AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Etter flere dødsfall i nærmeste familie sliter jeg helt grusomt med panikkangst. Jeg ble sykemeldt for en liten stund siden og da var jeg sykemeldt en uke uten at dette hjalp noe særlig. Legen min henviste meg til en psykiatrisk sykepleier men pga av angsten klarte jeg ikke å dra dit, jeg har utrolig vanskeligheter med å åpne meg for noen. Det jeg egentlig lurer på er om noen har noen råd og tips om hva slags behandling som kan fungere. Jeg jobber fullt nå og kjenner at kropp og hodet går på reservebatteri. Dette er virkelig en forferdelig hverdag så setter pris på alle innspill her. Anonymous poster hash: 3ada6...c43
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Du kan høre om psyk sykepleier kan komme hjem til deg for samtale. Det fikk jeg tilbud om pga av det samme som deg. Jeg klarte tilslutt og komme meg avgårde for egen maskin. Av og til er det vanskelig og komme ut av det selv så råder deg til og søke hjelp fort for og komme fortest mulig igang med behandling. Jeg har kognetiv behandling, slitsomt men husk ting tar tid. Anonymous poster hash: 86880...4ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå