Gå til innhold

KRISE! hårtap!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjet i stad og da mistet jeg utrolig mye hår! Det var helt sykt (måtte bruke det ordet for det var enormt) samme med når jeg tørket håret, og jeg sitter nå livredd i sofaen med håp i at det håret jeg har igjen holder seg der, noe jeg ikke tror det gjør :( ååhh håret mitt er det jeg verdsetter her i livet altså!! Jeg har alltid elsket det tykke lange håret mitt :'( mister også mye når jeg grer, så jeg tørr såvidt å være borti det nå. Jeg trenger hjelp for hva jeg kan gjøre i kveld! Ps. Bare jeg sitter så mister jeg hår..jeg tittet bak sofaen og fant en haug med hår..(jeg vet alt er mitt fordi det fortsatt var bløtt) jeg er livredd nå!

Anonymous poster hash: 53906...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ingen anelse, brukte du ny type sjampo?

Sliter med hårtap selv, selvom jeg bare er 16 år. Jeg har ganske tynt hår på toppen, men vet det ligger i familien, kan det være arvelig for deg og montro?

Endret av dolce124
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen anelse, brukte du ny type sjampo?

Sliter med hårtap selv, selvom jeg bare er 16 år. Jeg har ganske tynt hår på toppen, men vet det ligger i familien, kan det være arvelig for deg og montro?

Før hadde jeg det tykkeste og mykeste håret(i følge alle i rundt meg haha what) og både mormor,mamma,pappa og ja jeg(før) har tykt hår, så det er heller omvendt.. Ts her

Anonymous poster hash: fa12d...991

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg så mye, det er ganske normalt å røyte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...