AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #1 Skrevet 26. mai 2015 Nå er jeg virkelig sjokka og hjertet slår så altfor fort.Kom nettopp fra jobb og oppdaga lyder fra soverommet.Da jeg forsiktig åpna døren var synet som møtte meg min 14 år gamle sønn og hans 13 årige kjæreste i vill elskov i MIN seng :-O Jeg sto en stund der og så og lytta,ikke fordi jeg ville men fordi jeg ble lamslått.Jeg hørte klart og tydelig att kjæresten hans sa : bare sperm inni meg for jeg kan gå til helsesøster og få angrepille :-O Hvordan i all verden skal jeg gripe dette fatt? Er MEGET takknemlig for alle svar. Hilsen mor som garantert vil få vonde tanker hver gang jeg legger meg i min egen seng :-( Anonymous poster hash: e4eb0...d4f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #2 Skrevet 26. mai 2015 Nå ble jeg veldig fornærmet,Jeg håpet virkelig att noen her inne kunne gi meg ett hint om hvordan jeg skal takle å se dem i øynene igjen. Anonymous poster hash: e4eb0...d4f
Em11mily Skrevet 26. mai 2015 #3 Skrevet 26. mai 2015 Kan jo være att denne personen faktis IKKE er ett troll......ikke vet jeg og gidder ikke blande meg mer i samtalen enn å si att smileyene betyr : :-O smiley med åpen munn = sjokkert :-( smiley med munnen feil vei = sur 1
ElineRB Skrevet 26. mai 2015 #5 Skrevet 26. mai 2015 Tror jeg ville gått for ærlighet. Sett deg ned å snakk med sønnen din og si at du syns det er ukonfortabelt at han bruker din seng. Så tar du en skikkelig LANG samtale om prevangsjonsmiddler og ringer foreldrene til den jenta slik at de kan ha en tilsvarende samtale med henne. Og vis du virkelig vil gjøre inntrykk så får du de begge to til å se på noen føde programmer og slike ting slik at de kanskje klarer å forstå hvorfor prevangsjon bør bli brukt! Dette kommer nok til å bli ubehagelig for absolutt alle, men utfallet om du ikke gjør det kan muligens bli enda litt værre. Skriv gjerne en post på hvordan det går.
Gothminister Skrevet 26. mai 2015 #6 Skrevet 26. mai 2015 La de unge få kose seg. Men pass på at de beskytter seg. Snakk med dem om prevensjon,
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #7 Skrevet 26. mai 2015 Uansett er det ganske treig reaksjon ovenfor ungene om du må gå på et forum før du greier å gi dem en respons på det dem gjorde. Har du bedt dem om å vente til du har fått sjekka på internett hva du skal si da eller? Troll. Anonymous poster hash: 3c0ee...d6c
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2015 #8 Skrevet 26. mai 2015 Ta en alvorsprat med sønnen din om at det ikke skal skje i ditt hus og at om han må gjøre det andre steder, skal han bruke beskyttelse uansett hva jenta sier. Fortell han at det å hoppe av i svingen også kan gjøre jenta gravid.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #9 Skrevet 26. mai 2015 Du bare kom inn døra fra jobb og hører lyder, du finner ut at sønnen har sex i senga di og sier sjokkert til deg selv: nei nåh! Du roter fram telefonen og skynder deg å søke råd på KG for å vite hvordan du skal reagere..? Fnis!Anonymous poster hash: df015...807
bruker_K Skrevet 26. mai 2015 #10 Skrevet 26. mai 2015 synes det veldig respektløst å gjøre det i din seng. Hvis du forteller det til foreldrene til jenta, vær forberedt på at du kan få kritikk for at det skjedde i ditt hus, der du skal ansvar. Hadde hatt en lang prat om prevensjon, og jenta må få beskjed om hva for mye angrepiller kan gjøre. Hadde fortalt sønnen din at hvis han absolutt skal ha sex, så skal det være med kondom, og hadde sagt til han at han kan spørre deg om alt han trenger.
Gothminister Skrevet 26. mai 2015 #11 Skrevet 26. mai 2015 Ta en alvorsprat med sønnen din om at det ikke skal skje i ditt hus og at om han må gjøre det andre steder, skal han bruke beskyttelse uansett hva jenta sier. Fortell han at det å hoppe av i svingen også kan gjøre jenta gravid. Nå er det vel bedre og knulle hjemme i trygge omgivelser, en ute i skogen. Tenk deg selv om du ble jaget ut for og kunne nyte sex. Man må jo være en arrogant voksen for og mene slikt.
Maus Skrevet 26. mai 2015 #12 Skrevet 26. mai 2015 Du kan konfrontere ham om det får deg til å føle deg bedre, jeg tenker at en person som har sex i andres senger ikke gjør det fordi han ikke har en egen seng men syns sånt er spennende. Han vil isåfall fortsette med den slags uansett om du sier ifra. Eller du kan late som ingenting.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2015 #13 Skrevet 26. mai 2015 Nå er det vel bedre og knulle hjemme i trygge omgivelser, en ute i skogen. Tenk deg selv om du ble jaget ut for og kunne nyte sex. Man må jo være en arrogant voksen for og mene slikt. Jeg ble det. Synes det var ok i skogen jeg
Gothminister Skrevet 26. mai 2015 #14 Skrevet 26. mai 2015 Jeg ble det. Synes det var ok i skogen jeg Ja da, jeg har knulla som ung i skoger og på toaletter. Men så fort muligheten var der, i senga til mine foreldre og i andres foreldres senger. Helt normalt. Det jeg ikke forstår er, hvorfor lage det vanskelig for de unge og praktisere god sex?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2015 #15 Skrevet 26. mai 2015 Ja da, jeg har knulla som ung i skoger og på toaletter. Men så fort muligheten var der, i senga til mine foreldre og i andres foreldres senger. Helt normalt. Det jeg ikke forstår er, hvorfor lage det vanskelig for de unge og praktisere god sex? Det skjønner du vel? Ingen vil vel at små barn på den alderen skal ha sex, men som foreldre kan man gjøre det vanskeligere for dem å ha sex, selv om man ikke kan forhindre det. Jeg ville ikke tillatt barn under 16 å gjøre det i et hus som er mitt. Synes rett og slett det er ekkelt selv om det er lite man kan gjøre med det
Gothminister Skrevet 26. mai 2015 #16 Skrevet 26. mai 2015 Det skjønner du vel? Ingen vil vel at små barn på den alderen skal ha sex, men som foreldre kan man gjøre det vanskeligere for dem å ha sex, selv om man ikke kan forhindre det. Jeg ville ikke tillatt barn under 16 å gjøre det i et hus som er mitt. Synes rett og slett det er ekkelt selv om det er lite man kan gjøre med det Vi snakker ikke om små barn her. Vi snakker om 13-14 åringer som koser seg med hverandre. Ikke noe galt i det. Husk at i Spania så er seksuelle lavalder 13. I dette tilfelle er begge under den norske loven, derfor ikke noe ulovlig. Så her er det kun moralisme og den vanlige konservative frykten for sex som igjen slår inn. Sex er faktisk ikke noe farlig, selv om mange desperat forsøker å fremstille det som.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå