AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har slitt med depresjon så lenge jeg kan huske. Men det siste året har det vært ille. Jeg har nå innsett at de to gode vennene jeg trudde var bra for meg, er ikke det. De anbefaler narkotika for å fjerne problemene mine, noe jeg ikke vil. Men gang på gang så skal de prakke det på meg. Jeg har alltid vært den som stiller opp, sofaen står klar om noen av de trenger hjelp. Hadde ei venninne til, men hun droppet jeg. For hun dro meg ned hele tiden. Snakket dritt om familien, andre vennene mine og om livet mitt. Etter at jeg ble syk så har jeg innsett noe, de er ikke der for meg. Om jeg sier jeg ikke er i form til å drikke, alkohol og depresjon går ikke bra sammen, så blir de sure på meg. De respekterer ikke at jeg kan ha en dårlig dag. Jeg har alltid vært den som stiller opp på sekundet, jeg hjelper de med alt. Jeg er den som lyttet og kommer råd ang kjæreste, vanskelig familie, jobb eller utdannings problemer etc. Men da jeg trengte de, så var det ingen som strakk ut en hånd. Jeg forventer ikke at de skal være mine private psykologer, det vet de også. Men om jeg føler meg ensom, og inviterer de på middag, så dukker de aldri opp. Det er alltid noe bedre (og helst med alkohol) som dukker opp i siste liten. Og jeg blir sittende alene. Jeg går ikke skole, eller jobber for tiden. Hvordan skal jeg klare å finne venner? Anonymous poster hash: 88a4e...87d
Gjest bruker83924 Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Veldig trist å høre TS. Får du profesjonell hjelp, altså psykolog eller annet? Det kan være bra å ha noen å snakke med når du er deprimert, i tillegg kan det være godt for deg å ha en fast avtale å gå til. Når det kommer til dette med venner, så finner du personlige meldinger som ligger inne på Sosialt på kg. Der finner du folk som søker venner fra forskjellige steder i Norge. Hvis du ikke finner noen fra ditt bosted, så kan du jo lage en egen tråd? Og hvis du vil kan du sende en PM til meg hvis du vil prate
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Har kommet inn hos DPS, venter på første time Det er ikke det at jeg trenger noen å snakke med. Eller noen som kan hjelpe meg med problemene. Men noen som er en helt vanlig venn, en som kan hjelpe meg med å "rømme" fra problemene i en time eller to. Og en person som ikke har dårlig innflytelse på meg. Som prøver å tvinge i meg narkotika, fordi det liksom skal hjelpe på problemene. takk for tipset, skal sjekke det ut ts Anonymous poster hash: 88a4e...87d
Gjest bruker83924 Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 (endret) Har kommet inn hos DPS, venter på første time Det er ikke det at jeg trenger noen å snakke med. Eller noen som kan hjelpe meg med problemene. Men noen som er en helt vanlig venn, en som kan hjelpe meg med å "rømme" fra problemene i en time eller to. Og en person som ikke har dårlig innflytelse på meg. Som prøver å tvinge i meg narkotika, fordi det liksom skal hjelpe på problemene. takk for tipset, skal sjekke det ut ts Anonymous poster hash: 88a4e...87d Det er bra. Krysser fingrene for at du blir bedre så fort som mulig Og du kan så klart sende pm om du vil snakke om helt hverdagslige ting og. Lykke til ^^ Endret 26. mai 2015 av ElizabethTaylor
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Hei på Sidetmedord.no er det mange i din situasjon i alle aldre som søker venner. det er også mange fine folk på aktivitetsvenner.no Håper du får deg noen ordentlige venner du kan gjøre lystbetonte og sunne ting med så du kommer deg ut av depresjonen uten å bli prakket på dårlig støtte, narkotika og negative venner. Selvom mange på disse sidene også sliter så er alle ute etter noen å gjøre noe POSITIVT med, alt fra å spille biljard, til å bli brevvenn, til å gå på dansekurs med, trening med , konsert med, se på tv med osv for å glemme den negative delen av livet sitt Anonymous poster hash: 36065...84a
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 Har vært innom sidetmedord, men det blir liksom ikke til noen. Ingen legger meg til som venn, og når jeg legger til de så blir det ikke godtatt. Føles så patetisk å trygle noen om å bli venn med meg. ts Anonymous poster hash: 88a4e...87d
-Jiinxs- Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Har vært innom sidetmedord, men det blir liksom ikke til noen. Ingen legger meg til som venn, og når jeg legger til de så blir det ikke godtatt. Føles så patetisk å trygle noen om å bli venn med meg. ts Anonymous poster hash: 88a4e...87d Du får legge meg til der inne, skal gledelig godta venneforespørselen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå