AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Føler du at du må snakke mye med en person før du møter han IRL? Hadde du tatt sjansen hvis jeg, rent hypotetisk, hadde invitert deg på ost og kjeks, en flaske rødvin og spennende samtaler på verandaen min neste helg? Anonymous poster hash: 21cbb...97f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Drar aldri hjem til noen på første date. Levd lenge nok til å vite at det potensielt sett kan være en farlig situasjon. Anonymous poster hash: 3d6fc...693 5
Duckie Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Drar heller aldri hjem til noen på første date. Vet aldri hva slags folk det er snakk om før man møtes IRL.
Shai Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Tror ikke jeg hadde dratt hjem til noen før jeg hadde møtt de ute først. Hadde jeg vært en mann og dratt hjem til en kvinne, hadde jeg nok ikke vært så redd, men som kvinne hadde jeg ikke villet det.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Drar aldri hjem til noen på første date. Levd lenge nok til å vite at det potensielt sett kan være en farlig situasjon. Anonymous poster hash: 3d6fc...693 Ikke stort farligere enn å dra dit på andre date. Psykopatiske voldsmenn er gjerne flinke til å manipulere folk. De kan få deg til å tro at de er mors beste barn. Anonymous poster hash: 21cbb...97f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Ville heller aldri dratt hjem til en mann uten å ha først møtt han på en offentlig plass. Det er galskap. Anonymous poster hash: 7d02f...317
Silfen Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Føler du at du må snakke mye med en person før du møter han IRL? Hadde du tatt sjansen hvis jeg, rent hypotetisk, hadde invitert deg på ost og kjeks, en flaske rødvin og spennende samtaler på verandaen min neste helg? Anonymous poster hash: 21cbb...97f Nei, det kunne jeg fint gjort.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Tror ikke jeg hadde dratt hjem til noen før jeg hadde møtt de ute først. Hadde jeg vært en mann og dratt hjem til en kvinne, hadde jeg nok ikke vært så redd, men som kvinne hadde jeg ikke villet det. Fysisk styrke er overvurdert. Alt som skal til er å putte noe i drinken, så kan du gjøre hva du vil med han, om du så veier 40 kg. Anonymous poster hash: 21cbb...97f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Ville heller aldri dratt hjem til en mann uten å ha først møtt han på en offentlig plass. Det er galskap. Anonymous poster hash: 7d02f...317 Mye galskap som foregår på fredags- og lørdagskveldene i Norge da Anonymous poster hash: 21cbb...97f
Shai Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Fysisk styrke er overvurdert. Alt som skal til er å putte noe i drinken, så kan du gjøre hva du vil med han, om du så veier 40 kg. Anonymous poster hash: 21cbb...97f Det er forsåvidt sant. Tenkte litt mer på om noen ble for fulle, da er nok fysisk styrke greit å ha på sin side, men du har helt rett.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Men det er bra at dere er litt forsiktige med sånt. Anonymous poster hash: 21cbb...97f
Silfen Skrevet 25. mai 2015 #12 Skrevet 25. mai 2015 Er det bare menn man skal være redd, liksom? Ville en mann vært redd for å dra på date hos en kvinne?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #13 Skrevet 25. mai 2015 Er det bare menn man skal være redd, liksom? Ville en mann vært redd for å dra på date hos en kvinne? Jeg ville ikke vært redd for å bli utsatt for vold, men kanskje litt redd for at det skulle bli kleint, for eksempel om vi var så forskjellige at vi ikke kunne prate sammen på en naturlig måte. Anonymous poster hash: 21cbb...97f
Silfen Skrevet 25. mai 2015 #14 Skrevet 25. mai 2015 Jeg ville ikke vært redd for å bli utsatt for vold, men kanskje litt redd for at det skulle bli kleint, for eksempel om vi var så forskjellige at vi ikke kunne prate sammen på en naturlig måte. Anonymous poster hash: 21cbb...97f Så det at du kan bli dopet og gjort et eller annet med er helt fullstendig utenkelig fordi det er en kvinne?
Nemigirl Skrevet 25. mai 2015 #15 Skrevet 25. mai 2015 Føler du at du må snakke mye med en person før du møter han IRL? Hadde du tatt sjansen hvis jeg, rent hypotetisk, hadde invitert deg på ost og kjeks, en flaske rødvin og spennende samtaler på verandaen min neste helg? Anonymous poster hash: 21cbb...97f Sikker på at du ikke har andre intensjoner enn hygge med ost og kjeks, en flaske rødvin og spennende samtaler? I så fall kunne det sikkert vært hyggelig nok
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #16 Skrevet 25. mai 2015 Så det at du kan bli dopet og gjort et eller annet med er helt fullstendig utenkelig fordi det er en kvinne? Nei, men det er så lite sannsynlig at jeg bekymrer meg like lite for det som jeg bekymrer meg for at Andreas Lubitz skal sitte i cockpiten når jeg går ombord i et fly. Anonymous poster hash: 21cbb...97f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #17 Skrevet 25. mai 2015 Sikker på at du ikke har andre intensjoner enn hygge med ost og kjeks, en flaske rødvin og spennende samtaler? I så fall kunne det sikkert vært hyggelig nok Ikke første kvelden. Anonymous poster hash: 21cbb...97f 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #18 Skrevet 25. mai 2015 En helt fremmed person ville jeg ikke blitt med hjem, men om det var en blind date arrangert av gode venner kunne jeg gjort det.Anonymous poster hash: 9a82f...8ad
Nemigirl Skrevet 25. mai 2015 #19 Skrevet 25. mai 2015 Sikker på at du ikke har andre intensjoner enn hygge med ost og kjeks, en flaske rødvin og spennende samtaler? I så fall kunne det sikkert vært hyggelig nok Glemte å legge til at jeg selvfølgelig måtte ha snakket såpass med deg at jeg hadde gjort meg opp en mening om disse samtalene ville være av såkalt interessant karakter eller ikke
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #20 Skrevet 25. mai 2015 Glemte å legge til at jeg selvfølgelig måtte ha snakket såpass med deg at jeg hadde gjort meg opp en mening om disse samtalene ville være av såkalt interessant karakter eller ikke Ja, jeg er enig. Greit å vite at han har et par felles interesser. Anonymous poster hash: 21cbb...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå