AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Dette er andre dagen jeg ikke drikker. Altså drakk ikke noe i hele går, heller ikke i dag. Er kvalm, så det frister ikke med vann ellernoe annet drikke. Er heller ikke tørst.. Skal ut å trene snart. Går det fint eller ligger jeg tynt ann da? Formen er relativt fin. Er bare litt "ør" i hodet. Anonymous poster hash: 411e9...9bc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 *an jaja, shit la gå..Anonymous poster hash: 411e9...9bc 1
Gjest Haaploes Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Du har ikke fått i deg væske i det hele tatt på nesten to døgn? Hvorfor føler du for en treningstur dersom du er i såpass dårlig form at du ikke orker å drikke noe? Jeg tipper væskemangel er grunnen til at du føler deg ør, og ville holdt meg til maks en rolig gåtur dersom rastløsheten blir for ille. Prøv heller å få i deg litt vann, sug eventuelt på en isbit dersom du føler det blir for mye med et helt glass.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Du har ikke fått i deg væske i det hele tatt på nesten to døgn? Hvorfor føler du for en treningstur dersom du er i såpass dårlig form at du ikke orker å drikke noe? Jeg tipper væskemangel er grunnen til at du føler deg ør, og ville holdt meg til maks en rolig gåtur dersom rastløsheten blir for ille. Prøv heller å få i deg litt vann, sug eventuelt på en isbit dersom du føler det blir for mye med et helt glass. Vet ikke, bare føler jeg trenger å komme meg ut å trimme litt.. Men ok, takk for tipset! ;-)Anonymous poster hash: 411e9...9bc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Går du lang tid uten å drikke mister kroppen midlrtidig evne til å føle tørste. Men det betyr ikke at kroppen ikke trenger vann, for det gjør den. Anonymous poster hash: d4a91...806
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Så med andre ord bør jeg ikke trene..? Anonymous poster hash: 411e9...9bc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Så med andre ord bør jeg ikke trene..? Anonymous poster hash: 411e9...9bc Du bør ta deg et stort glass vann.Anonymous poster hash: f5171...d36 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Du får i deg væske gjennom mat. Men dersom du slutter å drikke helt, så vil du nok merke det etter en stund. Anonymous poster hash: 38ae0...a98
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Du bør ta deg et stort glass vann.Anonymous poster hash: f5171...d36 Jeg nekter faktisk. Klarer det ikke. Er sikker på jeg kommer til å kaste opp og det vil jeg ikkeAnonymous poster hash: 411e9...9bc
Leini Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Jeg får iallfallhodepine eller blir litt svimmel om jeg ikke har drukket nok..
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #12 Skrevet 25. mai 2015 Hva mener du med trening da? En kort gåtur kan sikkert være godt for både helse og psyke, man blir litt tung i hodet av å være syk og det er godt med frisk luft. Men ville ikke akkurat tatt ut på joggetur. Forsøkte du isbittrikset? Anonymous poster hash: d4a91...806
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #13 Skrevet 25. mai 2015 Kunne du kanskje klart å få i deg væske i form av gele? Anonymous poster hash: d4a91...806
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #14 Skrevet 25. mai 2015 Men hvorfor kan du ikke bare drikke? Drikk saft ellernoe hvis du ikke "liker" vann. Anonymous poster hash: ec2f1...40a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #15 Skrevet 25. mai 2015 Hva mener du med trening da? En kort gåtur kan sikkert være godt for både helse og psyke, man blir litt tung i hodet av å være syk og det er godt med frisk luft. Men ville ikke akkurat tatt ut på joggetur. Forsøkte du isbittrikset? Anonymous poster hash: d4a91...806 Tenkte å sykle en tur liksom. Prøvde det ja, men ble bare kvalm.. Var ikke noe godt akkuratt.Anonymous poster hash: 411e9...9bc
SiMa Skrevet 25. mai 2015 #16 Skrevet 25. mai 2015 Spis frukt, da får du i deg en del væske samtidig. Sug på en isbit. Prøv å drikke to-tre slurker vann. Du bør absolutt ikke trene når du ikke har fått i deg væske på et par dager.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #18 Skrevet 25. mai 2015 Gå på trening og kollaps, etterfulgt av en snarlig tur til sykehuset om det er det du er ute etter. Når du ikke drikker bør du så lang som mulig unngå fysiske anstrengelser. Anonymous poster hash: 21e30...391 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå