Gå til innhold

Par som har hatt trekant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Vi har hatt trekant sammen med både ekstra mann og ekstra jente.

Alle gangene har det vært helt spontant, og i fylla. Vi har snakket litt om dette i ettertid, og vi har utelukkede positive erfaringer. Det gav sexlivet en vitaminsprøyte.

Jeg (mann) syns faktisk MMF var best. 

Anonymous poster hash: 1e83b...632
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring med trekant, både i et etablert forhold og i et elskerforhold. Alle gangene MFF. Viktig at begge virkelig vil det og at man kan snakke åpent om sex/fantasier sammen.

For vår del var vi enige om et par små regler. Da er det også viktig å følge dem. Uansett hvor ruset man er på alkohol eller kåthet.

Det relevante for deg i forhold tenker jeg kan være:

1. Ikke intim kyssing/klining med partner dere inviterer inn
  2. Ikke sex med denne ekstra partneren uten at begge er tilstede
  3. Ingen overnatting
  4. Ingen "hemmelig" kontakt i ettertid (mail, sms, nett osv)

Det høres kanskje strengt ut, men det fungerte for oss. Merk også at dere må være åpne om dette med hun/han dere inviterer inn også.

I tillegg er det viktig at dere er ekstra påpasselige med hverandre i ettertid. Snakk om opplevelsen. Le av deres nye, felles hemmelighet. Gi hverandre komplimenter.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et par som hadde trekant med en ekstra mann. Syntes det var utrolig opphissende å se henne bli knullet av en annen mann. Ble så kåt av dette at jeg måtte ha sex med henne tre ganger, dagen etterpå. Vi valgte å ikke ha mer kontakt med den mannen, men vi har en ny vi har truffet på nettet vi planlegger å møte.

Anonymous poster hash: 714bf...4a7

Anonymous poster hash: 714bf...4a7
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man egentlig slike klubber?

Anonymous poster hash: b6b65...205

De eneste jeg vet om i Norge er VIProom og Catpeople i Oslo. Vip er en ren sexklubb, mens Cat er en fetisjklubb. Ellers er det mange i våre naboland.

Eg er litt nysgjerrig ang.swinging og opne forhold. Dersom de har sex med andre par og byttar på sexpartnera, kvar går grensa for ein evt. utroskap?

Vi har snakket sammen på forhånd og blitt enige om hva som er greit eller ikke. Vi er dessuten alltid sammen/på samme sted, ingen hemmeligheter eller møter den andre ikke vet om.

Anonymous poster hash: 6a5f7...2f0

Gjest Fl0werp0wer
Skrevet

Jeg og samboeren min hadde trekant i fylla, med min beste venninne. Var jeg og henne som begynte å rote sammen på et rom, så hentet vi han og spurte om han ville bli med på trekant, skal si han fikk litt av et utrykk i ansiktet, jeg så det bare LYSTE kåthet fra han. Var en deilig opplevelse. Men det hendte bare en gang, og nei det har aldri vært kleint i ettertid.

• 2 uker senere...
Gjest Ariannaa
Skrevet

Vi har prøvd. skjedde bare helt spontant på en fest for noen år siden. Venninna mi ble med meg og typen min inn på et rom, også bare skjedde det. Var gøy og spennende, men har aldri skjedd igjen.

Tror ikke vi kommer til å ha det igjen heller, med det første iallefall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri tatt sjansen.

Anonymous poster hash: 03080...0fe
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og exen hadde ffm. Det var helt ok for meg. Drømmen hans. Hadde vært en positiv hendelse hadde det ikke vært for det sinnsyke maset i ettertid. For meg var det en engangsgreie, han ville gjøre det ofte.

Det er min store skrekk!

Anonymous poster hash: 06e8a...472

Skrevet

Har hatt firkant, om det teller?

Det var jeg, en jeg drev å flørtet med pluss et par. Vi var alle studenter abroad, så vi kjente hverandre. Det var ganske spontant.

For meg gikk alt ganske bra. For flørten min også. Men ikke så veldig bra for paret.

De hadde laget seg en liten avtale seg i mellom om hvor langt han hadde lov til å gå på meg, og han krysset den grensa. Det resultete i mye krangling, voldelig drama og et brudd den natten.

Meeeen at det gikk sånn for dem betyr jo ikke at det går sånn for alle :P Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...