The Kitten Skrevet 27. mai 2015 #21 Skrevet 27. mai 2015 At noen få må jobbe på søndager er jo ikke det samme som at også alle andre bør jobbe da. Det er fint at det er en dag i uken som er annerledes. Det har ikke noe å gjøre med kristendommen, selv om ordningen ble innført som en kristen forordning. Du tok ikke poenget mitt ser jeg. Poenget var at ikke alle kan jobbe helligdager, selv om de gjerne vil.
stan Skrevet 27. mai 2015 #22 Skrevet 27. mai 2015 Du tok ikke poenget mitt ser jeg. Poenget var at ikke alle kan jobbe helligdager, selv om de gjerne vil. Så bra. Både at poenget ditt kommer tydelig fram, og at ikke alle kan jobbe på helligdager.
melatonin Skrevet 28. mai 2015 #23 Skrevet 28. mai 2015 Heldigvis er nabolaget vårt så rolig til hverdags at hvis noen starter en gressklipper på en rød dag så plager det meg ikke. Synes det er deilig med lukten av nyklipt gress, og annet hagearbeid er bare sommerlig! Hvis en nabo her begynner med gressklipping tar de fleste andre og fram klipperen så det er ikke klipping hver dag. Mer plagsomt når naboen står lenge å ruser harlyen sin..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå