Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har blødd fra anus i over 30 min nå, det bare renner og renner... Tror ikke det er en hemoroide som har sprukket heller, blir litt redd jeg! Hva kan det være? :(



Anonymous poster hash: 72c5b...b79
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring legen. Nå.



Anonymous poster hash: 3715a...f59
AnonymBruker
Skrevet

Ring legen. Nå.

Anonymous poster hash: 3715a...f59

Telefontiden er over.

Anonymous poster hash: 72c5b...b79

Skrevet

legevakt, da.

Gjest imperio
Skrevet

ring akutten å høre med de. Om de ønsker å undersøke deg så drar du dit

AnonymBruker
Skrevet

ring akutten å høre med de. Om de ønsker å undersøke deg så drar du dit

Tror det gir seg litt nå, tipper på at det er en rift eller noe!

Anonymous poster hash: 72c5b...b79

Gjest imperio
Skrevet

Tror det gir seg litt nå, tipper på at det er en rift eller noe!

Anonymous poster hash: 72c5b...b79

anbefaler å ta deg en tur til legen, dersom det skjer igjen. For riften kan "åpnes", og et åpent sår bak er ikke bra med tanker på bakteriene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...