Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror dette er veldig normalt. Jenta mi (3,5 måned) har alltid vært slik. Jeg synes det er veldig deilig. Jeg var også redd det skulle være noe galt så jeg dro på helsestasjonen og ringte jordmor for å spørre dem for å være sikker, de sa at alt var bra og at dette var helt normalt:) du kan jo kanskje ringe jordmor eller dra en tur innom helsestasjonen du også? Lykke til!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Normalt eller unormalt har ingen betydning, det er ikke noe galt hvertfall. Så du må ikke bekymre deg. Men det er nok ikke så veldig vanlig. Kanskje er det flest av de urolige babyene og færrest av de rolige, men det er ikke noe galt. Nyt det. Vår var og sånn, fram til ca 6 mnd alder :-)

Anonymous poster hash: ba6ed...fec

AnonymBruker
Skrevet

Sånn var vår å til ca 4 månder når vi begynte å legge tidligere på kvelden :) bare kos deg med sove-baby du, plutselig kryper hun rundt og har ikke tid til å sove ;)

Anonymous poster hash: 6707d...e04

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som nevner en baby som ikke er snill, er det vel? Hun kaller sin baby snill, og nevner ingen slemme babyer.

På en annen måte. Jeg sier: "jeg bruker størrelse 34 og er tynn". Betyr det da at alle over 34 er tjukke?

Altså kan en baby være snill uten at en annen må være slem.

Anonymous poster hash: c5ea1...0a9

Greia er vel mer st selvom en baby skulke skrike mye og er urolig er den like snill som den som ikke skriker og er rolig. Ingen baby er bevist snill/ slem, den er en baby som enten er rolig, urolig eller en god mix.

Anonymous poster hash: de81a...42b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greia er vel mer st selvom en baby skulke skrike mye og er urolig er den like snill som den som ikke skriker og er rolig. Ingen baby er bevist snill/ slem, den er en baby som enten er rolig, urolig eller en god mix.

Anonymous poster hash: de81a...42b

DET har du helt rett i.

Anonymous poster hash: c5ea1...0a9

Skrevet

Finnes det babyer som ikke er snille? Hvorfor vekker du henne om natta? Veier hun for lite?

Gjest Solstråla88
Skrevet

Nyt det😊 så lenge hun legger på seg som normalt så la henne sove😊 du er heldig😉

AnonymBruker
Skrevet

slik var jenta vår og. Nyfødte sover "normalt" 15-21 timer, i følge statistikken, men DET betyr ikke at noe er galt om det er mer, tror jeg :) For å bli beroliget ville jeg tatt en telefon til helsestasjonen din.

Anonymous poster hash: 90b58...65e
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, godt å høre at det er normalt :) Skal snakke med helsestasjonen for sikkerhetsskyld, greit å være sikker på at det ikke er noe. Hun er veldig fornøyd og tilfreds stort sett hele tiden.

Jeg vekker henne på natten siden jeg delammer henne, vil gjerne holde oppe produksjonen, aller helst øke den.

Mener på ingen måte at noen barn er slemme, det er jo bare en måte å si at hun er et barn som er fornøyd og enkel å gjøre tilfreds :)

Ts

Anonymous poster hash: ee264...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...