Gå til innhold

Hvordan komme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ikke noe særlig ved klitorisstimuli, bare for å få det klart. Jeg er ganske sikker på at jeg har vært veldig nære en orgasme, men jeg har aldri kommet helt over kanten. Noen tips for hva jeg/partneren min kan gjøre?

Anonymous poster hash: e1ae4...3a9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hare du noen gang klart å få det til selv ved å stimulere clitoris eller gjelder det både når typen din gjør det og deg selv også?

Anonymous poster hash: 81404...1f7
AnonymBruker
Skrevet

Hare du noen gang klart å få det til selv ved å stimulere clitoris eller gjelder det både når typen din gjør det og deg selv også?

Anonymous poster hash: 81404...1f7

Det gjelder begge deler. Jeg får ikke noe ut av å gjøre det selv, eller når han gjør det. Jeg har fått noe ut av oralsex et par ganger, men vanligvis ikke.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Prøv med vibrator. Først alene og så når du har lært deg det viser du hvordan han skal bruke den på deg. Mange jenter klarer det ikke uten vibrator. Jeg klarer det ikke med fingre, kun vibrator eller å sitte oppå og gni meg frem og tilbake. (Men det tok mange år før jeg klarte det!)

Anonymous poster hash: 1844c...1fd
AnonymBruker
Skrevet

prøvd å stimulere brystvorten?

Anonymous poster hash: d7b67...e30
AnonymBruker
Skrevet

Prøv med vibrator. Først alene og så når du har lært deg det viser du hvordan han skal bruke den på deg. Mange jenter klarer det ikke uten vibrator. Jeg klarer det ikke med fingre, kun vibrator eller å sitte oppå og gni meg frem og tilbake. (Men det tok mange år før jeg klarte det!)

Det skal jeg prøve. Jeg har en vibrator som jeg ikke har brukt så mye, for jeg fant aldri helt ut hvordan jeg skulle bruke den og var ikke helt komfortabel med den. Men det er vel kanskje verdt å prøve igjen.

prøvd å stimulere brystvorten?

Jeg tror det i hvert fall kan hjelpe. Eksen min sa at jeg ble veldig våt når han gjorde det, så det kan jo hjelpe.

AnonymBruker
Skrevet

Det skal jeg prøve. Jeg har en vibrator som jeg ikke har brukt så mye, for jeg fant aldri helt ut hvordan jeg skulle bruke den og var ikke helt komfortabel med den. Men det er vel kanskje verdt å prøve igjen.

Husk at den skal brukes på klitoris da, ikke innvendig. :)

AnonymBruker
Skrevet

for noen så funker det å bruke den innvendig. Jeg kommer mye fortere av å stimulere g-punktet

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen grunn til at den ikke skal brukes innvendig?

for noen så funker det å bruke den innvendig. Jeg kommer mye fortere av å stimulere g-punktet

Ja, jeg får bare nytelse av innvendig stimuli. Vil tro det er g-punktet.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen grunn til at den ikke skal brukes innvendig?

Ikke annet enn at jeg forstod det som at du ville lære deg å få orgasme av det? Siden du ikke følte deg komfortabel med vibratoren vil jeg gjette meg til at du vil føle deg mer komfortabel med å bruke den utvendig.

Klitoris er generelt lettere å få orgasme av, selv om man trenger hardere og lengre stimuli. (Dvs, det kan gå kjappere innvendig, men der er det mange som aldri kommer noensinne.)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke annet enn at jeg forstod det som at du ville lære deg å få orgasme av det? Siden du ikke følte deg komfortabel med vibratoren vil jeg gjette meg til at du vil føle deg mer komfortabel med å bruke den utvendig.

Klitoris er generelt lettere å få orgasme av, selv om man trenger hardere og lengre stimuli. (Dvs, det kan gå kjappere innvendig, men der er det mange som aldri kommer noensinne.)

Jeg kjenner jo enten ingenting, eller svært lite, ved stimuli av klitoris. Det er derfor jeg lurte på om man kunne bruke den innvendig også. JEg er ikke helt komfortabel med den siden jeg ikke har lært meg hvordan jeg skal bruke den. Men hvordan brør jeg bruke vibratoren på klitoris? det er en sånn liten bullet.

AnonymBruker
Skrevet

Sliter litt med det samme som deg, TS. Har aldri kommet med egne fingre eller ved hjelp av andre. Det eneste jeg faktisk kommer av er dusjstrålen! Haha. Ellers er jeg aldri i nærheten en gang. Har dog aldri prøvd vibrator da. Har du prøvd dusjstrålen? Håper du finner ut av det :-)

Anonymous poster hash: 2eeab...097
AnonymBruker
Skrevet

Sliter litt med det samme som deg, TS. Har aldri kommet med egne fingre eller ved hjelp av andre. Det eneste jeg faktisk kommer av er dusjstrålen! Haha. Ellers er jeg aldri i nærheten en gang. Har dog aldri prøvd vibrator da. Har du prøvd dusjstrålen? Håper du finner ut av det :-)

Anonymous poster hash: 2eeab...097

Nei, det har jeg ikke, men det skal jeg prøve senere i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...