AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg og sønnen min skal reise til syden på lørdag. Jeg bestilte pass til han for 8 dager siden, og det har enda ikke kommet. Begynner å bli litt stressa det var en spontan tur, og passet var på vei til å gå ut (må være gyldig i seks mnd etter vi kommer tilbake), ellers hadde jeg fikset det tidligere. Hvordan går jeg frem for å få nødpass? Bør jeg ordne det på lensmannskontoret på fredag, eller på Gardermoen på lørdag? Flyet går på kvelden, så hvis jeg ordner det på Gardermoen har jeg to ekstra postleveringer (fredag og lørdag) der jeg kanskje får passet. Hvor lang tid tar det å få fornyet et pass nå for tiden? Er det fortsatt håp? Anonymous poster hash: 4278f...ad6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Det er mange dager til lørdag, sannsynligvis kommer det før det. Det er sikkert mer ventetid nå, men da jeg fikk nytt i vinter tok det 2 dager før det kom i postkassa. Jeg ville ventet og skaffet på Gardermoen hvis ikke dere skal reise veldig tidlig. Anonymous poster hash: a4cac...4a0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 Du oppgir ikke hvor i landet du bor, men Oslopolitiet har 10-dagers leveringsgaranti på pass i høytiden. Anonymous poster hash: c8d43...24c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 TS Jeg fikk passet i posten i dag! :) Anonymous poster hash: 4278f...ad6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå