Gå til innhold

Få førtiåringer??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er noe forundret over hvor lite som skjer inne på denne siden her. Selv er jeg under førti,men slenger innom her rett som det er og det er jo aldri noen nye innlegg. Jeg som var så missunnelig på dere som skulle debattere her inne. Tenkte dct kom til å bli mange voksne saklige innlegg med modne kvinner,men der tok jeg vist feil! Dere trenger kanskje bare litt tid???

Hilsen Forundret! icon_eek.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undrer meg også....

....litt trist å oppdage det, synes plutselig det ikke er så spennende å være her lenger, føler meg plutselig så gammal. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen du: Vi deltar jo på de andre trådene da vet du.......vi gamlingene!!! Vi er jo ikke SÅ gamle Anonym og Netti. Vi deltar jo med iver i diskusjonene generelt.

Kom å bli med dere og da vel.... icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi deltar på i de andre forumene pluss at vi er innom her og venter på at andreskal ha innlegg her....hva med å starte innlegg selv? Imens skjer det lite for alle sitter på gjerde icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg må sitte på gjerdet og dingle med beina i 3 - tre - år for å vente på å få innpass i dette VIP rommet!

icon_frown.gif Arghh!!!

Klem til alle dere flotte kvinner på over 40 fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....., har jeg misforstått?

Jeg trodde at vi godt voksne fremdeles kunne svare og starte tråder hvorsomhelst og at "Vi over 40" hovedsaklig skulle dreie seg om felles problemstillinger for oss som har levd en stund?

Ser ingen nødvendighet av at man MÅ ha fylt 40 år for å legge inn innlegg her.

Jeg er sikker på at disse sidene tar seg opp etterhvert. Skal forresten lage en ny tråd nå med en gang jeg!

icon_smile.gif Litago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ,

jeg for min del begynner å bli lei av alle "teite" tråder" i debattforumer over aktuelle saker og generell debatt; temaer som heter : "hvor gammel er du" eller "hva har du i veska di" osv. Dette synes jeg er drepende kjedelig. Selv er jeg "bare" 30, men tror jeg skal lukte mer i dette forumet.

Håper på seriøse og gode debatter og innlegg. icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da må vi som er 40 jamen det se til å benytte denne siden da.

Her er vi og denne siden er til for å brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...