Gå til innhold

Analsex.. En av mange tråder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd anal nå det siste halve året, og har aldri brukt glidemiddel som jeg ser ALLE mener man bør ha MASSE av. Ikke trenger vi det heller. Men er det fare for å ødelegge noe uten? Eller er det bare for å hindre at det skal gjøre vondt?

Merker jeg sliter mye i dagene etter med å kunne gå på do ordentlig, men vet ikke om det har noe med saken å gjøre.?

Høres ut som om jeg er mye yngre enn hva jeg er, men jeg har null peiling på dette området. :vetikke::fnise:

Anonymous poster hash: 58f5b...52d
Videoannonse
Annonse
Gjest LilleTusenfryd
Skrevet

Først av alt blir jeg litt undrende til hensiktene med analsexen da - hvis du som du sier "sliter mye i dagene etter med å kunne gå på do skikkelig".

Jeg vil tro de fleste benytter glidekrem da endetarmsåpningen ikke smører seg selv i samme grad som skjedeåpningen til kvinner. Skjeden skiller ut sekret som skal bidra til at penetreringen går enklere for seg. Det samme har vi ikke i endetarmsåpningen. Derav vil mange føle de trenger glidemiddel for at analsex skal være mest mulig friksjonsfritt som da igjen betyr smertefritt/komfortabelt :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først av alt blir jeg litt undrende til hensiktene med analsexen da - hvis du som du sier "sliter mye i dagene etter med å kunne gå på do skikkelig".

Det er jo hot :)

Anonymous poster hash: 8b6d4...65e

Gjest Fotballen
Skrevet

Glidemiddel er for at det skal gjøre mindre vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Syntes anal er overasskende godt, og jeg tenner vanvittig på det. Derfor gjør jeg det. Men glir helt fint uten glidemiddel, men det er vel da pga jeg er så våt og bruker det som glidemiddel. Men da fikk jeg svar på det jeg lurte på, takk ;)

TS..

Anonymous poster hash: 58f5b...52d
Skrevet

Analt er litt som "Julemiddag". Ikke ha det hver dag, og spesiellt ikke når stumpen føles ubehagelig og "ikke på plass".

Som alle andre plasser er ringmuskelen en MUSKEL som altså kan trenes, eller ikke. Trener du IKKE - blir du slapp - med påfølgende ubehageligheter. Så etter analsex - så sitt eller ligg å knip sammen der bak, så skal du se at ting "ordner" seg - og toalettbesøkene går enkelt og som de skal.

Når det gjelder glidemiddel - så bruk Elbow Grease (fåes i Norge hos Duoshop) Den er eksremt drøy og med riktig type så kan du få mye morro inn bakdøren. Og du - kan det tenkes at ALLE sier noe fordi de har et poeng ???? :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...