AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 hei jeg sliter me lavt blodtrykk noen ganger så ille at jeg besvimer, noen råd ?Anonymous poster hash: 147a8...b6a
Snurri Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Har samme problemet. Sørg for å holde deg godt hydrert, det hjelper mot blodtrykksfall. Og spise jevnlig, du kan nok også ha litt salt i kosten.
Magnifique Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Hei! Har selv vært på besvimelsens rand på grunn av lavt blogdtrykk. Mitt råd til deg vil være å huske på å spise og drikke regelmessig. Spesielt gjevnlig tilførsel av væske er viktig Etter at jeg begynte å ta omega 3-kapsler har jeg også følt meg bedre, men jeg vet ikke om det har noen sammenheng. Husk også på å ikke stå oppreist over lengre perioder når du er tørst og sulten.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Jeg hadde alltid lavt blodtrykk før så sa legen at jeg burde har mer salt i kostholdet. Chips ble faktisk min redning. Nå er jeg kvitt det. Anonymous poster hash: 0c535...e9f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Jeg syns at det hjelper å være i bevegelse, ikke for lenge av gangen og ikke for mye aktivitet. Men å slappe av for mye gjør meg mer svimmel, sier kanskje seg selv siden blodtrykket da synker mer. Og salt og drikke. Farris har noe salt i seg, om du er glad i det.Anonymous poster hash: 984ad...d2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå