AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har et barn på 13 år som sliter med lett angst. Nå for tiden så vises det bare med at hun lett får løs mage. Dette er selvfølgelig et problem når hun skal gjøre noe borte, og akkurat nå så gruer hun seg til turer ut i skogen med skolen. Det har ikke vært så ille at vi har vurdert angsthemmende medisiner enda. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg skjønner godt at hun ikke har lyst å gå på tur med masse andre ungdommer når hun plutselig må på do. Noen forslag? Anonymous poster hash: 18abf...918
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Psykolog. Best å starte forebygging og behandling tidlig. Skolen har vel noe PPT tjeneste eller hva det heter Anonymous poster hash: 52775...19e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Ja både Bup og PPT er inne i bildet i forbindelse med skolen og tilrettelegging. Skal ta meg en telefon dit Anonymous poster hash: 18abf...918
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Jeg hadde angst da jeg var tenåring. Jeg sluttet hos psykolog pga angsten jeg følte når jeg skulle dit. Bare sånn obs. Jeg hadde en litt ekkel psykolog også, da.. Anonymous poster hash: 52775...19e
TCHS Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Å vite at jeg har imodium eller liknende tilgjengelig har hjulpet meg i sånne situasjoner! Trenger ikke være redd for å bæsje på meg når det ikke passer lenger! Kanskje det kan være en del av hjelpen for henne?
SiMa Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Støtter forslaget om imodium. Hvis en del av problemet er løs mage uten tilgang til toalett gjør det jo hele situasjonen ekstra vanskelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå