AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Jeg fikk vite at legen min går over til å være kommuneoverlege. Legen tar bare permisjon i perioden. Men hvor lang er denne perioden? Jeg har en kompleks bakgrunn som gjør at bytte av lege er en skikkelig påkjenning. Selv vikariater. Derfor lurer jeg på om noen vet hvor lenge man bruker å være kommuneoverlege? Skal få snakket med legen min litt tror jeg, men det hele skjedde veldig fort virker det som!Anonymous poster hash: 2f09f...c35
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Tja, det spørs jo hvorfor de trenger vikar. Alt fra noen måneder til livet ut.Anonymous poster hash: e1c7b...2f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Det skjer ikke veldig fort. Det er en jobb man må søke på og det går igjennom en søknadsprosess. Anonymous poster hash: b99ec...6cc
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #4 Skrevet 26. mai 2015 Det varierer etter om dette er et vikariat, en prøveperiode før han blir fast ansatt som kommuneoverlege.... Du må spørre legen for å få vite.Anonymous poster hash: 5679a...24f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Permisjon kan bety at det er et vikariat eller at legen ikke vil si opp i tilfelle han ikke trives som kommuneoverlege. Men det er egentlig en fast stilling som han kan ha til han pensjonerer seg. Anonymous poster hash: 30278...bdd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå