Gå til innhold

Billige jeans med stretch for oss med mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dere som handler bukser på bik bok, hvor gamle er dere? jeg har ikke handlet der på noen år, og føler meg for gammel for den butikken.

Anonymous poster hash: 5c6cb...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saxofon

dere som handler bukser på bik bok, hvor gamle er dere? jeg har ikke handlet der på noen år, og føler meg for gammel for den butikken.

Anonymous poster hash: 5c6cb...4e4

Jeg er 25 :) Men det er jo bare en bukse, alder spiller ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som handler bukser på bik bok, hvor gamle er dere? jeg har ikke handlet der på noen år, og føler meg for gammel for den butikken.

Anonymous poster hash: 5c6cb...4e4

25. Har ikke tenkt over det... Når er man liksom for gammel for bikbok? De har jo mange pene basis plagg som passer alle aldrer etter min mening..

Anonymous poster hash: 27f19...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som handler bukser på bik bok, hvor gamle er dere? jeg har ikke handlet der på noen år, og føler meg for gammel for den butikken.

Anonymous poster hash: 5c6cb...4e4

Jeg TS er 30 og har nå tenkt meg dit for første gang på mange år, nettopp pga tips herfra :) Så lenge jeg slipper "kule" merker og tekst på buksene så er det vel ingen som ser at en nøytral olabukse (jepp, så gammel at jeg kaller det egentlig olabukse....) er derfra? :)

Anonymous poster hash: e2142...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 og kjøper bukser på BikBok :)

Da skal jeg våge meg dit og prøve også! er 35.

Anonymous poster hash: 5c6cb...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt samme problem som deg. Fant noen fantastiske på Zara! 300kr. De holder formen fint og er myke :)

Husker ikke helt navnet, men var noe med curve. Noe som skolle holde formene på plass? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt samme problem som deg. Fant noen fantastiske på Zara! 300kr. De holder formen fint og er myke :)

Husker ikke helt navnet, men var noe med curve. Noe som skolle holde formene på plass? :P

Takk for tips! Ser de bare har butikker i Oslo, men da skal jeg legge meg det på minnet til jeg er i nærheten :)

Anonymous poster hash: e2142...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som handler bukser på bik bok, hvor gamle er dere? jeg har ikke handlet der på noen år, og føler meg for gammel for den butikken.

Anonymous poster hash: 5c6cb...4e4

Mest fjortisklær på BikBok ja, men buksene passer jo mange aldre, ettersom de er ganske nøytrale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...