vært noen jenter som har likt litt sånn smålige greier men ikke binding og slik så jeg spør ikke om å få lov til noe som helst da, jeg bare gjør det jeg vil og hører etter når de stønner mer og mer.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke krev noenting som helst. Bare gjør det. Bind hun fast, og når hun er der så kommer du med kuken mot munnen hennes. Mest sannsynlig vil du se signaler som at hun snur seg mot deg klar for å suge deg, og da har du "spurt" uten å spørre slik at du kan fortsette. Be hun åpne opp og ta imot.

Med "ikke krev noenting" så mener jeg at du ikke skal spørre. Du skal bare gjøre. Dere har jo uansett et "safe-ord" så strekk strikken litt. Hun vil jo stoppe deg uansett om du tar det for langt.

Hun er redd for å miste kontrollen akkurat når det kommer til bj's. Pga en hun sugde så og si kbuullet henne i halsen så hun ikke fikk puste og til slutt kasta opp. Så må gjøre det på en måte som gjør at hun føler hun har kontrollen. Hadde det ikke vært for dette hadde jeg spent henne fast i sengen og små jokket i munnen hennes. Men da får vi bare finne på krative løsninger 😂

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg vet at jeg skal knulle henne så hardt jeg vil, men hva mer?"
hahahaha å herregud dette kommer til å bli en klein seanse, du har jo NULL peil på dominanse!

Kjøp nippleklypere, pisk/fjær, tirr henne leeeenge til hun trygler deg om å bli tilfredstilt og få pikk, slap henne på brystene og dirty talk mens du knuller henne, hiv henne rundt og dra hun i håret, griseslikk henne til hun rister av nytelse, knull henne igjen (du trekker deg ut hver gang du føler at du holder på å komme, både for å tease deg selv og få sterkere orgasme når den først kommer, og for å tease henne og gi henne sterkere orgasme når den først kommer).

Siden hun har problemer med suging må du ikke finne på å tvinge henne til å suge, det kan ødelegge hele opplevelsen, og selvfølelsen hennes for alltid. Et godt alternativ er å stelle deg ved siden av sengen når hun ligget bundet, med penisen din nærme (men ikke presset opp mot) hodet hennes, mens du fingrer henne eller tirrer hun med fjæra over hele kroppen hennes. Ikke bind armene, sånn at hun kan gripe penisen din og føre den mot munnen sin om hun føler seg klar for det.

Stunden før dere havner i senga og du binder henne er også viktig, be the daddy, slå hun på rumpa, dytt hun opp etter veggen mens du småkveler hun, grip henne mellom bena utenpå klærne når hun kommer inn døra eller lager middag, si at du vil hun skal krype sexy på bakken mens du f.eks runker deg selv og fortell hvor sinnsykt deilig og bad du syns hun er og hvor heftig du har lyst til å kjenne fitta hennes sprenge rundt kuken din for du skal jaggu gi hun steinhard kuk som hun aldri har fått før skitne frøken.

Du bør boysfoode (boysfood.com) bdsm videor for å se hvordan det skal gjøres, for å ha sex med en som holder igjen eller er usikker når han skal være dominant er bare latterlig.

Anonymous poster hash: 363d0...0c9
  • Liker 3
Skrevet

Hmmmm - det er litt artig å se en "ikke dominant" - skulle lære det. Men jeg vet også at det går an. Det aller vanskeligste er å gjennomføre fordi du hele tiden er redd for at du har tatt ting for langt, og er redd for å "miste dama".

Det første jeg er enig med i ft. andre innelgg - er å unngå den sugingen. For henne er det ganske sikkert en "Hard Limit" - og de rørervi aldri. Med andre enkle ord. DONT GO THERE.

Nr to..... et godt knull begynner i hodet. Lenge før du stikker noe som helst - noen som helst plass. FORTELL henne hva du skal gjøre, og når du skal gjøre det. Og vær skråsikker på at det du forteller, er nøyaktig det du skal gjennomføre.

Nr tre... La henne være UTEN noen dager (gjerne 4) på forhånd. Og ikke engang TENK tanken om å falle for fristelsen å ta henne FØR tiden. Du har hender til slikt. Du skjønner - mens hun går der og "sulter" - kverner tankene hennes omkring det du har sagt. Hun kommer til å være så kåt, at gjennomføringen ikke er et problem

Nr fire..... Som også andre brukere har påpekt. Om du har problemer med å "koble ut Pikken" - så "ordne deg" noen timer før det hele skal skje. Og IKKE KOM FØRST DU. Eventuellt IKKE KOM I DET HELE TATT. Nå begynner det hele å bli inntressant.

Har en yngre hyggelig Herremann på opplæring - og første gangen han fikk takkebrev fra elskerinnen sin var et vendepunkt i hvordan han anså sex. Han har i løpet av de siste månedene endret dimmentralt syn på å være elsker. Og hans utgangspkt var også at han var ganske usikker.

Kos deg..... men kos henne mye mer :D

• Liker 5
Skrevet

Syns du skal lese siste post der flere ganger. Den siste setningen er den viktigste igrunn. Om du kun bruker dette for din egen del, hvor du ender opp i en masse "jeg, jeg, jeg" og tenker egen nytelse så blir dette muligens bare første og siste gang hun leker med denne fantasien.

Egen nytelse kommer i dagene etterpå. Denne dagen er hennes.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hmmmm - det er litt artig å se en "ikke dominant" - skulle lære det. Men jeg vet også at det går an. Det aller vanskeligste er å gjennomføre fordi du hele tiden er redd for at du har tatt ting for langt, og er redd for å "miste dama".

Det første jeg er enig med i ft. andre innelgg - er å unngå den sugingen. For henne er det ganske sikkert en "Hard Limit" - og de rørervi aldri. Med andre enkle ord. DONT GO THERE.

Nr to..... et godt knull begynner i hodet. Lenge før du stikker noe som helst - noen som helst plass. FORTELL henne hva du skal gjøre, og når du skal gjøre det. Og vær skråsikker på at det du forteller, er nøyaktig det du skal gjennomføre.

Nr tre... La henne være UTEN noen dager (gjerne 4) på forhånd. Og ikke engang TENK tanken om å falle for fristelsen å ta henne FØR tiden. Du har hender til slikt. Du skjønner - mens hun går der og "sulter" - kverner tankene hennes omkring det du har sagt. Hun kommer til å være så kåt, at gjennomføringen ikke er et problem

Nr fire..... Som også andre brukere har påpekt. Om du har problemer med å "koble ut Pikken" - så "ordne deg" noen timer før det hele skal skje. Og IKKE KOM FØRST DU. Eventuellt IKKE KOM I DET HELE TATT. Nå begynner det hele å bli inntressant.

Har en yngre hyggelig Herremann på opplæring - og første gangen han fikk takkebrev fra elskerinnen sin var et vendepunkt i hvordan han anså sex. Han har i løpet av de siste månedene endret dimmentralt syn på å være elsker. Og hans utgangspkt var også at han var ganske usikker.

Hun tenner litt på bondage. Jo hardere tauene er bindt ji bedre er det. Med sugingen tenkte jeg at jeg banst hendene hennes og fikk henne til å stå på kne og suge meg i hennes tempo. At hun styrer alt selv. Dette er ikke så viktig.. Jeg skal jo faktisk prøve noe nytt noe selv og hun har jo sagt at hun ikke har noe problem med å suge meg, fordi hun har så stor tillit til meg og stoler på at jeg respekterer henne såpass at hun får styre den biten selv.

Jeg har alltid hatt lyst å prøve dette og hun har sagt at jeg bare må gjøre det for det er jeg som skal bestemme og hun hadde ikke noen problem med det.

Har prøvd meg som dominant tidligere og med den "knulle henne så hardt jeg bare vil" setningen mente jeg jo naturligvis for henne. Hun liker det litt røft og nokså hardt så jo mer hardhent jeg er jo bedre er det for henne.

Jeg tenkte at jeg startet med henne :

Dytter henne ned i sengen og binder henne fast. Så river jeg ned /av klærna hennes og begynner med forspill for henne. Vi har en kraftig klotorisvibrator som vi bruker hyppig og tenkte å bruke denne på henne også. Etter hvert som forspillet går lengre og lengre og jeg skal starte med selve sexen tenkte jeg å ta henne mens hun ligger på ryggen først. Sprer beina hennes og knuller henne som hun vil mens jeg holder klitorisvibratoren på plass enda. Så etter hun har kommet en gang eller flere. Får se an på meg selv hvor lenge jeg holder ut 😂 tenkte jeg å dra henne ut av senga å si at hun skal gi meg nytelse også og sier hun skal suge meg. Av hensyn til henne, tar jeg på en kondom så hun vet at om jeg kommer får hun det ikke i munnen noe hun hater. Og naturligvis er det kondom med smak.

Så fortsetter vi videre etter dette 😌 Har alt fortalt henne at hun skal få en deilig overaskelse til helgen.så hun vet hun skal få noe spesielt noe. Men ikke hva 😂

AnonymBruker
Skrevet

Hun tenner litt på bondage. Jo hardere tauene er bindt ji bedre er det. Med sugingen tenkte jeg at jeg banst hendene hennes og fikk henne til å stå på kne og suge meg i hennes tempo. At hun styrer alt selv. Dette er ikke så viktig.. Jeg skal jo faktisk prøve noe nytt noe selv og hun har jo sagt at hun ikke har noe problem med å suge meg, fordi hun har så stor tillit til meg og stoler på at jeg respekterer henne såpass at hun får styre den biten selv.

Jeg har alltid hatt lyst å prøve dette og hun har sagt at jeg bare må gjøre det for det er jeg som skal bestemme og hun hadde ikke noen problem med det.

Har prøvd meg som dominant tidligere og med den "knulle henne så hardt jeg bare vil" setningen mente jeg jo naturligvis for henne. Hun liker det litt røft og nokså hardt så jo mer hardhent jeg er jo bedre er det for henne.

Jeg tenkte at jeg startet med henne :

Dytter henne ned i sengen og binder henne fast. Så river jeg ned /av klærna hennes og begynner med forspill for henne. Vi har en kraftig klotorisvibrator som vi bruker hyppig og tenkte å bruke denne på henne også. Etter hvert som forspillet går lengre og lengre og jeg skal starte med selve sexen tenkte jeg å ta henne mens hun ligger på ryggen først. Sprer beina hennes og knuller henne som hun vil mens jeg holder klitorisvibratoren på plass enda. Så etter hun har kommet en gang eller flere. Får se an på meg selv hvor lenge jeg holder ut tenkte jeg å dra henne ut av senga å si at hun skal gi meg nytelse også og sier hun skal suge meg. Av hensyn til henne, tar jeg på en kondom så hun vet at om jeg kommer får hun det ikke i munnen noe hun hater. Og naturligvis er det kondom med smak.

Så fortsetter vi videre etter dette Har alt fortalt henne at hun skal få en deilig overaskelse til helgen.så hun vet hun skal få noe spesielt noe. Men ikke hva

Se hvilke råd du har fått tidligere i tråden og tenk grundig gjennom dette med sugingen...

Greit nok at hun sier hun stoler på deg, og du mener at dette kan hun styre selv, men synes du virkelig at første gangen hun bindes hardt fast er rette arena for å introdusere henne for å "måtte" suge deg? Du vet godt hun har issues ift dette, og du sier også selv at "dette er ikke så viktig". Kan du ikke bare la akkurat den biten være iallfall første gangen, så kan du vel snakke med henne og trolig gjennomføre dominans på dette på et senere tidspunkt...? Men altså IKKE første gangen du dominerer henne. Vis respekt akkurat på det området og konsentrer deg om alt annet du kan gjøre med henne. Det vil tross alt være forferdelig for dere begge dersom du vekker frem traumatiske flashbacks allerede første gangen hun eksperimenterer med å bli dominert. Det maner neppe til gjentakelse :glare:

Bare et velment råd fra en kvinne - også med issues...

Anonymous poster hash: b9821...ac5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Se hvilke råd du har fått tidligere i tråden og tenk grundig gjennom dette med sugingen...

Greit nok at hun sier hun stoler på deg, og du mener at dette kan hun styre selv, men synes du virkelig at første gangen hun bindes hardt fast er rette arena for å introdusere henne for å "måtte" suge deg? Du vet godt hun har issues ift dette, og du sier også selv at "dette er ikke så viktig". Kan du ikke bare la akkurat den biten være iallfall første gangen, så kan du vel snakke med henne og trolig gjennomføre dominans på dette på et senere tidspunkt...? Men altså IKKE første gangen du dominerer henne. Vis respekt akkurat på det området og konsentrer deg om alt annet du kan gjøre med henne. Det vil tross alt være forferdelig for dere begge dersom du vekker frem traumatiske flashbacks allerede første gangen hun eksperimenterer med å bli dominert. Det maner neppe til gjentakelse :glare:

Bare et velment råd fra en kvinne - også med issues...

Anonymous poster hash: b9821...ac5

Joda du har nok rett:) Har jo prøvd meg som dominant før og da sa jeg til henne etter dette at jeg hadde mange idéer å prøve ut når vi gjorde det da men jeg turte ikke. Hun spurte om hva det var så sa jeg at det innebærte at hun sugde meg og da sa hun det selv at jeg må jo bare gjøre det. Så jeg vet hun vil.

En uskyldig måte jeg kan gjøre dette på er at vi tar 69 for den har hun hatt lyst å prøve selv. Det har hun sagt at hun bare MÅ prøve. Å da kan jeg jo være streng å si at hun skal enten suge eller runke meg og jo bedre jobb hun gjør jo bedre jobb skal jo jeg gjøre på henne samtidig og om hun stopper stopper jejegså når vi begynner å pule binder jeg henne fast etter det? Trenger ikke å bli sugd i det hele tatt, men samtidig sp vil jeg jo at hun skal gjøre det. Hun har gjort det noen ganger og det var himmelsk og når hun sier hun ikke har noe i mot det så er det vel ikke noe problem? Særlig når jeg har sagt til henne at om hun ikke vil i det hele tatt skal hun ikke gjøre det kun for meg. Men gun har som sagt sagt at hun vil gjøre det på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei hold deg unna suginga første gang dere prøver denne dominansen. Ikke første gangen liksom. Seriøst. Det er alvorlig å presse noen til noe når de har traumer rundt det. Jeg kasta også opp på en pikk en gang, og selvom jeg gjerne VIL suge kjæresten, og gjør det innimellom så kan det snu på ett sekund og jeg må løpe ut på badet og gråte og dusje og spy og greier ikke snakke med han på en uke.

Gjør heller som jeg skrev over. Stell deg ved siden av sengen med den ene armen hennes ubundet, mens du fingrer henne og har penisen din nærmere hodet hennes enn bena hennes. Da kan hun selv gripe etter penisen om hun får lyst, og føre den inn i munnen sin. Om du prøver å dytte penisen din opp i annsiktet hennes, enten mens du står ved siden av senga, er i 69 eller på noen måte så kan du ødelegge ikke bare akten, men faktisk resten av sexlivet deres, og livet hennes.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er sub, så jeg kan kanskje se saken litt fra hennes side og dele litt hva jeg liker.

Det viktigste er at du gjør det du ønsker og tenner på (innenfor hennes grenser), for min del ligger veldig mye av tenningen i at han virkelig liker det han gjør med meg. Det er lite jeg finner mer avtennende enn et halvhjertet forsøk på å bli dominert der jeg merker at han egentlig ikke er så begeistret for det han gjør med meg. Det ligger også mye i blikk og måten du tar på henne, vær litt bestemt. La henne gjerne få bind for øyene, da kan hun ikke følge med på hva du gjør og hvor du er og tro meg, fantasien løper løpsk når man prøver å finne ut av hva hver minste lyd er, flott måte å øke spenningen på. Vet ikke om dere har snakket noe om smerte, men om hun ønsker å oppleve litt smerte så har du jo enormt mange muligheter innenfor det. Jeg er glad i å bli bundet fast og få bind for øynene (noen ganger også musikk på øret) og så få ulike gjenstander ført over kroppen (fjær, isbiter, en børste med skrape stålpigger osv.), beste er å bytte mellom sånne type ting og smerte i form av paddel, flogger, klyper, dryppende stearin osv. Da vet man aldri hva som kommer neste gang og det er jo litt av poenget. Viktig å prøve ting på deg selv før du gjør noe med henne, spesielt dryppende stearin i forhold til hvilken høyde man drypper fra, eventuelle starinlys bør kjøpes på sexleketøysbutikk der man får stearin med lavere maxtemp slik at faren for å brenne seg er mindre. Jeg liker også godt at han tar et godt tak i håret mitt, rundt halsen (ikke kvelning, men det er bare noe veldig sårbart over å ha hendene hans der) eller om nakken min. Ellers er det jo masse artig å få kjøpt av sexleketøy, hva med en liten vibrerende butplug eller en vibratorstav? Du kan jo prøve deg på å nekte henne å komme, hver gang hun nærmer seg, så trekker du deg vekk, lar hun roe seg ned litt før du begynner igjen, man blir fort rimelig frustrert. Du kan også prøve deg på litt orgasmetortur(få henne til å komme om igjen og om igjen). I begge tilfeller funker en vibratorstav veldig bra, siden det da går veldig kjapt å bygge opp til en orgasme.

Jeg er veldig glad i å bli bundet fast eller være fastspent med cuffs eller mansjetter og kroker og slikt, men er også noe helt eget med å bare bli holdt fast av ren stryke. Om han holder meg fast under seg i sengen og jeg faktisk gjør et forsøk på å komme meg vekk og jeg ikke klarer så mye som å rikke på han så blir liksom hans overlegenhet veldig tydlig og det tenner meg veldig.

Men husk å snakk sammen, følg nøye med på hennes reaksjoner underveis og etterpå. Viktig å ta ting gradvis, alt må ikke prøves første gang. Men dere kjenner jo hverandre godt og tilliten er der i hvert fall og det er jo mye av hva bdsm dreier seg om, så det blir nok bra! :)

Endret av Faith-
  • Liker 1
Skrevet

"Jeg vet at jeg skal knulle henne så hardt jeg vil, men hva mer?"

hahahaha å herregud dette kommer til å bli en klein seanse, du har jo NULL peil på dominanse!

Kjøp nippleklypere, pisk/fjær, tirr henne leeeenge til hun trygler deg om å bli tilfredstilt og få pikk, slap henne på brystene og dirty talk mens du knuller henne, hiv henne rundt og dra hun i håret, griseslikk henne til hun rister av nytelse, knull henne igjen (du trekker deg ut hver gang du føler at du holder på å komme, både for å tease deg selv og få sterkere orgasme når den først kommer, og for å tease henne og gi henne sterkere orgasme når den først kommer).

Siden hun har problemer med suging må du ikke finne på å tvinge henne til å suge, det kan ødelegge hele opplevelsen, og selvfølelsen hennes for alltid. Et godt alternativ er å stelle deg ved siden av sengen når hun ligget bundet, med penisen din nærme (men ikke presset opp mot) hodet hennes, mens du fingrer henne eller tirrer hun med fjæra over hele kroppen hennes. Ikke bind armene, sånn at hun kan gripe penisen din og føre den mot munnen sin om hun føler seg klar for det.

Stunden før dere havner i senga og du binder henne er også viktig, be the daddy, slå hun på rumpa, dytt hun opp etter veggen mens du småkveler hun, grip henne mellom bena utenpå klærne når hun kommer inn døra eller lager middag, si at du vil hun skal krype sexy på bakken mens du f.eks runker deg selv og fortell hvor sinnsykt deilig og bad du syns hun er og hvor heftig du har lyst til å kjenne fitta hennes sprenge rundt kuken din for du skal jaggu gi hun steinhard kuk som hun aldri har fått før skitne frøken.

Du bør boysfoode (boysfood.com) bdsm videor for å se hvordan det skal gjøres, for å ha sex med en som holder igjen eller er usikker når han skal være dominant er bare latterlig.

Jeg er sub, så jeg kan kanskje se saken litt fra hennes side og dele litt hva jeg liker.

Det viktigste er at du gjør det du ønsker og tenner på (innenfor hennes grenser), for min del ligger veldig mye av tenningen i at han virkelig liker det han gjør med meg. Det er lite jeg finner mer avtennende enn et halvhjertet forsøk på å bli dominert der jeg merker at han egentlig er så begeistret for det han gjør med meg. Det ligger også mye i blikk og måten du tar på henne, vær litt bestemt. La henne gjerne få bind for øyene, da kan hun ikke følge med på hva du gjør og hvor du er og tro meg, fantasien løper løpsk når man prøver å finne ut av hva hver minste lyd er, flott måte å øke spenningen på. Vet ikke om dere har snakket noe om smerte, men om hun ønsker å oppleve litt smerte så har du jo enormt mange muligheter innenfor det. Jeg er glad i å bli bundet fast og få bind for øynene (noen ganger også musikk på øret) og så få ulike gjenstander ført over kroppen (fjær, isbiter, en børste med skrape stålpigger osv.), beste er å bytte mellom sånne type ting og smerte i form av paddel, flogger, klyper, dryppende stearin osv. Da vet man aldri hva som kommer neste gang og det er jo litt av poenget. Viktig å prøve ting på deg selv før du gjør noe med henne, spesielt dryppende stearin i forhold til hvilken høyde man drypper fra, eventuelle starinlys bør kjøpes på sexleketøysbutikk der man får stearin med lavere maxtemp slik at faren for å brenne seg er mindre. Jeg liker også godt at han tar et godt tak i håret mitt, rundt halsen (ikke kvelning, men det er bare noe veldig sårbart over å ha hendene hans der) eller om nakken min. Ellers er det jo masse artig å få kjøpt av sexleketøy, hva med en liten vibrerende butplug eller en vibratorstav? Du kan jo prøve deg på å nekte henne å komme, hver gang hun nærmer seg, så trekker du deg vekk, lar hun roe seg ned litt før du begynner igjen, man blir fort rimelig frustrert. Du kan også prøve deg på litt orgasmetortur(få henne til å komme om igjen og om igjen). I begge tilfeller funker en vibratorstav veldig bra, siden det da går veldig kjapt å bygge opp til en orgasme.

Jeg er veldig glad i å bli bundet fast eller være fastspent med cuffs eller mansjetter og kroker og slikt, men er også noe helt eget med å bare bli holdt fast av ren stryke. Om han holder meg fast under seg i sengen og jeg faktisk gjør et forsøk på å komme meg vekk og jeg ikke klarer så mye som å rikke på han så blir liksom hans overlegenhet veldig tydlig og det tenner meg veldig.

Men husk å snakk sammen, følg nøye med på hennes reaksjoner underveis og etterpå. Viktig å ta ting gradvis, alt må ikke prøves første gang. Men dere kjenner jo hverandre godt og tilliten er der i hvert fall og det er jo mye av hva bdsm dreier seg om, så det blir nok bra! :)

Hør på disse! Særlig "Kos deg, men kos med henne mer"-biten. Og dropp suginga, med mindre du gjør som siterte AB foreslår.

Skrevet

Du er en interessant herremann...

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at trådstarter har fått rimelig mange gode råd å forholde seg til, og at han gjerne selv er den aller beste til å bedømme sin dame. Om han greier å sette hennes behov først, gjenstår å se :vetikke:

En ting jeg kan skrive under på, er at det er mye hardt arbeid å være Dom. Noe damen din kommer til å se og sette pris på. For en kvinne å være SÅ i fokus som en med en god Dom er, - Det er en høyst uvanlig opplevelse.

Fra egen erfaring kan jeg gi et råd som har hjulpet meg mye i forståelsen av min elskerinne. Ca en uke etter vi møttes, ga jeg henne et skjema - med beskjed om å fylle dette ut. Skjemaet består av 200 spørsmål tilknyttet hennes seksualitet. Og det er uhyre omfattende. Her er Kinks i alle retninger, og absolutt alle som fyller det ut, kommer til et punkt hvor de stiller seg spørsmålet: Jesus - kan noen tenne på DET da ? Noe som også er meningen.

Når hun fikk skjemaet fikk hun følgende beskjed...: Dette skal fylles ut basert på din magefølelse. Du skal IKKE på noe tidspunkt bruke etikk, moral eller hva dine "venner" måtte mene. Du skal heller ikke analysere innholdet. Altså KUN din magefølelse.

Noen dager senere, leverte hun skjemaet, og jeg fikk anledning til å se gjennom nøyaktig HVA som var hennes tenningspunkter. Med dette fremfor meg - satt jeg meg ned å summerte svarene i tre områder.

1..: Hennes HARD LIMITS - altså hvor jeg ikke skulle gå
2..: Hennes ESSENTIAL's - Altså det hun absolutt kunne tenke seg
3..: Hennes middelsvar - Altså plasser hvor hun "muligens" kunne være inntr.

I de neste to månedene lekte vi bortimot annenhver dag. Og jeg hadde vertøyet (i form av listen) til å designe den ultimate opplevelse for henne. Hvor mange ganger hun har hylt "Er det muuuuuuulig?" har jeg mistet tellingen på. Det samme med antallet ganger hun har bare ligget strekk ut, og tårene har strømmet nedover kinnene.

I denne tiden har jeg også gjort en rekke dimentrale feil. Senest en i går. - Men alle disse har vi evaluert, og funnet løsninger på sammen. Vi snakker nemlig om ALT. Absolutt alt. Og nesten hver gang, evaluerer vi sex'en på en skala 1-10. Hvilken orgasme var best ??? Hvorfor var ditt bedre enn datt ? Og kunne du tenke deg både Ditt og Datt samtidig om sjangsen byr seg ???

Hun har aldri (på tross av litt for mye erfaring) - fått slike spørsmål før. Ingen har noensinne i nevneverdig grad brydd seg om hvordan hun kjenner det. Og klart - skal mann få noe til, må mann tørre å evaluere.

For din egen del, vil også denne evalueringen gjøre noen ting. Du vil kjenne dine styrker og svakheter som elsker. Hvor må du sette inn en innsats, og hvor kan du flyte på erfaringen ??? Hvilke ting spiller noen rolle - og hvilke gjør det ikke.

Siden alle menn er griseopptatt av størrelsen - kan jeg si det enkelt og ærlig. Jeg er under gjennomsnittet utstyrt. Det tar på ingen måte fra meg selvtilliten. Jeg bare ordner det der jeg kan.

Riktig god helg ønskes...... :vin:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at trådstarter har fått rimelig mange gode råd å forholde seg til, og at han gjerne selv er den aller beste til å bedømme sin dame. Om han greier å sette hennes behov først, gjenstår å se :vetikke:

En ting jeg kan skrive under på, er at det er mye hardt arbeid å være Dom. Noe damen din kommer til å se og sette pris på. For en kvinne å være SÅ i fokus som en med en god Dom er, - Det er en høyst uvanlig opplevelse.

Fra egen erfaring kan jeg gi et råd som har hjulpet meg mye i forståelsen av min elskerinne. Ca en uke etter vi møttes, ga jeg henne et skjema - med beskjed om å fylle dette ut. Skjemaet består av 200 spørsmål tilknyttet hennes seksualitet. Og det er uhyre omfattende. Her er Kinks i alle retninger, og absolutt alle som fyller det ut, kommer til et punkt hvor de stiller seg spørsmålet: Jesus - kan noen tenne på DET da ? Noe som også er meningen.

Når hun fikk skjemaet fikk hun følgende beskjed...: Dette skal fylles ut basert på din magefølelse. Du skal IKKE på noe tidspunkt bruke etikk, moral eller hva dine "venner" måtte mene. Du skal heller ikke analysere innholdet. Altså KUN din magefølelse.

Noen dager senere, leverte hun skjemaet, og jeg fikk anledning til å se gjennom nøyaktig HVA som var hennes tenningspunkter. Med dette fremfor meg - satt jeg meg ned å summerte svarene i tre områder.

I de neste to månedene lekte vi bortimot annenhver dag. Og jeg hadde vertøyet (i form av listen) til å designe den ultimate opplevelse for henne. Hvor mange ganger hun har hylt "Er det muuuuuuulig?" har jeg mistet tellingen på. Det samme med antallet ganger hun har bare ligget strekk ut, og tårene har strømmet nedover kinnene.

I denne tiden har jeg også gjort en rekke dimentrale feil. Senest en i går. - Men alle disse har vi evaluert, og funnet løsninger på sammen. Vi snakker nemlig om ALT. Absolutt alt. Og nesten hver gang, evaluerer vi sex'en på en skala 1-10. Hvilken orgasme var best ??? Hvorfor var ditt bedre enn datt ? Og kunne du tenke deg både Ditt og Datt samtidig om sjangsen byr seg ???

Hun har aldri (på tross av litt for mye erfaring) - fått slike spørsmål før. Ingen har noensinne i nevneverdig grad brydd seg om hvordan hun kjenner det. Og klart - skal mann få noe til, må mann tørre å evaluere.

For din egen del, vil også denne evalueringen gjøre noen ting. Du vil kjenne dine styrker og svakheter som elsker. Hvor må du sette inn en innsats, og hvor kan du flyte på erfaringen ??? Hvilke ting spiller noen rolle - og hvilke gjør det ikke.

Siden alle menn er griseopptatt av størrelsen - kan jeg si det enkelt og ærlig. Jeg er under gjennomsnittet utstyrt. Det tar på ingen måte fra meg selvtilliten. Jeg bare ordner det der jeg kan.

Takk for svaret ditt.

Vi har hatt en god dialog angående sexen, hun er velsig erfaren fra tidligere men hun har sagt at den sexen hun har hatt tidligere kontra nå kan ikke sammenlignes. De andre behandlet henne som en "tømmestasjon" (hennes ord ikke mine) og vel nå har hun en kjæreste som meg som brenner skikkelig for at hun skal få nytelsen sin først før jeg får min egen. Derfor tror jeg jeg pssservgodtvsom dominant. Jeg elsker å tease henne opp så når hun først kommer spruter hun som regel ved hver orgasme. Vi kan også fint snakke om ting. Som f.eks hva vi kan prøve neste gang. Hva vi har lyst å prøve ut (og ikke minst hvor). Begge har lyst å gjøre det ute en gang. Så det blir nok en skogstur i sommer😂

Ser her at alle anbefaler meg å ikke prøve ut det med suging. Men jeg ser ikke helt greia. Når vi pratet sammen om 69 sa jeg til henne at du trenger ikke suge meg engang det holder med runking men så lenge hun stopper, stopper jeg også og det likte hun.

Greia med å være dominant er jo at jeg da skal "tvinge henne". Vi har jo safe-word. Så når det blir for ille og hun virkelig ikke vil skal hun jo bare si det så slutter vi og gjør noe annet. Har på ingen måte tenkt å tvinge henne til å suge meg, men når hun sier hun selv vil og jeg har sagt til henne at jeg holdt tilbake på den tidligere og valgte å ikke gjøre det sist og hun sier rett ut at jeg må jo bare gjøre det hun har ikke noe imot det ser jeg ikke helt hvor mye skade det kan gjøre. Jeg tenkte å tapå henne bind for øynene og så ta på kondonen med smak og si rett ut ; om du har lyst til å smake på noe godt må du smake på den nye kondomen jeg hsr kjøpt, hvis du absolutt ikke vil får du si "sko" nå (var kun et eksempel på safe-word".

Hun har sagt at jeg skal være mer dominant. Og hun kan si nei så mye hun vil men når hun virkelig mener NEI så blir det "sko" så er det stopp.

AnonymBruker
Skrevet

Jøss... Jeg anser meg ikke som submissive, men ble ganske imponert og fascinert av denne.

Anonymous poster hash: a60a1...67f

• Liker 1
Skrevet

Jøss... Jeg anser meg ikke som submissive, men ble ganske imponert og fascinert av denne.

Anonymous poster hash: a60a1...67f

Jeg kan avsløre at min Sub heller ikke anser seg som særlig Submissive. Og ikke jeg heller for den del. Spørsmålet er hvordan en relaterer ordene til handlinger og ofte den sosiale betydningen mann legger i det. Hvis definisjonen på Sub er en kuet og underdanig kvinne - så passer hun ihvertfall ikke inn :blomst:

Tvert i mot - jeg kjenner ingen som er så selvstendig eller i stand til å få "jobben gjort". Skulle jeg spørre en person om noe jeg var sikker på ville bli utført til punkt og prikke og hvor jeg aldri ville tenke tanken å drive med kontrollspørsmål. Ville jeg spurt henne.

Men på soverommet (eller i praksis i mitt 80 kvadratmeter store lekerom) - ønsker hun å bli "tatt til plasser". Hun ønsker å kjenne at jeg aksepterer alle sider ved henne, og at hun blir gitt respekt for den hun er når hun tar masken av. Noe hun får fullt ut :trene:

I mange tilfeller ser mann Dominans utfra et sosialt ståsted, der mann gjerne lar seg lure av ordbruken. Jeg er selv ikke spesiellt glad i alle ordene som brukes, og hater eksempelvis ordet Fornedrelse. Men når mann begynner å forstå innholdet som legges bak - er det noe lettere. Jeg spurte en venn's Sub om hva hun la i ordet - og svaret hennes var...: "Jeg liker å bli gjort liten. Det får meg tilbake til der jeg finner en form for trygghet som tenner meg."

Min Sub sa en dag omtrent det samme....... dog i en litt annen kontekst.

Så - i stedenfor å definere deg selv så veldig, kan du heller spørre deg selv om du ønsker en stor opplevelse, og om du er villig til å ta kostnadssiden ved den. Da blir ting mye enklere å forholde seg til. Og det er mye greiere å forenkle enn å overtolke og komplisere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...