AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Bruker vanligvis normalt store tamponger, men har nå bare noen som er hakket større enn de jeg vanligvis bruker- lurer på om en tampong kan være for stor? Så lenge jeg får den inn greit er det vel ok? Blir det eventuelt vanskelig å få den ut igjen hvis den er litt vanskelig å få inn? Anonymous poster hash: 506e9...c5d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Jeg vil tro at hvis en tampong skal være for stor, må den være diger? Altså en god del større enn de som er på markedet i dag? En gjennomsnittlig penis er rundt 9 cm i omkrets i erigert tilstand, i følge et kjapt Google-søk. Jeg målte nettopp en fra de største i ob-sortimentet, og den er 9,5 cm i tørr tilstand. Fylt med vann økte den en cm i omkrets, til 10,5 cm i omkrets. Skjeden er jo også elastisk til en viss grad, vi er jo laget for å klare å presse ut en baby gjennom der. Så jeg tror at det skal gå helt fint å bruke størrelsen over de du bruker til vanlig. Anonymous poster hash: 2a4c9...89b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #3 Skrevet 27. mai 2015 For stor for å få den inn, nei. Selv de største ob-ene er mindre enn en liten erigert penis. Det kan dog være ubehagelig å dra den ut, om du ikke blør nok til at den blir våt. Å dra en tørr tampong gjennom tørr skjedeåpning er ikke spesielt digg. Anonymous poster hash: 70c81...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #4 Skrevet 27. mai 2015 Du vil nok merke om tampongen er for stor da du mest sannsynlig vil plages med å få den inn, eller at det blir veldig vondt etterpå fordi du kanskje ikke fikk den langt nok inn. Hvis det blir ubehagelig må du heller prøve å bruke mindre tamponger men skifte oftere! Anonymous poster hash: e5b0b...9ff
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #5 Skrevet 27. mai 2015 Jeg vil tro at hvis en tampong skal være for stor, må den være diger? Altså en god del større enn de som er på markedet i dag? En gjennomsnittlig penis er rundt 9 cm i omkrets i erigert tilstand, i følge et kjapt Google-søk. Jeg målte nettopp en fra de største i ob-sortimentet, og den er 9,5 cm i tørr tilstand. Fylt med vann økte den en cm i omkrets, til 10,5 cm i omkrets. Skjeden er jo også elastisk til en viss grad, vi er jo laget for å klare å presse ut en baby gjennom der. Så jeg tror at det skal gå helt fint å bruke størrelsen over de du bruker til vanlig. Anonymous poster hash: 2a4c9...89b 9,5 cm?? Super plus er 5,5 cm. Hva heter de som er større? Er 9 cm seriøst vanlig omkrets på en penis? Har aldri sett en så liten penis Anonymous poster hash: 15610...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #6 Skrevet 27. mai 2015 Det er da ikke så mye med størrelsen å gjøre... men hvor mye du blør. Ofte så bør man ha to forskjellige størrelser liggende, alt etter som hvor mye man blør. Hos meg så er den blå mer enn bra nok. De to siste dagene er så lite at jeg kan bruke en OB i et helt døgn uten å "bruke den opp", og da sier det seg selv at jeg bør gå for en mindre en, men jeg velger heller å gå uten. Dersom den største ikke er bra nok, da er det bare å skifte oftere, eller prøve ut mensenkopp. Du kan prøve ut tampax med applikator, kanskje det kan hjelpe på å få den inn på plass uten å må bryte og dytte til du blir blå. Anonymous poster hash: 26421...dfb
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #7 Skrevet 27. mai 2015 Btw, det skal ikke være ubehagelig å sette inn en tampong, eller bruke den. Hvis du merker at den er der, i form av press eller en følelse av at det er noe der, eller kløe/svie, så er den enten for stor (tørr) eller ikke langt nok inn. Anonymous poster hash: 26421...dfb
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #8 Skrevet 27. mai 2015 9,5 cm?? Super plus er 5,5 cm. Hva heter de som er større? Er 9 cm seriøst vanlig omkrets på en penis? Har aldri sett en så liten penis Anonymous poster hash: 15610...9e2 Det står Super plus på pakken jeg har ...? Og det er visst forskjell på "vanlig" og "gjennomsnittlig", så vidt jeg har skjønt? Et gjennomsnitt er jo summen av alle målene, delt på antall personer som er målt. Hvor mange som har hvilke mål, derimot, sier ikke snittet noe om på den måten. Anonymous poster hash: 2a4c9...89b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #9 Skrevet 27. mai 2015 Det er da ikke så mye med størrelsen å gjøre... men hvor mye du blør. Ofte så bør man ha to forskjellige størrelser liggende, alt etter som hvor mye man blør. Hos meg så er den blå mer enn bra nok. De to siste dagene er så lite at jeg kan bruke en OB i et helt døgn uten å "bruke den opp", og da sier det seg selv at jeg bør gå for en mindre en, men jeg velger heller å gå uten. Dersom den største ikke er bra nok, da er det bare å skifte oftere, eller prøve ut mensenkopp. Du kan prøve ut tampax med applikator, kanskje det kan hjelpe på å få den inn på plass uten å må bryte og dytte til du blir blå. Anonymous poster hash: 26421...dfb Jeg tror ikke det er så bra å ha tampongen inne i ett helt døgn altså 😱Anonymous poster hash: 2e686...df5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå