Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bli utsatt for sykkel ulykke på veien til jobb. Og fikk akutt skadet.

Jeg jobbet et år som fast vikariet og kontrakten går ut i juni .Hvem skal

utbetale ? Nav eller forsikring selskap ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har reiseforsikring som dekker deg så lenge du er utenfor døra kan den dekke det. Det er ikke så veldig vanlig da.

Var det noen andre som var skyld i ulykken eller trynet du av deg selv?

Skrevet

Jeg datt ned av sykkelen.På grunn av traff en katt.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars katt.



Anonymous poster hash: 3ce86...ec9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert du får noen utbetalinger.

Det hele er avhengig av om du har forsikringer som dekker den type skader.

Nav rettigheter er en annen skål. Det må du høre med Nav om, når de vet hva situasjonen din er.

Evt. Får du ta kontakt med advokat for hjelp.

Anonymous poster hash: 79691...880

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden mener du du skulle fått penger for? Folk faller da på sykkel hele tiden, får ikke penger av den grunn. Hvis vikariatet går ut skaffer du deg ny jobb.

Anonymous poster hash: 1a9cc...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...