Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


  

26 stemmer

  1. 1. Tisser du eller bæsjer i dusjen?

    • Ja, jeg tisser i dusjen.
      12
    • Jeg både tisser og bæsjer i dusjen.
      0
    • Ja, jeg bæsjer i dusjen.
      2
    • Nei, jeg gjør ingen av delene.
      12


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det om det er morgen og jeg ikke orker å gå på do før jeg hopper i dusjen :)


Anonymous poster hash: edd56...153



Anonymous poster hash: edd56...153
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du å bæsje i dusjen som et alternativ? Har man toalettavløp inni dusjen?

  • Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det om det er morgen og jeg ikke orker å gå på do før jeg hopper i dusjen :)

Anonymous poster hash: edd56...153

Anonymous poster hash: edd56...153

Så du både bæsjer og tisser på samme sted som du vasker deg? Nice

Skrevet

Bæsje i dusjen? What.

AnonymBruker
Skrevet

Du ødelegger jo tråden med en gang ved å sette opp slike useriøse svaralternativer.



Anonymous poster hash: 37242...3af
  • Liker 2
Gjest Sleeve
Skrevet

Tissa i dusjen en gang når vi fikk problemer med doen, og følte meg aldri ren i den dusjen igjen selv om den ble godt vaska :ler: Var i vår gamle leilighet og husker vi ikke fikk til å trekke opp i do.

Så da måtte alternativet den ene gangen bli å tisse i dusjen.

Ellers har jeg innarbeidet vane om alltid å gå på do før alle dusjer jeg da, sånn at en slipper å gå rett etter plutselig :)

AnonymBruker
Skrevet

En gang fordi jeg bare måtte bittelitt. Men bæsje i dusjen?? Hvordan får du det til å forsvinne liksom...

Anonymous poster hash: 8e32b...ea3

AnonymBruker
Skrevet

Bodde i ett hybelhus en gang, hvor det bodde en del utlendinger. De tetta dassen med å dytte hele ruller med dopapir i do :fy_fy: De fikk beskjed av huseieren om å slutte med det, men de fortsatte fortsatt med å tettet dassen med tomme dopapir hylser... :klappe:
I tillegg greide de ikke å treffe do når de pissa....

Og ja, en av dem hadde BÆSJA i dusjen én gang :spy: Så det finnes folk som gjør det.

Heldigvis var det stor gjennomtrekk i det huset, så de bodde ikke der så lenge.


Tissa i dusjen en gang jeg hadde blærekatarr, men ellers tisser jeg i do.



Anonymous poster hash: d7e50...5fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...