Gå til innhold

Dumt av meg å gjøre dette...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt noe flørting med en jente over en lengre tid, men dessverre så ble det aldri noe mer enn det, pga. dårlig kommunikasjon. Det har oppstått en veldig rar stemning mellom oss som har foregått over en lengre tid.

Dette plager meg. Derfor tenkte jeg å kanskje prøve å få skværet opp i dette ved å snakke med henne. Jeg tenkte å unskylde meg, ettersom dette er uten tvil min feil, pga. jeg aldri tok steget videre.

Det som er greia, er at som de fleste andre så bryr jeg meg om hva andre tenker om meg. Da synes jeg det er bedre å få fortalt henne hvordan ting er istedenfor at man kommer fram til tolkninger som kan være svært langt fra sannheten. Samtidig vil en prat med henne hjelpe på å gjøre det endelig.

Det bør nevnes at begge har hatt følelser for hverandre. Jeg har heller ikke noen intensjon om å fortsette noe med henne.

Er dette dumt av meg? Det føles riktig ut, men man lever jo tross alt i Norge som er et av verdens kaldest land, og da snakker jeg ikke om temperaturer, men om folket.



Anonymous poster hash: ca776...7cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde bare flere menn vært som deg. Ja jeg synes du gjør rett i å snakke med henne. Både for din del, og ikke minst hennes del.



Anonymous poster hash: 5daaf...f5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tanken er fin, og hvis du ikke har tatt det opp med henne før, synes jeg du kan gjøre det. Men pass på så ikke samvittigheten styrer deg til å ta det opp flere ganger. En jeg er interessert i, har tatt opp at han ikke er interessert 4-5 ganger. Det er slitsomt og bl.a. pga det, kommer jeg meg ikke videre. Rar stemning blir det også etterpå. Bare en liten advarsel, men regner med du bare har tenkt å ta den ene samtalen ;)

Anonymous poster hash: ffb2d...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det :) Det ble plutselig stille fra en fyr jeg holdt litt på med for noen år siden. Så fikk jeg melding etter en stund hvor han forklarte hvorfor det ble som det ble fra hans side og jeg takket han for at han forklarte det for meg. Ingen vonde følelser, vi er venner i dag og sees av og til. Så det er bare hyggelig av deg å forklare hvorfor det ble stille fra deg :) Men som AB over sier, det holder med den ene gangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noe flørting med en jente over en lengre tid, men dessverre så ble det aldri noe mer enn det, pga. dårlig kommunikasjon. Det har oppstått en veldig rar stemning mellom oss som har foregått over en lengre tid.

Dette plager meg. Derfor tenkte jeg å kanskje prøve å få skværet opp i dette ved å snakke med henne. Jeg tenkte å unskylde meg, ettersom dette er uten tvil min feil, pga. jeg aldri tok steget videre.

Det som er greia, er at som de fleste andre så bryr jeg meg om hva andre tenker om meg. Da synes jeg det er bedre å få fortalt henne hvordan ting er istedenfor at man kommer fram til tolkninger som kan være svært langt fra sannheten. Samtidig vil en prat med henne hjelpe på å gjøre det endelig.

Det bør nevnes at begge har hatt følelser for hverandre. Jeg har heller ikke noen intensjon om å fortsette noe med henne.

Er dette dumt av meg? Det føles riktig ut, men man lever jo tross alt i Norge som er et av verdens kaldest land, og da snakker jeg ikke om temperaturer, men om folket.

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Jeg må helt ærlig si at hadde jeg vært jenta, så hadde jeg foretrukket om du ikke hadde prøvd å oppklare noe mer, siden du ikke vil mer uansett og du vet at hun har følelser for deg. Stemninga blir alltid rar uansett og hun prøver sikkert å komme seg videre, så det er fint om du lar henne gjøre det. For meg virker det på en måte som du skal strø mer salt i såret. Jeg skjønner at tanken er god, men jeg er redd det bare gjør vondt verre for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må helt ærlig si at hadde jeg vært jenta, så hadde jeg foretrukket om du ikke hadde prøvd å oppklare noe mer, siden du ikke vil mer uansett og du vet at hun har følelser for deg. Stemninga blir alltid rar uansett og hun prøver sikkert å komme seg videre, så det er fint om du lar henne gjøre det. For meg virker det på en måte som du skal strø mer salt i såret. Jeg skjønner at tanken er god, men jeg er redd det bare gjør vondt verre for henne.

Enig! Hva om hun da tenker at du vil mer, men blir skuffa? Hvorfor forklare noe som helst når du uansett ikke er interessert?

Det er ikke alltid man får forklaringer på ting.

Har en følelse av at du gjør det for at du skal ha siste ordet? Evt at du faktisk har mer følelser for henne enn du vil innrømme...

Anonymous poster hash: 77d52...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært den jenta TS vil snakke med. I min situasjon så satte jeg veldig stor pris på å få et svar og en forklaring. Da satte jeg igjen med større respekt for fyren etterpå. Heller et ærlig svar og respekt, enn å bare anta at han også var en dust.



Anonymous poster hash: 5daaf...f5d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Tusen takk for tilbakemeldinger.

Jeg synes tanken er fin, og hvis du ikke har tatt det opp med henne før, synes jeg du kan gjøre det. Men pass på så ikke samvittigheten styrer deg til å ta det opp flere ganger. En jeg er interessert i, har tatt opp at han ikke er interessert 4-5 ganger. Det er slitsomt og bl.a. pga det, kommer jeg meg ikke videre. Rar stemning blir det også etterpå. Bare en liten advarsel, men regner med du bare har tenkt å ta den ene samtalen ;)

Anonymous poster hash: ffb2d...386

Ja, jeg tenker den ene samtalen.

Jeg må helt ærlig si at hadde jeg vært jenta, så hadde jeg foretrukket om du ikke hadde prøvd å oppklare noe mer, siden du ikke vil mer uansett og du vet at hun har følelser for deg. Stemninga blir alltid rar uansett og hun prøver sikkert å komme seg videre, så det er fint om du lar henne gjøre det. For meg virker det på en måte som du skal strø mer salt i såret. Jeg skjønner at tanken er god, men jeg er redd det bare gjør vondt verre for henne.

Egentlig vil jeg mer, men jeg vet at vi har ulike planer for hva vi skal videre i livet, i forhold til jobb og skole. Jeg forsøker ikke å strø salt i såret. Jeg ønsker henne alt godt. Jeg vet ikke helt om hun fortsatt er interessert.

Enig! Hva om hun da tenker at du vil mer, men blir skuffa? Hvorfor forklare noe som helst når du uansett ikke er interessert?

Det er ikke alltid man får forklaringer på ting.

Har en følelse av at du gjør det for at du skal ha siste ordet? Evt at du faktisk har mer følelser for henne enn du vil innrømme...


Anonymous poster hash: 77d52...fb2

Intensjonen min er å komme på talfot med henne, uten at jeg sårer henne. Hadde det vært opptil meg så ville jeg forsatt med henne. Men det toget er nok gått.

Jeg har vært den jenta TS vil snakke med. I min situasjon så satte jeg veldig stor pris på å få et svar og en forklaring. Da satte jeg igjen med større respekt for fyren etterpå. Heller et ærlig svar og respekt, enn å bare anta at han også var en dust.


Anonymous poster hash: 5daaf...f5d

Det er dette jeg tenker selv. Kanskje kan vi bli venner, og det er mye bedre enn at man tolker mange ting om en person.

Jeg synes det er synd at ting blir som dette, spesielt når jeg tror at den beste egenskapen min og mange andre mennesker er at du viser at du virkelig bryr deg om en person.


Anonymous poster hash: ca776...7cf



Anonymous poster hash: ca776...7cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det :) Det ble plutselig stille fra en fyr jeg holdt litt på med for noen år siden. Så fikk jeg melding etter en stund hvor han forklarte hvorfor det ble som det ble fra hans side og jeg takket han for at han forklarte det for meg. Ingen vonde følelser, vi er venner i dag og sees av og til. Så det er bare hyggelig av deg å forklare hvorfor det ble stille fra deg :) Men som AB over sier, det holder med den ene gangen.

TS her. Jeg tror kanskje det er beste for meg å ta det ansikt til ansikt, selv om det kan være litt skummelt. Takk, tror jeg må bare bite tennene sammen å gjøre det :)

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, er du sikker på at ting ikke kan funke mellom dere? Du skrev at hvis det var opp til deg ville du fortsatt. Kan du be om unnskyldning for det som har skjedd og åpne muligheten for videre kontakt?



Anonymous poster hash: df7e0...01d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig? Hva skal du beklage?



Anonymous poster hash: 77d52...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg tror kanskje det er beste for meg å ta det ansikt til ansikt, selv om det kan være litt skummelt. Takk, tror jeg må bare bite tennene sammen å gjøre det :)

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Ja, det er jo det beste. Jeg var bare glad jeg fikk en forklaring :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har toget gått?



Anonymous poster hash: 77d52...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært den jenta TS vil snakke med. I min situasjon så satte jeg veldig stor pris på å få et svar og en forklaring. Da satte jeg igjen med større respekt for fyren etterpå. Heller et ærlig svar og respekt, enn å bare anta at han også var en dust. Anonymous poster hash: 5daaf...f5d

Enig. Har vært i samme situasjon selv

Anonymous poster hash: 11ef0...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, er du sikker på at ting ikke kan funke mellom dere? Du skrev at hvis det var opp til deg ville du fortsatt. Kan du be om unnskyldning for det som har skjedd og åpne muligheten for videre kontakt?

Anonymous poster hash: df7e0...01d

TS her. Jeg vet ikke helt om ting kan funke. Jeg vet bare at det har gått lang tid nå der det har vært litt rar stemning mellom oss. Jeg tror ikke det er noe sjans for nye muligheter.

Hva skjedde egentlig? Hva skal du beklage?

Anonymous poster hash: 77d52...fb2

Vi begge drev å flørtet og det var uten tvil noe mellom oss. Men så tok ikke jeg steget videre, samtidig som jeg prøvde halveis å gjøre noe. Det resulterte i at det er en rar stemning mellom oss hver gang vi møtes.

Hvorfor har toget gått?

Anonymous poster hash: 77d52...fb2

Toget er gått fordi jeg ikke tror at hun føler det samme som meg. Det kan jeg selvfølgelig ikke vite, men det ser ikke bra ut.

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget er gått fordi jeg ikke tror at hun føler det samme som meg. Det kan jeg selvfølgelig ikke vite, men det ser ikke bra ut.

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Hvis du har følelser for henne syns jeg du skal manne deg opp, si unnskyld og fortelle at du vil ha en ny sjanse. :)

Anonymous poster hash: df7e0...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dette dumt av meg? Det føles riktig ut, men man lever jo tross alt i Norge som er et av verdens kaldest land, og da snakker jeg ikke om temperaturer, men om folket.

Anonymous poster hash: ca776...7cf

Du er ikke særlig bereist, skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg vet ikke helt om ting kan funke. Jeg vet bare at det har gått lang tid nå der det har vært litt rar stemning mellom oss. Jeg tror ikke det er noe sjans for nye muligheter. Vi begge drev å flørtet og det var uten tvil noe mellom oss. Men så tok ikke jeg steget videre, samtidig som jeg prøvde halveis å gjøre noe. Det resulterte i at det er en rar stemning mellom oss hver gang vi møtes. Toget er gått fordi jeg ikke tror at hun føler det samme som meg. Det kan jeg selvfølgelig ikke vite, men det ser ikke bra ut.Anonymous poster hash: ca776...7cf Anonymous poster hash: ca776...7cf

Hæ det her skjønte jeg ikke? Hvorfor spør du ikke henne bare om hun er interessert i å fortsette?

Anonymous poster hash: 397bc...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med henne om det! Finn ut hva dere vil :)



Anonymous poster hash: ae39f...c9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan gikk det TS?

Var toget gått?

Anonymous poster hash: de9e9...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...