AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #21 Skrevet 25. mai 2015 Ikke stort farligere enn å dra dit på andre date. Psykopatiske voldsmenn er gjerne flinke til å manipulere folk. De kan få deg til å tro at de er mors beste barn. Anonymous poster hash: 21cbb...97f Pleier å vente 5-6 dates. Og da gir jeg alltid beskjed til en venninne og sender henne en melding i løpet av kvelden. Psykopater kan man jo bli sammen med før det blir tydelig. Anonymous poster hash: 3d6fc...693
Nemigirl Skrevet 25. mai 2015 #22 Skrevet 25. mai 2015 Ja, jeg er enig. Greit å vite at han har et par felles interesser. Anonymous poster hash: 21cbb...97f Og forhåpentligvis ikke 20 år eldre eller yngre
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #23 Skrevet 25. mai 2015 Føler du at du må snakke mye med en person før du møter han IRL? Hadde du tatt sjansen hvis jeg, rent hypotetisk, hadde invitert deg på ost og kjeks, en flaske rødvin og spennende samtaler på verandaen min neste helg?Anonymous poster hash: 21cbb...97f Jeg falt litt ut...jeg møter folk kun IRL. Men etter en kjapp vurdering og hyggelig prat hadde jeg blitt med på vin på balkongen for å prate videre - ikke noe mer. Menn får enten være seriøse og være for forlovelse og giftermål eller de kan ha sine ONS med de kvinner som er villige - og de er det jo nok av.Anonymous poster hash: 06a65...6ca
Silfen Skrevet 25. mai 2015 #24 Skrevet 25. mai 2015 Nei, men det er så lite sannsynlig at jeg bekymrer meg like lite for det som jeg bekymrer meg for at Andreas Lubitz skal sitte i cockpiten når jeg går ombord i et fly. Anonymous poster hash: 21cbb...97f Nemlig. Så hvorfor skal kvinner da bekymre seg?
Okapi Skrevet 25. mai 2015 #25 Skrevet 25. mai 2015 Ikke noe problem det. Jeg er, no pun intended, livredd for å bli avvist, men overhode ikke redd for noe livstruende.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #26 Skrevet 25. mai 2015 Og forhåpentligvis ikke 20 år eldre eller yngre Nei, det er også greit å vite! Sånn sett er Tinder genialt. Da vet du alderen og litt om utseendet, samt at det er en gnist av gjensidig interesse, men ikke nødvendigvis så mye mer. Anonymous poster hash: 21cbb...97f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #27 Skrevet 25. mai 2015 Menn får enten være seriøse og være for forlovelse og giftermål eller de kan ha sine ONS med de kvinner som er villige - og de er det jo nok av. Ser at vi ikke deler samme oppfatning av hva det vil si å være "seriøs". Jeg er ikke interessert i verken ONS, forlovelse eller giftemål. Anonymous poster hash: 21cbb...97f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #28 Skrevet 25. mai 2015 Nemlig. Så hvorfor skal kvinner da bekymre seg? Jeg tror ikke det er stor grunn til bekymring i Norge, folk flest er til å stole på her. Anonymous poster hash: 21cbb...97f
Silfen Skrevet 25. mai 2015 #29 Skrevet 25. mai 2015 Ikke noe problem det. Jeg er, no pun intended, livredd for å bli avvist, men overhode ikke redd for noe livstruende. Det er da laaaaangt verre å bli avvist, det sier jo seg selv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå