AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Hei! Lurer på om noen vet omtrent hva lønnen ligger på som kundeservicemedarbeider hos Nextgentel når man er ansatt gjennom vikarbyrå? Jeg skal på intervju i morgen og har tidligere jobbet på kundeservice for et annet firma, da tjente jeg 161kr/t. Lurer på om jeg kanskje kan forvente lignende lønn, eventuelt hva jeg bør forberede meg på Anonymous poster hash: 2ff8f...cec
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Er det i Bergen? I så fall, det kommer veldig an på. Hvilket bemanningsbyrå?Anonymous poster hash: 549d4...e06
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Er det i Bergen? I så fall, det kommer veldig an på. Hvilket bemanningsbyrå?Anonymous poster hash: 549d4...e06 Bergen Bemanning. Anonymous poster hash: 2ff8f...cec
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Da jeg jobbet der for en stund siden lå folk på rundt 150-170kr. Kom endel an på alder og bemanningsbyrået du var imellom. De som hadde 150kr var typisk i alderen 18-25. Anonymous poster hash: 549d4...e06
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Da jeg jobbet der for en stund siden lå folk på rundt 150-170kr. Kom endel an på alder og bemanningsbyrået du var imellom. De som hadde 150kr var typisk i alderen 18-25.Anonymous poster hash: 549d4...e06 Supert, takk. Det kan jeg leve med Anonymous poster hash: 2ff8f...cec
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Fikk vite i dag at grunnlønnen er på 150kr/t, men pga relevant erfaring vil jeg få noe mer. I tilfelle noen andre lurer Anonymous poster hash: 2ff8f...cec
Jupin Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Vurderer å søke på en lignende stilling. Hvordan var det å jobbe der? :-)
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Vurderer å søke på en lignende stilling. Hvordan var det å jobbe der? :-) TS her Det kommer ganske mye an på hva du synes om å jobbe på telefon, heh. Selv synes jeg ikke det er noe særlig, men har kollegaer som har jobbet med det i flere år og som virkelig elsker det. De aller fleste kan trives med det i hvert fall i en liten periode. Ellers er arbeidsmiljøet hos NGT ganske bra, mye konkurranser og bonuser! Mye flinke folk også, men det kan være noe stressende grunnet høyt påtrykk på telefon, noe som er ganske vanlig der. Jeg jobber der fortsatt, men har fått en del andre arbeidsoppgaver, noe jeg trives veldig godt med! Anonymous poster hash: 2f074...7c6
Jupin Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 Så det er mulig å "stige i gradene" der, for å si det slik? :-) Jeg har jobbet med telefon som arbeidsverktøy tidligere, men det er ingen muligheter for å få bedre jobb, høyere lønn eller andre arbeidsoppgaver innad i bedriften der jeg jobbet. Jeg har flere spørsmål, så om du muligens vil sende meg en melding hadde det vært supertrivelig! :D
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 Så det er mulig å "stige i gradene" der, for å si det slik? :-) Jeg har jobbet med telefon som arbeidsverktøy tidligere, men det er ingen muligheter for å få bedre jobb, høyere lønn eller andre arbeidsoppgaver innad i bedriften der jeg jobbet. Jeg har flere spørsmål, så om du muligens vil sende meg en melding hadde det vært supertrivelig! :D Sender deg en PM om litt Jeg har jobbet flere steder på kundeservice, og akkurat det varierer veldig fra sted til sted! Det kommer også mye an på hvor frempå du er med lederne, uten å mase. Jeg var åpen med de fra starten av om at jeg ønsket meg litt andre arbeidsoppgaver, og de har gjort mye for å få det til. Samtidig er det flere som begynte samtidig som meg som ikke har fått andre ting å gjøre, om det er fullstendig frivillig eller ikke vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 2f074...7c6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #11 Skrevet 31. mai 2016 Gammel tråd, men jeg prøver meg likevel.. hvordan er miljøet i nextgentel? Trivelige ansatte, skikkelige sjefer? Fikk du fast stilling med en gang? Anonymkode: 00a86...b28
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #12 Skrevet 31. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gammel tråd, men jeg prøver meg likevel.. hvordan er miljøet i nextgentel? Trivelige ansatte, skikkelige sjefer? Fikk du fast stilling med en gang? Anonymkode: 00a86...b28 Jeg opplever miljøet som stort sett veldig bra. Veldig snille sjefer, men hvor mye de tar tak og ordner opp i ting synes jeg varierer utifra hvilken avdeling man er på. Min nåværende avdelingsleder og teamleder er fantastisk. Nei, jeg har ikke fått fast stilling, etter nesten et år. Veldig få på kundeservice som ikke har ekstra oppgaver og ansvar blir fast. Jeg har derimot blitt overført til en annen avdeling og blir sannsynligvis fast innen høsten. Anonymkode: 003f7...286
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #13 Skrevet 31. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever miljøet som stort sett veldig bra. Veldig snille sjefer, men hvor mye de tar tak og ordner opp i ting synes jeg varierer utifra hvilken avdeling man er på. Min nåværende avdelingsleder og teamleder er fantastisk. Nei, jeg har ikke fått fast stilling, etter nesten et år. Veldig få på kundeservice som ikke har ekstra oppgaver og ansvar blir fast. Jeg har derimot blitt overført til en annen avdeling og blir sannsynligvis fast innen høsten. Anonymkode: 003f7...286 Får de fleste videre kontrakter etter at de første løper ut? Hvem/hvilke typer er det som evt ikke får det? Er redd for å evt si opp en fast jobb, jobbe i nextgentel i noen mnd og så stå på bar bakke igjen. Ser for meg at nextgentel har mange spennende veier å gå og har derfor lyst til å prøve meg der (skal muligens på intervju) men er som sagt redd for å si opp noe fast til fordel for noe muligens veldig usikkert! Anonymkode: 00a86...b28
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #14 Skrevet 31. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får de fleste videre kontrakter etter at de første løper ut? Hvem/hvilke typer er det som evt ikke får det? Er redd for å evt si opp en fast jobb, jobbe i nextgentel i noen mnd og så stå på bar bakke igjen. Ser for meg at nextgentel har mange spennende veier å gå og har derfor lyst til å prøve meg der (skal muligens på intervju) men er som sagt redd for å si opp noe fast til fordel for noe muligens veldig usikkert! Anonymkode: 00a86...b28 Det skjønner jeg godt! De fleste som ønsker det får fortsette, med mindre de gjør mye feil uten å ta til seg tilbakemeldinger eller lar vær å møte opp på jobb. Det er også et par som ikke har fått fortsette fordi de ikke har passet i jobben i det hele tatt, men så vidt jeg har fått med meg har det vært gjensidig av begge parter. Anonymkode: 003f7...286 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #15 Skrevet 18. desember 2025 Jeg lurer på hvor mye innsyn/tilganger dere har via en sånn jobb. Må man være kunde før ansatte får info om personer? Eller kan man søke på hvem som helst og finne adresser og mobilfakturaer osv? Har en lyssky kamerat som jobber der, og jeg er veldig interessert I hva han evt kan søke seg frem til i en slik jobb Anonymkode: 06d1b...517
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #16 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 26.5.2015 den 22.23): Hei! Lurer på om noen vet omtrent hva lønnen ligger på som kundeservicemedarbeider hos Nextgentel når man er ansatt gjennom vikarbyrå? Jeg skal på intervju i morgen og har tidligere jobbet på kundeservice for et annet firma, da tjente jeg 161kr/t. Lurer på om jeg kanskje kan forvente lignende lønn, eventuelt hva jeg bør forberede meg på Anonymous poster hash: 2ff8f...cec Jeg skulle gjerne svart deg, men dessverre så stoppet min NextGenTel karriere på jobbintervjuet når den unge intervjueren mente jeg var for gammel til å jobbe der. Jeg var 27. De la seg langflat og kalte meg inn igjen. Jeg takket høflig nei, og begrunnet det med at ledelsen var for ung for meg. Anonymkode: 49854...adb 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #17 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg skulle gjerne svart deg, men dessverre så stoppet min NextGenTel karriere på jobbintervjuet når den unge intervjueren mente jeg var for gammel til å jobbe der. Jeg var 27. De la seg langflat og kalte meg inn igjen. Jeg takket høflig nei, og begrunnet det med at ledelsen var for ung for meg. Anonymkode: 49854...adb Hehe, de vil bare ha unge ansatte fordi det er veldig billig for dem… 🙄 Anonymkode: 36e19...10b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #18 Skrevet 20. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 18.12.2025 den 22.40): Jeg lurer på hvor mye innsyn/tilganger dere har via en sånn jobb. Må man være kunde før ansatte får info om personer? Eller kan man søke på hvem som helst og finne adresser og mobilfakturaer osv? Har en lyssky kamerat som jobber der, og jeg er veldig interessert I hva han evt kan søke seg frem til i en slik jobb Anonymkode: 06d1b...517 Er det ikke bedre starte en egen tråd, enn å dra opp en nesten ti år gammel tråd om lønn? Men for å svare, man kan søke opp det som omhandler kundeforholdet, og det blir loggført. Selvsagt kan man ikke søke opp noe om fakturaer i andre selskaper... Man kan sjekke folkeregisteret adresse hvis man har fødselsnummer til personer, og også om de er registrert død der, gitt at man jobber i avdelinger hvor dette er nødvendig informasjon. (Og at personer man søker ikke bor på skjermet adresse) Anonymkode: 0a0d5...def 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå