AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Hei! Jeg har blødd fra anus i over 30 min nå, det bare renner og renner... Tror ikke det er en hemoroide som har sprukket heller, blir litt redd jeg! Hva kan det være? Anonymous poster hash: 72c5b...b79
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Ring legen. Nå. Anonymous poster hash: 3715a...f59
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Ring legen. Nå. Anonymous poster hash: 3715a...f59 Telefontiden er over. Anonymous poster hash: 72c5b...b79
Gjest imperio Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 ring akutten å høre med de. Om de ønsker å undersøke deg så drar du dit
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 ring akutten å høre med de. Om de ønsker å undersøke deg så drar du dit Tror det gir seg litt nå, tipper på at det er en rift eller noe! Anonymous poster hash: 72c5b...b79
Gjest imperio Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Tror det gir seg litt nå, tipper på at det er en rift eller noe! Anonymous poster hash: 72c5b...b79 anbefaler å ta deg en tur til legen, dersom det skjer igjen. For riften kan "åpnes", og et åpent sår bak er ikke bra med tanker på bakteriene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå