AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har egentlig bare ignorert det, men nå har det gått så lang tid at jeg vurderer å dra til legen med problemet. Det har seg sånn at jeg får angst på jobb. Jeg klarer ikke stå stille, blir rastløs, svetter, vanskeligheter med å puste, er anspent, får "rykninger" i ansiktet, er konstant redd for at noe skal skje. Det er vel kundene som gjør dette. Med en gang jeg står i kassa og har en kunde foran meg, skjer dette. Jeg klarer ikke slappe av. Jeg tenker vel at han/hun skal dømme meg, eller noe annet negativt. Jeg fikk diagnosen sosial angst da jeg var 18, nå er jeg 23, men vet ikke om det kan skyldes det.. Uansett så føler jeg meg sykt sliten siden jeg går gjennom dette hver dag. Jeg gruer meg til jeg skal på jobb fordi jeg vet at jeg får angst og alt snører seg i brystet og jeg begynner å skjelve. Det er helt forferdelig. Men jeg har ignorert det fordi jeg trodde det var vanlig, men alle de andre jeg jobber med ser så fredfulle ut, og tar alt med ro. De stresser ikke i det hele tatt.. jeg føler en slags indre uro hele tiden, og jeg klarer ikke slappe av. Når jeg kommer hjem fra jobb må jeg sove for å kvitte meg med anspentheten og angsten som sitter i meg.. Hva skal jeg gjøre med dette? Er det noe som kan hjelpe? Burde jeg gå til legen med dette? Orker ikke ha det sånn her merAnonymous poster hash: 9d233...fd4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #2 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har egentlig bare ignorert det, men nå har det gått så lang tid at jeg vurderer å dra til legen med problemet. Det har seg sånn at jeg får angst på jobb. Jeg klarer ikke stå stille, blir rastløs, svetter, vanskeligheter med å puste, er anspent, får "rykninger" i ansiktet, er konstant redd for at noe skal skje. Det er vel kundene som gjør dette. Med en gang jeg står i kassa og har en kunde foran meg, skjer dette. Jeg klarer ikke slappe av. Jeg tenker vel at han/hun skal dømme meg, eller noe annet negativt. Jeg fikk diagnosen sosial angst da jeg var 18, nå er jeg 23, men vet ikke om det kan skyldes det.. Uansett så føler jeg meg sykt sliten siden jeg går gjennom dette hver dag. Jeg gruer meg til jeg skal på jobb fordi jeg vet at jeg får angst og alt snører seg i brystet og jeg begynner å skjelve. Det er helt forferdelig. Men jeg har ignorert det fordi jeg trodde det var vanlig, men alle de andre jeg jobber med ser så fredfulle ut, og tar alt med ro. De stresser ikke i det hele tatt.. jeg føler en slags indre uro hele tiden, og jeg klarer ikke slappe av. Når jeg kommer hjem fra jobb må jeg sove for å kvitte meg med anspentheten og angsten som sitter i meg.. Hva skal jeg gjøre med dette? Er det noe som kan hjelpe? Burde jeg gå til legen med dette? Orker ikke ha det sånn her merAnonymous poster hash: 9d233...fd4 Dette skyldes nok sosial angst. Bestill time hos lege. Anonymous poster hash: c05ce...c7c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Jeg har egentlig bare ignorert det, men nå har det gått så lang tid at jeg vurderer å dra til legen med problemet. Det har seg sånn at jeg får angst på jobb. Jeg klarer ikke stå stille, blir rastløs, svetter, vanskeligheter med å puste, er anspent, får "rykninger" i ansiktet, er konstant redd for at noe skal skje. Det er vel kundene som gjør dette. Med en gang jeg står i kassa og har en kunde foran meg, skjer dette. Jeg klarer ikke slappe av. Jeg tenker vel at han/hun skal dømme meg, eller noe annet negativt. Jeg fikk diagnosen sosial angst da jeg var 18, nå er jeg 23, men vet ikke om det kan skyldes det.. Uansett så føler jeg meg sykt sliten siden jeg går gjennom dette hver dag. Jeg gruer meg til jeg skal på jobb fordi jeg vet at jeg får angst og alt snører seg i brystet og jeg begynner å skjelve. Det er helt forferdelig. Men jeg har ignorert det fordi jeg trodde det var vanlig, men alle de andre jeg jobber med ser så fredfulle ut, og tar alt med ro. De stresser ikke i det hele tatt.. jeg føler en slags indre uro hele tiden, og jeg klarer ikke slappe av. Når jeg kommer hjem fra jobb må jeg sove for å kvitte meg med anspentheten og angsten som sitter i meg.. Hva skal jeg gjøre med dette? Er det noe som kan hjelpe? Burde jeg gå til legen med dette? Orker ikke ha det sånn her merAnonymous poster hash: 9d233...fd4 Jeg har hatt det slik i mange år. Som så mange andre menn så gikk jeg ikke til legen, men istedet forklarte dette til min nærmeste sjef og mine nærmeste medarbeidere. For min del så var dette nok til at jeg ikke har merket noe særlig til symptomene og at jeg ikke har hatt behov for en "angstpause". Jeg har opplevd det ellers, men aldri på jobb etter at jeg var åpen om det. Husk at flesteparten av alle mennesker én eller flere ganger i løpet av livet, sannsynligvis i de yngre årene kommer til å oppleve psykiske problemer av forskjellig art og spesielt angst/depresjonssymptomer. Kanskje har dine medarbeidere også opplevd dette, eller kjenner noen som har opplevd dette. Snakk med dem, snakk med legen. Det ordner seg! Anonymous poster hash: 0a75a...918
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå