Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
3 timer siden, visningsnamn skrev:

Nå vet vi jo ikke hvordan det går, men jeg tror faktisk Norge hadde gjort det bedre hvis vi hadde sendt Hungry Hearts i stedet. Uansett så er det gøy at det ikke er én klar favoritt allerede nå.

("Dona, dona, dona, dona, dona, dona gledaj me..." Jeg lurer på om jeg er den eneste som liker bidraget til Makedonia, hehe.)

:digge:

Skrev tidligere i tråden at jeg hadde Aserbajdsjan som favoritt, men har faktisk Makedonia på førsteplass nå. Elsker den, og håper så sinnsykt den går videre til finalen.

Endret av Chromium
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Helena83 skrev:

Hvilke sanger likte du i Melodifestivalen? Jeg likte Panetoz, Robin Bengtsson og Boris Rene :) Er enig i at den som vant var litt kjedelig..

Elsket Robin Bengtsson sin sang :) Likte også Wiktoria.

Skrevet

Hvordan er det mulig at ikke musikkvideoen til Agnethe er kommet ut ennå? Har lest inne på betting sider og forum, og hun ligger laaangt nede på listene. Det eneste klippet som finnes av sangen er det klippet der hun fremfører litt småfalskt i den norske finalen. Hadde hjulpet med en video nå, hvis Norge skal ha noen sjanse....

Smekk på lanken til Jan Fredrik Karlsen.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Jens skrev:

Hvordan er det mulig at ikke musikkvideoen til Agnethe er kommet ut ennå? Har lest inne på betting sider og forum, og hun ligger laaangt nede på listene. Det eneste klippet som finnes av sangen er det klippet der hun fremfører litt småfalskt i den norske finalen. Hadde hjulpet med en video nå, hvis Norge skal ha noen sjanse....

Smekk på lanken til Jan Fredrik Karlsen.

Norge er alltid dårlig på å promotere seg selv før ESC :/

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke Norge vinner i år heller. :P 

Anonymkode: c3dda...b51

• Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Gleder meg til i år! :)

Tror ikke Norge har noe sjanse på å komme til finalen, men det er mange fine sanger med. Blant annet så er jeg glad i Australia, Azerbaijan og Bulgaria sine :) Ja, og Spania sin er jo veldig kul da! :laugh:

Endret av Steve Rogers
  • 3 uker senere...
Skrevet

http://www.vg.no/rampelys/musikk/agnete-johnsen/vg-anmelder-alle-eurovision-laatene-norge-er-outsider/a/23675083/

Eier denne musikkanmelderen null selvinnsikt. Alle sangene nesten får dårlig terningkast, mens Agnete får 5!!

Han skriver også at Norge er en outsider som kan vinne hele greie. Norge ligger på 24 plass på alle betting lister og det er faktisk få som liker sangen hvis man er inne på utenlandske esc forum.

At de velger å sende Agnete med sin "sykdom" er så uproft. Hva hvis hun hadde vunnet? Hadde hun turt å gi noe intervju da?

Jeg tror dessverre ikke vi kommer til finalen, og Agnete må nok reise hjem på fredag. Til pass for det tragiske norske apparatet rundt henne.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Jens skrev:

http://www.vg.no/rampelys/musikk/agnete-johnsen/vg-anmelder-alle-eurovision-laatene-norge-er-outsider/a/23675083/

Eier denne musikkanmelderen null selvinnsikt. Alle sangene nesten får dårlig terningkast, mens Agnete får 5!!

Han skriver også at Norge er en outsider som kan vinne hele greie. Norge ligger på 24 plass på alle betting lister og det er faktisk få som liker sangen hvis man er inne på utenlandske esc forum.

At de velger å sende Agnete med sin "sykdom" er så uproft. Hva hvis hun hadde vunnet? Hadde hun turt å gi noe intervju da?

Jeg tror dessverre ikke vi kommer til finalen, og Agnete må nok reise hjem på fredag. Til pass for det tragiske norske apparatet rundt henne.

Anmelderne gir nesten alltid best terningkast til Norge uansett hvor dårlig sangen er :/

Skrevet

Overrasket over at Russland er storfavoritt- sangen fenger ikke et eneste sted hos meg. Liker veldig godt Frankrike da!  Er nok min største favoritt så langt. Men har ikke hørt alle enda- gleder meg til i kveld  :duskedame:

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
11 timer siden, toothfairy skrev:

Overrasket over at Russland er storfavoritt- sangen fenger ikke et eneste sted hos meg. Liker veldig godt Frankrike da!  Er nok min største favoritt så langt. Men har ikke hørt alle enda- gleder meg til i kveld  :duskedame:

Haha!! Som om jeg skulle ha skrevet det selv :fnise: Frankrike sin sang :hjerte: (Og Kypros) Håpet om Island i finalen ble dessverre knust, men jaja.... :P

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
12 timer siden, Jens skrev:

Jeg tror også Norge må reise hjem på torsdag. :) Kjemperart med fem til Norge og fire til Sverige, men får ikke alltid til å være enig med disse musikkanmelderne. 

Skrevet

Norge gikk ikke videre. Noen tanker rundt det?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg synes absolutt Norge skulle gått videre, låta var mye bedre enn f.eks. Israel og Latvia sin. Kan ikke skjønne hva Europa ikke likte med Agnethe sin sang egentlig, men sånn er det i ESC, full av overraskelser og uventede resultater!

Hva synes dere om vinnerlåten? Og hvem ville dere skulle vinne? Jeg var sikker på at det ble enten Australia, Russland eller Frankrike som gikk av med seieren i år, så jeg ble veldig overraska når Ukraina vant :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...