Gå til innhold

Hipster eller stringtruse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

bruker string, syns det er mest behagelig og ser best ut når man har på trange kjoler og jeans :).



Anonymous poster hash: 3851f...347
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker halvstring https://cubus.com/no/7060459_F990

(Som ofte kalles hipster, men det er feil. Cubus kaller det hipster, da de kom for noen år siden ble de kalt halvstring. Halvstring går inn i rumpa slik som string gjør, hipster skal jo holde seg på utsiden.)

Anonymous poster hash: 750ba...5a5

Disse bruker jeg også! Har alle fargene :fnise: Synes de "klumper" seg litt for mye utover dagen, men når jeg akkurat har tatt de på ser de veldig bra ut! Kjæresten foretrekker string, men jeg synes ikke det kler meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk til begge! String er ubehagelig og uhygienisk, og er derfor forbeholdt spesielle anledninger. Hipsters krøller seg i lysken, føles klumpete på, og gir fort en litt firkantet fasong (avhenger av hva slags form man har på kroppen fra før av).

Bruker nesten bare tai-truser, da jeg synes de er pene, behagelige, og usynlige under det meste av vanlig tøy.

14659-camellia-black-seamlesspadded-tai-

BS-Camellia-14659080615-2.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame, foretrekker string.. Har sikkert litt med kroppsfasong å gjøre hva man foretrekker? Har ganske liten og flat rumpe, og på meg så glir truse og hipstere inn i rompa uansett, så da et det mye mer behagelig med ett lite tøystykke oppi der, enn ett stort ett...



Anonymous poster hash: a3d7f...51b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker nok best hipster, men om jeg bruker stramme bukser så liker jeg å bruke string.

Er ikke så altfor glad i den kjente 'trusekanten'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk til begge! String er ubehagelig og uhygienisk, og er derfor forbeholdt spesielle anledninger. Hipsters krøller seg i lysken, føles klumpete på, og gir fort en litt firkantet fasong (avhenger av hva slags form man har på kroppen fra før av).

Bruker nesten bare tai-truser, da jeg synes de er pene, behagelige, og usynlige under det meste av vanlig tøy.

14659-camellia-black-seamlesspadded-tai-

BS-Camellia-14659080615-2.jpg

Den var veldig fin, hvor får du tak i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Hipster!! Hater stringtruser. Foretrekker de invisible hipsterne fra Pierre Robert. De er både komfortable og sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bruker jeg også! Har alle fargene :fnise: Synes de "klumper" seg litt for mye utover dagen, men når jeg akkurat har tatt de på ser de veldig bra ut! Kjæresten foretrekker string, men jeg synes ikke det kler meg i det hele tatt.

Jeg har kun brukt disse de siste fem årene ;) Kan klumpe seg ja, og de blir kjapt ødelagte i vask (strikketrådene foran revner jo så det ser ut som hår), men billige og gode.

Ifølge cubus bør man kun vaske de på 30 grader, men undertøy koker jeg uansett, så går en måned eller to så puttes de i "stygge truser kun til hverdags når ingen skal se dem"-kurven ;)

Anonymous poster hash: 750ba...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun brukt disse de siste fem årene ;) Kan klumpe seg ja, og de blir kjapt ødelagte i vask (strikketrådene foran revner jo så det ser ut som hår), men billige og gode.

Ifølge cubus bør man kun vaske de på 30 grader, men undertøy koker jeg uansett, så går en måned eller to så puttes de i "stygge truser kun til hverdags når ingen skal se dem"-kurven ;)

Anonymous poster hash: 750ba...5a5

Åja, jeg har hatt mine i hvertfall ett år jeg, og de er like fine enda! Vasker de på 60 grader. Men den svarte som jeg kjøpte før de andre, lider av strikketråd-problemet du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...