Gå til innhold

kuler i lysken - hva er det

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når jeg drar fingrene over lysken, kan jeg kjenne mange små homper/kuler. De vises ikke fra utsiden av. Spesielt på hø side ca. 10 cm under hoftebenet kjenner jeg en liten kul, som blir øm når jeg trykker på. Kjenner litt på ve. side også, men kanskje ikke like tydelig. Kan det være lymefeknuter? LIgger eggstokkene der? Håper jeg ikke har trykt på noe som kan ødelegges?

- Tenker egentlig ikke så veldig kreft, men hvis det er unormalt må jeg selvfølgelig dra til legen. Er bare litt teit hvis legen sier at det bare er eggstokkene mine..

Anonymous poster hash: bb838...e03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lymfeknuter...

AnonymBruker
Skrevet

Eggstokker kan du ikke kjenne, og de ligger inne i buken, ikke der nede. Det ligger masse lymfeknuter på rekke og rad nedover der, så det er nok det du kjenner. Hvis de er veldig store kan det være lurt å få legen til å se på det, men hvis du bare kjenner dem fordi du virkelig kjenner etter og du er litt fiksert på dem, så er det nok helt normalt.

Anonymous poster hash: 35b34...579

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er lymfeknuter du kjenner.

Anonymous poster hash: 522dc...29a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om noen som hadde hovne lynfekjertler som da var et symptom på klamydia.

Anonymous poster hash: ad14d...bc5

• Liker 1
Skrevet

Lymfeknuter kan være hovne uten at man er syk ellers, de hovner opp når immunforsvaret jobber på høyere gir enn vanlig. Men om de er hovne lenge uten feber eller andre symptomer så ville jeg sjekket med legen.

• Liker 1
Skrevet

Kan kanskje også være fettkuler? Hadde 2 slike i lysken på høyre siden i sikkert 2 måneder, men de gikk bort av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...