Gå til innhold

Pubertet, en pupp som vokser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min på 10 har begynt å få pupp, ja, pupp ikke pupper...

Begge er ømme, men den som har begynt å vokse er vondere. Den ene har ikke vokst noe og den andre er synlig større.

Er dette normalt?

Anonymous poster hash: e6772...fa5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt :)

Anonymous poster hash: 95116...a54
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, det hendte meg også. Andre melkekjertel poppet ut to måneder senere. De er like store i dag.

Jeg ville tilbudt å kjøpe henne en BH med AA-kopp dersom hun er veldig selvbevisst på det.

Anonymous poster hash: 11a2b...efb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde meg også :) jeg var veldig tidlig ute og begynte å få den ene puppen når jeg var ca 8.. Det gikk ikke så lang tid før den andre fulgte etter :)

Anonymous poster hash: 9e589...661

Skrevet

hos meg begynte den ene å vokse da jeg var elleve, og den andre 4 måneder seinere. mine pupper er litt ulike i størrelse nå.

AnonymBruker
Skrevet

Min datter også :) Jeg forklarte tydelig at man aldri er helt lik på begge sider, det er jo tilogmed ikke voksne damer. Og bein og armer kan også vokse forskjellig, alt går i rykk og napp. Det er et fint utgangspunkt til å forklare hvorfor barn i puberteten ofte er veldig klønete, det er jo fordi ting vokser ikke likt og fordi kroppen ikke har lært seg de nye arm og beinlengdene enda.

Anonymous poster hash: 64e81...19e
Skrevet

Selv ikke ører er helt rette og på samme plass hos alle mennesker. Det er helt normalt, menneskekroppen er en finurlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...